Forumindex › Forums › Overige › Race, rally en sprint › Dakar 2008 afgelast
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
4 januari 2008 om 12:03 #17206456
ivm veiligheids reden/al quida
gaat de dakar 2008 niet door.jammer het is een evenement waar ik altijd graag naar kijk.
4 januari 2008 om 12:08 #17382041oh dat kost ff wat geld!!
4 januari 2008 om 16:18 #17382042Ik had me er echt erg op verheugd, vind het dan ook super jammer.
Maar ja zal waarschijnlijk niet anders kunnen…4 januari 2008 om 16:40 #17382043Het is erg jammer! Ook ik had me net als vele anderen verheugd op de rally dit jaar.
Maar de veiligheid van de deelnemers is natuurlijk veel belangrijker dan ons kijkplezier. Ik vind het ook erg sneu voor alle deelnemers die er het hele jaar naar toe leven, er veel tijd en geld insteken en dan nu niet mogen starten.
Volgend jaar beter! Als de sponsoren dan nog mee doen. Vooral de rijders die zelf hun sponsoren hebben geregeld zullen hier de dupe van worden. De fabrieksteams blijven wel rijden.
4 januari 2008 om 16:45 #17382044zonde………….
:( :( :( :( :( :cry
4 januari 2008 om 19:01 #17382045Te gek voor woorden dit,moet het terrorisme het nu al gaan winnen van zo’n groot sportevenement?
De veiligheid van de deelnemers gaat natuurlijk voor maar waar houd het op?
Nog even en dan worden de voetbalwedstrijden van fc schubbekutteveen bij ons allen op de hoek ook afgelast.
Erg jammer.4 januari 2008 om 20:53 #17382046origineel gepost door manus
Te gek voor woorden dit,moet het terrorisme het nu al gaan winnen van zo’n groot sportevenement?De veiligheid van de deelnemers gaat natuurlijk voor maar waar houd het op?
Nog even en dan worden de voetbalwedstrijden van fc schubbekutteveen bij ons allen op de hoek ook afgelast.
Erg jammer.Ben het helemaal met je eens, dit is voor het eerst in 30 jaar Dakar. En dat die terroristen dan gaan dreigen, super triest gewoon. Hun reden voor een aanslag zou zijn omdat ze de rally koloniaal vinden…
Hoezo koloniaal? Want het is een rally, er wordt niemand onderdrukt oid, en met de bevolking wordt, naar mijn weten, goed omgegaan.
Probleem is dat hier weinig aan te doen is, hoe je het went of keert.
Hoop echt dat de volgende Dakar rally’s wel normaal door kunnen gaan.gegroet
4 januari 2008 om 21:10 #17382047zo van die mannen zoude ze voor mij direct mogen af schieten hoeveel team’s gaan hier van sponsorsverliezen die maar eenmalig mee deden . ge return. spijitg zaak de veilig voor maar waarom dan geen beperkt parcour of alle sinds eenv roeger beslissing dan elke team laten tot daar komen en dan alles af te zeggen wie betaalt die transport kost .
en dan ma zeggen dat je niet zo omslachtig mag omspringen met brandstof en dergelijk lol.
veel succes aan de teams die de moed vinde om 2009 mss wel te gaans tarten .
4 januari 2008 om 21:19 #17382048alle kopstukken auwehoeren niet toegeven aan terreur maar het blijkt weer dat de terrorrist het wint ben het er mee eens dat men de veiligheid moet kunnen handhaven tijdens deze rally maar toch weer buigen we ons voor terrorristen ik weet niet hoe het optelossen is hoor maar zwaarder straffen cq de doodstraf zou weer moeten worden ingevoerd wereld wijd maar dat is dus mijn mening.
vgr tonsr.4 januari 2008 om 21:27 #17382049Jammer zien we de Antara niet in aktie dit jaar :cry
5 januari 2008 om 17:58 #17382050Jongens even terug blikken op dakar. Ik vind dit toch de meeste spectaculaire deelnemer, wat een allemachtig mooie vertoning :
Dit is de mooiste van allemaal:
http://nl.youtube.com/watch?v=ZeZ-9Wpkjq4
Mooie complicatie Gordon:
http://nl.youtube.com/watch?v=ATAKFhaLQKs
En natuurlijk histori, DIT IS ECHT KIPPENVEL!!!!!
6 januari 2008 om 19:50 #17382051‘t Is erg jammer dat de Dakar afgelast moest worden…
Maar als je de boel niet meer verzekerd kunt krijgen, houdt het gewoon op!Alleen maar verliezers dit jaar… :swear
30 januari 2008 om 21:30 #17382052origineel gepost door Shrek!
Jongens even terug blikken op dakar. Ik vind dit toch de meeste spectaculaire deelnemer, wat een allemachtig mooie vertoning :Dit is de mooiste van allemaal:
http://nl.youtube.com/watch?v=ZeZ-9Wpkjq4
Mooie complicatie Gordon:
http://nl.youtube.com/watch?v=ATAKFhaLQKs
En natuurlijk histori, DIT IS ECHT KIPPENVEL!!!!!
geen beelden uit 1984? guy consoul
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.