DAB activeren Navi 5.0 Intellilink

Forumindex Forums Modellen Crossland DAB activeren Navi 5.0 Intellilink

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363028
    jboertje2
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 January 2019

      De eind december 2018 geleverde nieuwe Crossland X met DAB+ is vanaf de fabriek en bij de dealer niet ingesteld op DAB ontvangst. Ook de Nederlandse taal was nog niet ingesteld. De radio ondersteunt DAB, dat bevestigt ook de dealer. Maar hoe en waar activeer ik dat? Ik neem aan dat de DAB zenders eveneens in het geheugen kunnen worden gezet, zoals dat nu ook is gelukt voor de FM-zenders. Het bijgeleverde instructieboekje bevat geen instructie over het activeren en de Opel,Klantenservice verwijst naar de dealer, die het ook niet weet.

      NB. Het is wel gelukt om de link DAB-FM te activeren, zodat bij slecht ontvangst van DAB automatisch naar FM wordt overgeschakeld.

      Bij voorbaat dank.

      #18376180
      broem
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 June 2020

        <p style=”text-align: left;”>Sinds kort ook in bezit van een Crossland X uit 2019. Intellink 5 en geïmporteerd uit Spanje. Iemand enig idee hoe ik dab + kan activeren. Zag via Myopel al wel de nodige software updates maar dat is voor de navigatie schat ik in. Iemand?</p>

        #18390585
        digitall12
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 September 2019

          Knop radio aanzetten, dan linksonder staat: OPTIES   Dan heb je een menu OPTIES RADIO-MEDIA. Ga dan naar radio instellingen.  Daarin kun je FM-DAB aanvinken.

          #18413929
          jammie
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 October 2011

            Ik zie hieronder alleen maar staan zender volgen!!! Dit zou dan DAB moeten zijn?

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.