D kadett 84

Forumindex Forums Modellen Kadett D kadett 84

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    Berichten
  • #17509694
    Dkadett84
      Lid sinds:
      9 August 2009

      @ Custom Dankje voor t compliment.. ben er ook erg blij mee.. Is niet te vergelijken met de 2.0 8v die er in hing.. :)

      @ Spottekop Ja, heb me maand of 2 geleden eindelijk maar is aangemeld op HET forum.. Misschien tot binnenkort.. Ik heb nog een sloop d kadetje staan waar andreas een en ander van wilt hebben..

      Groet, Erik

      #17509695
      cd-design
        Lid sinds:
        21 July 2008

        Zeer leuk d-kadettje c20xe. Gewoon strak en geen poespas.

        Succes met je verdere projecten.

        ps; Turbo en spruitstuk zijn al binnen voor je ex-gsi:P

        #17509696
        Dkadett84
          Lid sinds:
          9 August 2009

          Hey cd-design..

          Bedankt.. Het rijd super idd.. En op een d kadett hoort vind ik idd geen toeters en bellen.. Gewoon laag en snel :)

          Goed om te horen dat mijn oude gsi ook weer nieuw leven in wordt geblazen.. Ik ben erg benieuwd en hoop hem komende zomer weer eens tegen te komen op een meeting :)

          Groet, Erik

          #18370269
          Vincentariens
          Deelnemer
            Lid sinds:
            8 January 2006

            Ha Erik (of iemand anders),

            Ik ben in het bezit van een auto die jij ook hebt gehad :-) Al ruim 10 jaar, met veel plezier! Ik ben recent wat meer in de ‘geschiedenis’ van de auto gedoken en zoek dus ook contact met eerdere eigenaren! Hoor graag iets van je, of van iemand die contactgegevens (e-mail ofzo) van je heeft :-)

          4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.