Dashboard Meldingslampen

Forumindex Forums Modellen Astra Dashboard Meldingslampen

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #17248483
    Slynxz
      Lid sinds:
      2 May 2012

      Hoi allemaal,

      Na de informatie op het forum hier door te hebben gelezen heb ik besloten om mijn tacho, middenconsole etc ook maar eens te voorzien van een andere kleur verlichting. Nu was ik hiermee bezig en eea is me gelukt. Echter nu viel het me aan de achterzijde van de tacho een lampje ontbreekt. Zie de foto hieronder:

      Dit betreft dus het lampje bij de meldingslampjes onder de brandstofmeter:

      Mijn vraag is dus of hier ook niet een lampje hoort te zitten of word ik nou gek :???: ? Niet dat ik dadelijk eea aan informatie mis van de indicator die ik wel hoor te krijgen.

      Alvast bedankt.

      #18016940
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        als je aan de achterkant met een lampje erin schijnt moet je aan de voorkant kunnen zien wat voor symbool er staat

        #18016941
        Slynxz
          Lid sinds:
          2 May 2012

          @Nick-GSI wrote:

          als je aan de achterkant met een lampje erin schijnt moet je aan de voorkant kunnen zien wat voor symbool er staat

          Heb er niet specifiek naar gekeken (inmiddels zit het er alweer in want heb hem maandag weer nodig ;) ) maar volgens mij is het voor de indicator van ABS, tanken etc…

          #18016942
          jeroenk
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 February 2012

            Volgensmij gaat het benzinepompje branden op het moment dat er nog maar een x-aantal liter in je tank zit ;)

            #18016943
            Slynxz
              Lid sinds:
              2 May 2012

              @jeroenk wrote:

              Volgensmij gaat het benzinepompje branden op het moment dat er nog maar een x-aantal liter in je tank zit ;)

              Haha. Zo snugger ben ik ook nog wel :D Maar waar het me om gaat is of ik er nu een lampje in dat gaatje hoort te zitten te ja of te nee :hmmz

              #18016944
              djtobias
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 February 2007

                volgens mij hoort daar geen lampje in te zitten (zit er bij mij ook niet in)

                #18016945
                Slynxz
                  Lid sinds:
                  2 May 2012

                  @djtobias wrote:

                  volgens mij hoort daar geen lampje in te zitten (zit er bij mij ook niet in)

                  Aah, kijk aan. Het lijkt er dus op dat daar niets hoort. Bedankt voor de reply! :D

                  #18016946
                  wim-v6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    12 August 2005

                    ligt aan de Opties of motorkeuze van de auto..

                    Willem

                    #18016947
                    Astra5689
                      Lid sinds:
                      8 May 2012

                      Bij mij zit er zowel een lampje voor de abs als voor de lage benzinestand. Ik denk dat het inderdaad afhangt van de uitvoering.

                      #18016948
                      Dolby
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        1 May 2008

                        Foto 1:

                        Is het lampje voor als je een trekhaak hebt richter aanwijzer gaat dan mee branden is een groen trekhaak zeg maar. Heb namelijk daar mijn reserve lampje geplaatst toen ik leds heb gemonteerd en sinds dien heb ik dus een groen trekhaak lampje knipperen als ik mijn knipper licht aan doe.

                        Foto 2: Van links naar rechts

                        – Tanklampje gaat branden bij eerste rode streepje, gaat knipperen als hij tussen de 2 rode gedeelt komt. Lampje is trouwens
                        oranje.
                        – ABS lampje oranje.
                        – TC lampje ook oranje.

                        Hoop dat je er wat aan hebt.

                        #18016949
                        Slynxz
                          Lid sinds:
                          2 May 2012

                          Ben er inmiddels achter dat de lampjes die daar zitten het gewoon doen bij mij zonder dat er een led in die ene fitting zit waar ik het over had. Thanks for the help iig! :thumbup

                          #18016950
                          krasy
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            5 March 2010

                            klopt wat juffer zegt.
                            alleen de knipperlicht van je trekhaak heeft een lampje .
                            de rest heeft ledjes.die zitten gesoldeerd op je printplaat.

                          12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.