Daar ben ik weer (Astra f ’98 1.6 16v Edition)

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Daar ben ik weer (Astra f ’98 1.6 16v Edition)

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344305
    MD74
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 September 2014

      Hallo allemaal,

      Ik ben Herman, woonachtig in het zuid-westen van Friesland. Sinds een jaar of 8 rijd ik rond in een 3 deurs Astra f, en heb al eens wat rondgestruind op deze forums (en om hulp gevraagd) zonder mezelf even voor te stellen. Nu heb ik onlangs m’n oude astra verkocht. Inmiddels 23 jaar oud en na 8 jaar erin rond gereden te hebben werd het wel tijd voor wat anders.

      En iets anders is het geworden; een 5 deurs astra f! Eentje uit ’98. 1.6 16v, met 89000 km op de teller.

      Astra F 1.6 16v Edition

      http://prntscr.com/fgo8xf

      Deze auto heb ik overgenomen van een jongeman die de auto gekregen had van zijn 90 jarige grootvader, die niet meer wilde rijden. Ik ben nu de 2e eigenaar. Het oude beestje heeft alle onderhoud gehad. Het interieur is als nieuw (achterbank had nog nooit iemand op gezeten). Het is mijn bedoeling om wat actiever te worden op dit forum, en zal dan ook binnenkort nog wat foto’s plaatsen. Ik heb nog wat hulp nodig met een paar kleine dingetjes, maar dat komt tzt wel aan de orde.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.