dakdragers

Forumindex Forums Modellen Calibra dakdragers

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265690
    drakos
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 December 2010

      ben voor de calli op zoek naar dakdragers voor Sevenum e.d.
      maar kan eigenlijk niks vinden waarvan ik zeker weet dat ze passen.

      bij thule kom je bij 1 specefiek type uit, heel veel universele beweren ook dat ze passen
      (wat weer raar is aangezien thule een eigen nummer ervoor heeft)

      wie weet hoe dit zit? en e.v. een lijstje van autos met hetzelfde systeem zou helemaal goud zijn.

      verder vind ik het ook “belangrijk” hoe het eruit ziet, die universele dingen die een halve meter erbovenuit steken zijn geen gezicht.
      als iemand orginele opel dragers weet te vinden hou ik me aanbevolen ;)

      #18232265
      2slow
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 October 2006

        Weet ze we te vinden. Maar verkoop ze niet ;)

        #18232266
        Maurice89
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 October 2009

          Ik zal proberen mee te zoeken :thumb Heb zelf ook orginele met Calibra er op thuis liggen :angel

          #18232267
          drakos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 December 2010

            @Maurice.. thanx

            heb inmiddels epc ook geraadpleegd en aan de hand van het orginele nummer een verkoper gevonden op ebay duitsland die ze nos heeft liggen , hopen dat die reageerd of hij ze naar nederland wil sturen voor een schappelijke prijs.

            schijnbaar is calibra vrij specifiek voor zn dragers ondanks dat het een bij meer auto’s gebruikte bevestigings rails is

            #18232268
            Maurice89
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 October 2009

              Je hebt een pb :thumb Nu moet het gaan lukken.

              #18232269
              drakos
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 December 2010

                mijn dank..

                maar eerste poging is gelukt bij de duitse ebay verkoper, ze zijn onderweg
                zogauw ze in huis zijn zal ik ze eens naast de andere dragers leggen die geschikt zouden moeten zijn om te zien waar het verschil in zit bij de calli.

                wordt nog vervolgt..

                #18232270
                the aviator
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 May 2008

                  Voor zover nog van toepassing, er staat nu een setje op marktplaats. Zag ik toevallig staan, moest direct aan deze topic denken :).

                  http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m809633410-opel-calibra-dakbeugels-met-slot.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.