Dag Vectra…… Hallo BMW…(nu met foto’s)

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Dag Vectra…… Hallo BMW…(nu met foto’s)

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 76 tot 82 (van in totaal 82)
  • Auteur
    Berichten
  • #18009135
    Twitchy
      Lid sinds:
      4 July 2012

      Vind het een mooie BMW, interieur is ook heel nice. Velgen zeker niet veranderen, ik had diezelfde M velgen onder mijn 318 zitten maar dan in 20 inch. Lekker zo laten allemaal, ziet er heel stijlvol uit :thumb

      #18009136
      Edvries
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 December 2004

        @Twitchy wrote:

        Vind het een mooie BMW, interieur is ook heel nice. Velgen zeker niet veranderen, ik had diezelfde M velgen onder mijn 318 zitten maar dan in 20 inch. Lekker zo laten allemaal, ziet er heel stijlvol uit :thumb

        Je hebt niet helemaal goed gelezen hahahaha. Ik heb die E46 niet meer…. heb nu deze aangeschaft:

        #18009137
        kimmiej666
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 March 2008

          Ook een nette Edvries! :thumbup

          Wij hebben laatste keer ook zitten twijfelen voor een 320 of 330 uit 2002, toen we de hoop beetje aan het verliezen waren in de vec..

          #18009138
          Edvries
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 December 2004

            @kimmiej666 wrote:

            Ook een nette Edvries! :thumbup

            Wij hebben laatste keer ook zitten twijfelen voor een 320 of 330 uit 2002, toen we de hoop beetje aan het verliezen waren in de vec..

            Ik volg jullie topic op de voet, wel een pech gehad inderdaad he! Hij heeft meer in de garage gestaan dan erbuiten denk ik soms… balen.
            Maar nu rijd ie weer toch?
            Ja een 320, 330, prachtige wagens! Rijd heerlijk, mn maat had een 330 uit 2001 ooit, echt heerlijke wagens! En nu ook best betaalbaar, al zie je dat sommige er nog best heel veel voor (durven) te vragen.

            Naja, de Vec blijft een machtig mooie wagen met een hoop ruimte! Ze moeten alleen heel blijven. Ik heb met mijn “oude” vec op een thermostaat na, niks gehad in 3 jaar. Kijk naar Raaf, daar gaat ook t een na het ander eraan. Het is ook eenbeetje geluk hebben denk ik.


            @Bas
            : Wat er mis ging met die E46? Wat ging er niet mis. na twee maanden stortte die hele auto van ellende in elkaar man… miskoop van de eeuw. Niet lang bij staan treuren, meteen weggedaan, verlies genomen en de E90 gekocht. Jammer want die E46 smoelt echt bijzonder mooi vond ik! Echt jammer….Thats life!

            Ik volg jullie overigens nog steeds hier op t forum hoor! Blijft t gezelligste forum voor mij!

            Groet,

            Eric.

            #18009139
            kimmiej666
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 March 2008

              Ja, REED…

              Na alle klappen die die heeft gehad staat ie nu weer uit elkaar voor de koppeling, maar ja anderzijds zegt iedereen weer 2 ton gelopen op een koppeling is netjes..

              Dus ben nu vanuit Engeland aan het wachten op de koppelingsset.
              Meteen alles aan de voorkant vernieuwd wat kapot is, dus straks wel weer een vec die helemaal oke is + we doen nu alles zelf met hulp van Gupy, dus scheelt echt mega veel geld aan arbeidskosten.

              #18009140
              astraTD
                Lid sinds:
                9 March 2009

                @kimmiej666 wrote:

                Ja, REED…

                Na alle klappen die die heeft gehad staat ie nu weer uit elkaar voor de koppeling, maar ja anderzijds zegt iedereen weer 2 ton gelopen op een koppeling is netjes..

                Dus ben nu vanuit Engeland aan het wachten op de koppelingsset.
                Meteen alles aan de voorkant vernieuwd wat kapot is, dus straks wel weer een vec die helemaal oke is + we doen nu alles zelf met hulp van Gupy, dus scheelt echt mega veel geld aan arbeidskosten.

                Gewoon denken wat kapot is gegaan is kapot gegaan en komende tijd geen zorgen.

                #18009141
                kimmiej666
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 March 2008

                  @astraTD wrote:

                  @kimmiej666 wrote:

                  Ja, REED…

                  Na alle klappen die die heeft gehad staat ie nu weer uit elkaar voor de koppeling, maar ja anderzijds zegt iedereen weer 2 ton gelopen op een koppeling is netjes..

                  Dus ben nu vanuit Engeland aan het wachten op de koppelingsset.
                  Meteen alles aan de voorkant vernieuwd wat kapot is, dus straks wel weer een vec die helemaal oke is + we doen nu alles zelf met hulp van Gupy, dus scheelt echt mega veel geld aan arbeidskosten.

                  Gewoon denken wat kapot is gegaan is kapot gegaan en komende tijd geen zorgen.

                  Idd AstraTD, daarom nu ook alles wat los ligt aan voorkant, checken en vervangen, hoef ik dat over tijdje niet meer te doen.

                7 berichten aan het bekijken - 76 tot 82 (van in totaal 82)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.