d-jettronic op lpg

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17221498
    pipo
      Lid sinds:
      5 November 2004

      ik heb in mijn city een 2,8 liggen van ee commodore gse maar deze heeft niet meer de injectie er op zitten.:swear nu wil ik die er weer opbouwen maar er komt ook nog lpg in.iemand ervaring met d-jetronic met lpg:hmmz

      #17675477
      bettus accu
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 March 2009

        gewoon doen!

        en dan is het beste om de injectiebuis van een diplomat te pakken. want nu zit je met de GSE injectiebuis en de veerpoten.

        #17675478
        pipo
          Lid sinds:
          5 November 2004

          origineel gepost door bettus accu
          gewoon doen!

          en dan is het beste om de injectiebuis van een diplomat te pakken. want nu zit je met de GSE injectiebuis en de veerpoten.

          maar die zat er eerst toch ook op??
          van een gse.
          heb je geen ouwe foto s van de city??

          #17675479
          bettus accu
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 March 2009

            ja dat zat er eerst ook op ja. maar nu krijg je er een gasmengstuk tussen, en dan kan het niet.

            me vader heeft dat al een keer geprobeerd, hij vond namelijk dat ie ook teveel zoop:P

            ik zal is voor je kijken naar foto’s, ik moet ze alleen in scannen. aangezien ik zeker weet dat ik geen foto’s digitaal heb:D

            #17675480
            pipo
              Lid sinds:
              5 November 2004

              origineel gepost door bettus accu
              ja dat zat er eerst ook op ja. maar nu krijg je er een gasmengstuk tussen, en dan kan het niet.

              me vader heeft dat al een keer geprobeerd, hij vond namelijk dat ie ook teveel zoop:P

              ik zal is voor je kijken naar foto’s, ik moet ze alleen in scannen. aangezien ik zeker weet dat ik geen foto’s digitaal heb:D

              ja ik heb ze ook ooit gehad:Pof iig gezien.
              zuipen doet hij iig:swear
              en dan nu nog zelfs mt een 1,2 carborateur.daarom lpg er in:angel

              #17675481
              bettus accu
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 March 2009

                mm, ik ben aant kijken naar foto’s. maar ik eigenlijk geen foto’s tegen met een kadett c 6.:wtf

                alleen maar foto’s van andere restauraties…:sleeping als ik ze een keer tegen kom post ik ze wel hiero…

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.