Dakantenne demonteren hoe

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Dakantenne demonteren hoe

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207357
    DJO.
      Lid sinds:
      12 July 2008

      De titel zegt al genoeg.

      Ik wil mijn dakantenne demonteren en dan een nieuwe monteren ivm het bekende kwaaltje dat de voet helemaal verrot is.

      #17416615
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        dan zul je de bekleding van t hemeltje losmoeten halen

        daar zit een grote moer die je antenne vastzet;)

        #17416616
        IMpY
          Lid sinds:
          18 July 2005

          haal je kap aan de achterkant van de hemel los voorzichtig niet laten knikken dan is hij kapot! Vervolgens kun je de hemel een paar cm naar onder door laten buigen! Ook weer niet te ver als die knikt kun je n nieuwe hemel erin zetten. Dan is die namelijk gescheurd! Vervolgens kun je de antenne uittrekken en er zit een bout deze draai je los en vervolgens antennevoet eraf nieuwe erop en vast draaien aansluiten en klaar!

          Groeten Twan

          #17416617
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            origineel gepost door IMpY
            haal je kap aan de achterkant van de hemel los voorzichtig niet laten knikken dan is hij kapot! Vervolgens kun je de hemel een paar cm naar onder door laten buigen! Ook weer niet te ver als die knikt kun je n nieuwe hemel erin zetten. Dan is die namelijk gescheurd! Vervolgens kun je de antenne uittrekken en er zit een bout deze draai je los en vervolgens antennevoet eraf nieuwe erop en vast draaien aansluiten en klaar!

            Groeten Twan

            dacht dat dit er al stond;)

            en zit d8 ik geen bout maar een moer:P;)

            #17416618
            IMpY
              Lid sinds:
              18 July 2005

              het stond er al maar dan niet zo beschreven dat je het zonder de hele hemel eruit te halen lukt!

              Over die bout of moer…………….
              heelemaal gelijk mah dat boeit me ook geen moer:jerry ging om t idee haha
              t zal mij een bout moeren of een moer bouten hahaha

              groeten Twan

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.