dakraam corsa b opend niet meer

Forumindex Forums Modellen Corsa dakraam corsa b opend niet meer

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245126
    patrick-beta
      Lid sinds:
      25 October 2011

      mijn dakraam gaat ineens niet meer naar achteren toe maar wel kantelen terwijl die het altijd goed gedaan heeft wie kan mij helpen want ik vind dakraam toch wel lekker in de zomer als die open kan

      #17972596
      richardschaeks
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 October 2008

        zijn niet die 2 pinnetjes links en rechts afgebroken??? heb ik ook namelijk nu, en raam gaat alleen nog maar omhoog en omlaag(zit wel los nu), ik heb toen gezocht voor zon raam maar niet makkelijk te vinden dus heb ik het het raam dichtgemaakt met ty-reps en motortje de stroomlosgekoppeld!

        mvg,

        richard

        #17972597
        patrick-beta
          Lid sinds:
          25 October 2011

          ik had het nagekeken vandaag en ik had idd 1 van die pinnetjes afgebroken ik heb hem er maar lo terug in gelegt hij gaat weer open maar wel stroef waar zou je die nieuw kunnen krijgen?

          #17972598
          richardschaeks
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 October 2008

            die pinnetjes zijn niet los te krijgen!
            Dakraam heb ik nooit gevonden! ook niet actief gezocht!

            #17972599
            linfiel
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 July 2011

              Even een andere vraag over het opendak,Hoeveel afvoerslangen zitten erin ,heb er 2 L&R voorin gevonden ,maar zitten er nog meer?

              #17972600
              G-Junit
                Lid sinds:
                24 December 2010

                Weet niet hoe die pinnetjes eruit zien, maar kan een beetje een handig iemand met een draaibank die dingen niet maken?

                #17972601
                richardschaeks
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 October 2008

                  dat is niet het probleem!, die pinnetjes zitten om een soort asje aka gietijzer, en dat krijg je niet uitelkaaar gehaald, heb t zelf ookal geprobeerd! dat zit vergoten aan het binnenwerk van het mechanischme….

                  #17972602
                  Treepy
                    Lid sinds:
                    8 June 2011

                    Dakraam heb ik nog liggen, compleet werkend. En er zitten officieel 4 afvoerslangen. 2 voor die naar achter je zijschermen lopen door je a-stijl en 2 naar achter die door je c-stijl naar achter je achterlichten lopen!

                    Greetz,

                    #17972603
                    linfiel
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      28 July 2011

                      @Treepy wrote:

                      Dakraam heb ik nog liggen, compleet werkend. En er zitten officieel 4 afvoerslangen. 2 voor die naar achter je zijschermen lopen door je a-stijl en 2 naar achter die door je c-stijl naar achter je achterlichten lopen!

                      Greetz,

                      Bedankt voor het antwoord,Voor had ik gevonden maar achter nog niet ,kan je deze wel zien zitten of zitten deze te diep weg,zodat je er niet bij kan om door te blaasen.

                      #17972604
                      Treepy
                        Lid sinds:
                        8 June 2011

                        Je kan er altijd bij, alleen moet je dan wel het nodige demonteren, aangezien van onder naar boven uitblazen niet echt zin heeft omdat het vuil alsnog in je afvoerkanalen blijft zitten. Als je je hemeltje eruit haalt kan je erbij. Moet je de kunststof bekleding van je a, b en c stijl even loshalen!

                        Greetz,

                        #17972605
                        linfiel
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          28 July 2011

                          Dat is dan een mooi weekend klusje,we gaan het zien.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.