D Kadett station gestolen in Tilburg

Forumindex Forums Overige Gestolen & Vernield D Kadett station gestolen in Tilburg

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273708
    Kadett1.2
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 May 2011

      Voor de duidelijkheid;
      Dit is niet mijn auto maar van een mede Kadett rijder;

      ******* GESTOLEN *******

      Afgelopen nacht (29/30-09-2015) tussen 23:45 en 02:00 uur, is onze D Kadett station gestolen terwijl deze in Tilburg geparkeerd stond. De aangifte ed. zijn al gedaan en er staat ook al een signalering op de auto.

      Maar alle hulp is natuurlijk welkom!!!! Meer ogen die kijken en meer oren die luisteren, kunnen ervoor zorgen dat onze Kadett misschien gevonden word. Wellicht word je een c20xe aangeboden of een Lexmaul, of een station onderdeel?! Kijk dan even goed of het van onze auto kan zijn, noteer gegevens en stel ons a.u.b. op de hoogte.

      Het zou erg fijn zijn als het bericht zoveel mogelijk gedeeld word, graag ook in opel/auto groepen.
      Al vast heel bedankt voor je hulp

      zie facebookpagina:
      https://www.facebook.com/ynd3W/posts/983734631673299″ onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18297988
      SimpleFace
        Lid sinds:
        14 July 2014

        Als je snel veel massa wilt bereiken > Geenstijl, Dumpert etc.

        #18297989
        bd.
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 July 2009

          Ik zag de kadett zojuist op een bergingswagen voorbij komen in tilburg. Ik ga er dus vanuit dat hij gevonden is :thumb

          #18297990
          Kadett1.2
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 May 2011

            Ik heb via facebook van de eigenaar begrepen dat hij teruggevonden is.
            Over de staat heeft hij niets vermeld, denk dat de schade meevalt dus.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.