Dakproblemen astra H twintop

Forumindex Forums Modellen Astra Dakproblemen astra H twintop

6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
  • Auteur
    Berichten
  • #18502484
    timmerman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 December 2022

      Bedankt voor je reactie

      De problemen zijn zoals hier meer beschreven staat.
      Maakt programma niet af en kofferbak sluit dan niet goed maar gaat dus ook niet open.
      Om wel gebruik van de kofferbak te kunnen maken heeft men 2 stekkertjes recht in de kofferbak losgemaakt.
      Maar goed daar is de probleem met het dak niet mee opgelost. Nieuwe kabelboom was al gedaan de eerste keer dat het dak defect was.
      Dus dat dit het moet zijn trekt men in twijfel maar men komt er niet achter wat het euvel dan wel is.

      #18502578
      BadBert
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 December 2008

        Een nieuwe draadboom is binnen een paar maanden weer stuk.

        Geloof me maar… Die zijn net zo oud alsnde auto al was en de mantel van de kabel is zo bros dat t na een paar bewegingen al stuk is.

         

        Het kan ook de kabel naar de voorste grendels zijn.

         

        Kijk en lees maar eens op het forum van http://www.twintop.nl

         

        Ik zit daar onder dezelfde forum naam, ben mede eigenaar en beheerder en heb al echt vele tientallen atts gerepareerd.

         

        Weet niet of hoogerheide ver weg is voor je? Maar ik heb je met een paar uur weer met een werkend dak naat huis.

         

        Ze hebben nu de dak ecu los getrokken. Dat is de enige manier om nu je kofferbak te gebruiken zonder iemand er aan te laten werken die er echt verstand van heeft idd.

        Maar nu is alles misschien niet goed vergrendeld en niet goed dicht…..

         

        Stuur me anders even een privé bericht.

         

        De att van de topic starter had ik ook zo weer aan de praat!

        #18550624
        André Weimar
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 March 2024

          Ik heb een probleem met het dak en de kofferbak van een tigra twin top uit 2006 met 50K op de teller.

          Hoorde gisteren bij het sluiten van de kofferbak een harde klik en sindsdien krijg ik kofferbak en het dak niet meer open. Beide geven geen enkel signaal meer.

          Wie kan mij helpen? Auto is van vrouw, het mooie weer komt eraan ……..

          Om grote kosten en goedbedoelde verkeerde diagnoses te voorkomen rijd ik er graag voor naar Velp of Hoogerheide of…..

           

           

          #18550625
          André Weimar
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 March 2024

            Heb een Tigra Twin Top van 2006.

            Hoorde gisteren een harde klik na het sluiten vasn de kofferbak en sindsdien gaan het dak en de kofferbak niet meer open. Beide geven geen enkel signaal meer. Auto is van mijn vrouw en het mooie weer komt eraan……

            Wie kan mij helpen om hoge kosten of goedbedoelde verkeerde diagnoses te voorkomen?

            Ik rijd er graag voor naar Velp of Hoogerheide.

            Groet Andre

            #18550805
            keukenkenner
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 March 2024

              Hallo BadBert,

              Ik denk dat mijn zoon met zijn auto hetzelfde probleem heeft.

              We zijn al in Harderwijk geweest bij de Opel dealer en zij geven aan:

              Nieuwe kabelboom – 2x nieuwe kabelboom hoedenplank en nieuwe tandwielen.

              kunt u ons hiermee helpen?

               

               

              #18550812
              BadBert
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 December 2008

                ik heb een prive bericht gestuurd, systeem werkt niet goed lijkt het hier op het forum, beantwoorden op prive berichten lukt ook niet….

                je hebt mijn nr nu, stuur maar een appje.

                komt helemaal goed!

              6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.