Dakantenne en 3e remlicht vraag

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Dakantenne en 3e remlicht vraag

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17234084
    wassie
      Lid sinds:
      21 March 2012

      via de sloop kan ik aan een dakantenne komen voor mijn Vectra. Dit is er eentje met achterruitsproeier. nu wil ik heel graag weten of het moeilijk is om deze te vervangen en waar ik dan op moet letten.

      ook heb ik een 3e remlicht in mijn spoiler die niet werkt. het lijkt er op alsof ik de hele spoiler er af moet slopen om dat licht te kunnen maken. iemand daar misschien nog een alternatief voor?

      #17834036
      RonnyF
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 March 2010

        Als je de dakantenne wilt vervangen moet je aan de achterkant het hemeltje voorzichtig los zien te krijgen. De kappen van de stijlen moeten er dan ook af. Denk er aan dat je de nieuwe antenne goed monteert want anders krijg je lekkerij.

        #17834037
        wassie
          Lid sinds:
          21 March 2012

          @RonnyF wrote:

          Als je de dakantenne wilt vervangen moet je aan de achterkant het hemeltje voorzichtig los zien te krijgen. De kappen van de stijlen moeten er dan ook af. Denk er aan dat je de nieuwe antenne goed monteert want anders krijg je lekkerij.

          dank voor de tip!

          ook nog een suggestie voor mijn 3e remlicht?

          #17834038
          RonnyF
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 March 2010

            Zou ik zo niet weten, heb wel een hatchback maar dr zit geen spoiler op en ik weet niet hoe dat ding van jou er uit ziet.

            #17834039
            wassie
              Lid sinds:
              21 March 2012

              zo ziet mijn spoiler er van de achterkant uit. het lijkt wel alsof hij op de achterklep is geplakt.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.