d-kadett kabel vraagje

Forumindex Forums Modellen Kadett d-kadett kabel vraagje

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210431
    corsa danny
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 March 2005

      hey luitjes sinds een week of 2 word mijn accu niet meer bij geladen nou zag ik vanuit de kabelboom een blauw met witte draad komen die nergens op aangesloten zit kan iemand mij vertellen waar die voor dient de dynamo is nu ongeveer een jaar oud heb vandaag alle massa punten eens goed blank geschuurd om dit ook zeker uit te sluiten wel constateerde ik vorige week dat men accu zonder water stond heb deze wel natuurlijk meteen bij gevuld iemand nog een idee heb de accu gemeten op de polen en die zag ik als ik de auto net had gestart van 11,5 langzaam terug lopen zelf weet ik ook dat deze waarde aan de lage kant is
      alvast weer hartelijk bedankt

      #17492996
      corsa danny
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2005

        klopt het dat die wit met blauwe draad voor het accu lichtje is en zoja waar zou ik deze dan onder de kap op moeten aansluiten ennuh gaat om een 1.3n uit 1981

        #17492997
        D_Kadett
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 November 2004

          Waarschijnlijk de dynamo defect..

          #17492998
          asconahobbyist
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 June 2008

            dat losse stekkertje moet op de dynamo.
            Zit 1 lipje waar je m op kan schuiven.Hij wordt nu niet bekrachtigd,je dynamo lampje zal het nu ook niet doen.

            #17492999
            corsa danny
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 March 2005

              thanx voor de info van de week zet ik hem ff op de brug bij een maat van me en dan zullen we eens het hele zooitje door gaan meten
              greetz danny

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.