DAB unit ontbreekt

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie DAB unit ontbreekt

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18338073
    edb
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 April 2016

      Deze week mijn GPS geupdated met de Navigatie USB Navi 950 – Version 2017, maar nu werkt de radio niet meer.
      Bij het starten van de wagen krijg ik telkens de melding “DAB module is niet aanwezig, speelt nu het audioboek af”… maar er komt geen geluid uit de radio !?
      Iemand die weet wat dit betekent ?
      Zou ik de update nog eens proberen uit te voeren ?

      Dank bij voorbaat voor een antwoordje.

      Groetjes

      #18338408
      edb
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 April 2016

        Dacht dat er hier toch ‘kenners’ van Opel zouden zitten… blijkbaar niet dus :-(.

        #18338411
        warhamstr
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 August 2009

          Ik kan je niet helpen, sorry,

          Maar het is ondertussen redelijk triest gesteld met dit forum. Jamer.

          #18338463
          computerbug
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 April 2011

            Hoi edb

            De opmerking: Dacht dat er hier toch ‘kenners’ van Opel zouden zitten… blijkbaar niet dus :-(., vindt ik niet helemaal terecht!, tegen over de Opel rijders die dit forum ooit heeft groot gemaakt!, en niet brein!, van dit forum!, als u iemand wilt verwijten, wijs dan naar -> Brein van dit forum!

            Die zijn/(WAREN) er wel degelijk!, en het Opelforum WAS OOIT de beste forum van Nederland!, maar brein van dit forum, vindt het een feest om het forum te vernieuwen!

            Vroegâh!, was niet alles beter!, maar wel gezelliger!, je kon tijdens een bakje koffie op antwoord wachten!
            Ik heb veel gelachen!, en lol getrapt op dit forum, met andere Opel rijders!, maar het is historie, dit komt niet meer terug!
            Iedereen droeg zijn steentje bij, met andere woorden, het Opelforum sterft een langzame dood!

            Nu zit je je zelf te verbijten, en bedelen op een antwoord! en spijt het dat je Engels en Duits niet 100 is,
            anders zou ik afwijken naar een Engels of Duitse forums, met Opel rijders die ik ook ken van dit forum, en dat zijn er heeeeel veuuuuuul.

            Ik ben verder genoodzaakt om hier op dit forum wat rond te hangen!, en als de snelheid van zakkiezoeloe het toe laat om eens te reageren!, op vragen naar hulp van mede Opel rijder.

            Verder kan ik u ook niet helpen!, maar naar mijn mening vond ik het wel even nodig, om mede Opelrijders op te komen, die kunnen er ook helaas niets aan doen!

            #18339608
            edb
            Deelnemer
              Lid sinds:
              18 April 2016

              [quote quote=18338463]Hoi edb

              De opmerking: Dacht dat er hier toch ‘kenners’ van Opel zouden zitten… blijkbaar niet dus :-(., vindt ik niet helemaal terecht!, tegen over de Opel rijders die dit forum ooit heeft groot gemaakt!, en niet brein!, van dit forum!, als u iemand wilt verwijten, wijs dan naar -> Brein van dit forum!

              Die zijn/(WAREN) er wel degelijk!, en het Opelforum WAS OOIT de beste forum van Nederland!, maar brein van dit forum, vindt het een feest om het forum te vernieuwen!

              Vroegâh!, was niet alles beter!, maar wel gezelliger!, je kon tijdens een bakje koffie op antwoord wachten!
              Ik heb veel gelachen!, en lol getrapt op dit forum, met andere Opel rijders!, maar het is historie, dit komt niet meer terug!
              Iedereen droeg zijn steentje bij, met andere woorden, het Opelforum sterft een langzame dood!

              Nu zit je je zelf te verbijten, en bedelen op een antwoord! en spijt het dat je Engels en Duits niet 100 is,
              anders zou ik afwijken naar een Engels of Duitse forums, met Opel rijders die ik ook ken van dit forum, en dat zijn er heeeeel veuuuuuul.

              Ik ben verder genoodzaakt om hier op dit forum wat rond te hangen!, en als de snelheid van zakkiezoeloe het toe laat om eens te reageren!, op vragen naar hulp van mede Opel rijder.

              Verder kan ik u ook niet helpen!, maar naar mijn mening vond ik het wel even nodig, om mede Opelrijders op te komen, die kunnen er ook helaas niets aan doen!

              [/quote]

              Net zoals zowat elke Vlaming die 40 à 50 jaar geleden iet of wat school gelopen heeft, heb geen enkel probleem met Nederlands, Frans, Engels of Duits.
              Ik spreek en schrijf ze alle vier zowat vloeiend. Spijtig dat ze zich hier (en waarschijnlijk ook elders) vooral concentreren op Engels, zodat bijna niemand meer Het Frans en/of Duits meester is.
              Dus ga ik maar eens mijn licht opsteken bij een Duits forum.
              Waarschijnlijk zal ik daar wel het grootste aantal Opelrijders terugvinden, meer als bij een Engelstalig forum.

              Groetjes

              #18340191
              edb
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 April 2016

                Alles is opgelost. Er werd na de GPS update nu ook nog gewoon een nieuwe radiosoftware geïnstalleerd.
                Dus nu de “nieuwste” GPS kaarten en een perfect werkende radio.
                Eind goed, al goed !

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.