Dakar 2008 afgelast

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint Dakar 2008 afgelast

  • Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206456
    manta19sr
      Lid sinds:
      24 July 2007

      ivm veiligheids reden/al quida

      gaat de dakar 2008 niet door.jammer het is een evenement waar ik altijd graag naar kijk.

      #17382041
      geert666
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 December 2004

        oh dat kost ff wat geld!!

        #17382042
        Kdett
          Lid sinds:
          24 May 2007

          Ik had me er echt erg op verheugd, vind het dan ook super jammer.
          Maar ja zal waarschijnlijk niet anders kunnen…

          #17382043
          Opaul
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 October 2006

            Het is erg jammer! Ook ik had me net als vele anderen verheugd op de rally dit jaar.

            Maar de veiligheid van de deelnemers is natuurlijk veel belangrijker dan ons kijkplezier. Ik vind het ook erg sneu voor alle deelnemers die er het hele jaar naar toe leven, er veel tijd en geld insteken en dan nu niet mogen starten.

            Volgend jaar beter! Als de sponsoren dan nog mee doen. Vooral de rijders die zelf hun sponsoren hebben geregeld zullen hier de dupe van worden. De fabrieksteams blijven wel rijden.

            #17382044
            stillekracht
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 May 2007

              zonde………….

              :( :( :( :( :( :cry

              #17382045
              manus
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Te gek voor woorden dit,moet het terrorisme het nu al gaan winnen van zo’n groot sportevenement?

                De veiligheid van de deelnemers gaat natuurlijk voor maar waar houd het op?

                Nog even en dan worden de voetbalwedstrijden van fc schubbekutteveen bij ons allen op de hoek ook afgelast.
                Erg jammer.

                #17382046
                Kdett
                  Lid sinds:
                  24 May 2007

                  origineel gepost door manus
                  Te gek voor woorden dit,moet het terrorisme het nu al gaan winnen van zo’n groot sportevenement?

                  De veiligheid van de deelnemers gaat natuurlijk voor maar waar houd het op?

                  Nog even en dan worden de voetbalwedstrijden van fc schubbekutteveen bij ons allen op de hoek ook afgelast.
                  Erg jammer.

                  Ben het helemaal met je eens, dit is voor het eerst in 30 jaar Dakar. En dat die terroristen dan gaan dreigen, super triest gewoon. Hun reden voor een aanslag zou zijn omdat ze de rally koloniaal vinden…
                  Hoezo koloniaal? Want het is een rally, er wordt niemand onderdrukt oid, en met de bevolking wordt, naar mijn weten, goed omgegaan.
                  Probleem is dat hier weinig aan te doen is, hoe je het went of keert.
                  Hoop echt dat de volgende Dakar rally’s wel normaal door kunnen gaan.

                  gegroet

                  #17382047
                  nicocorsa
                    Lid sinds:
                    6 June 2006

                    zo van die mannen zoude ze voor mij direct mogen af schieten hoeveel team’s gaan hier van sponsorsverliezen die maar eenmalig mee deden . ge return. spijitg zaak de veilig voor maar waarom dan geen beperkt parcour of alle sinds eenv roeger beslissing dan elke team laten tot daar komen en dan alles af te zeggen wie betaalt die transport kost .

                    en dan ma zeggen dat je niet zo omslachtig mag omspringen met brandstof en dergelijk lol.

                    veel succes aan de teams die de moed vinde om 2009 mss wel te gaans tarten .

                    #17382048
                    TonSR
                      Lid sinds:
                      29 October 2007

                      alle kopstukken auwehoeren niet toegeven aan terreur maar het blijkt weer dat de terrorrist het wint ben het er mee eens dat men de veiligheid moet kunnen handhaven tijdens deze rally maar toch weer buigen we ons voor terrorristen ik weet niet hoe het optelossen is hoor maar zwaarder straffen cq de doodstraf zou weer moeten worden ingevoerd wereld wijd maar dat is dus mijn mening.
                      vgr tonsr.

                      #17382049
                      Andre_Ede
                        Lid sinds:
                        16 June 2006

                        Jammer zien we de Antara niet in aktie dit jaar :cry

                        #17382050
                        Shrek
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          29 June 2004

                          Jongens even terug blikken op dakar. Ik vind dit toch de meeste spectaculaire deelnemer, wat een allemachtig mooie vertoning :

                          Dit is de mooiste van allemaal:

                          http://nl.youtube.com/watch?v=ZeZ-9Wpkjq4

                          Mooie complicatie Gordon:

                          http://nl.youtube.com/watch?v=ATAKFhaLQKs

                          En natuurlijk histori, DIT IS ECHT KIPPENVEL!!!!!

                          http://nl.youtube.com/watch?v=CWhAU5Qn6dQ

                          #17382051
                          annerob
                            Lid sinds:
                            3 February 2005

                            ’t Is erg jammer dat de Dakar afgelast moest worden…
                            Maar als je de boel niet meer verzekerd kunt krijgen, houdt het gewoon op!

                            Alleen maar verliezers dit jaar… :swear

                            #17382052
                            mar10manta
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              4 July 2004

                              origineel gepost door Shrek!
                              Jongens even terug blikken op dakar. Ik vind dit toch de meeste spectaculaire deelnemer, wat een allemachtig mooie vertoning :

                              Dit is de mooiste van allemaal:

                              http://nl.youtube.com/watch?v=ZeZ-9Wpkjq4

                              Mooie complicatie Gordon:

                              http://nl.youtube.com/watch?v=ATAKFhaLQKs

                              En natuurlijk histori, DIT IS ECHT KIPPENVEL!!!!!

                              http://nl.youtube.com/watch?v=CWhAU5Qn6dQ

                              geen beelden uit 1984? guy consoul

                            13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.