Custom blower meeting 14 AUG 2011 te Zevenaar

Forumindex Forums Overige Meetings Custom blower meeting 14 AUG 2011 te Zevenaar

  • Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur
    Berichten
  • #17234606
    dubversion
    Deelnemer
      Lid sinds:
      22 March 2011

      Aan alle motor tuners, rubberverbranders, stoplicht sprinters en dynosheet verslaafden !

      De 2e Custom Turbo en Supercharger Meeting wordt weer voorbereid.

      DATUM: ZONDAG 14 AUG 2011
      LOCATE: ZEVENAAR (bij Arnhem) , waarschijnlijk weer het AC Restaurant Zevenaar (ovb)
      Doesburgseweg 43, 6902 PL Zevenaar, Klik hier voor map
      TIJD: Van 12.00 uur tot 16.00 uur
      Uiteraard is de meeting gratis !

      Het vorig jaar was de eerste gehouden en dat werd een groot succes.

      Hier is een filmpje van die meeting:
      http://www.youtube.com/watch?v=tdKy5VjJhM0 (geupdate link !!)

      En hier zijn de foto’s om een indruk te krijgen:
      http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=2076

      Natuurlijk vind deze meeting dit jaar zijn vervolg en ik ben dus weer op zoek naar VIP auto’s en bezoekers.

      Iedereen is welkom op de meeting, maar de hoofdparkeerplaats is gereserveerd voor de VIP auto’s. Een VIP auto is een auto met een verbouwde turbo of supercharger installatie. Chiptuning alleen is niet genoeg; een grotere blower (turbo of supercharger), intercooler water/meth injectie system of nitro systeem maakt een auto zeker een VIP auto.

      Het vorig jaar hadden we: Alfa Romeo ( 1 ), Audi (1),BMW (5), Chevrolet (1), Ford USA (1),Mazda (1), Mercedes AMG (1), Mitsubishi (1), Nissan (2), Opel (1), Seat (3), Subaru (2), Toyota (4), Volvo (4) en Volkswagen (1). Er waren ook wat “specials”, deze categorie omvat speciale auto’s die zeldzaam zijn of veel mods hebben. Het vorig jaar was deze lijst een Dodge Magnum, Mercedes Lorinser, BMW 635csi, Audi Coupe GT, BMW 540 Touring en een Honda Civic heavily modded. Heb je geen custom turbo maar wil je een plek bij de specials, laat het me weten. Let wel, dit is geen “plastic fantastic” meeting; specials zijn welkom, maar hoofd thema is en blijft custom turbo’s en superchargers. Het gaat om wat er onder de motorkap zit !

      Gezelligheid is van groot belang, en het is geweldig om allerlei merken eens bij elkaar te zien en de typische mods per merk.

      Natuurlijk wordt er weer gefilmd en foto’s gemaakt, dus laat die lak blinken ! Wellicht zet je je motorkap open en wil je ook daar een keer met de stofdoek vegen …

      Dit jaar wil ik graag een “Info Sheet”, die achter de voorruit wordt geplaatst. De info sheet kan bijvoorbeeld laten zien:
      – Merk, type, jaartal en eventueel uitvoering
      – Dynosheet gegevens (met plaatje hopelijk)
      – Typische mods die je gedaan hebt

      Ik weet dat sommige mensen zoveel mods hebben dat ze een klein boekje kunnen vullen. Ik hoop dat je de belangrijkste kan opschrijven; ik wil het bij een pagina laten; dan heb je ook nog wat te vertellen op de dag zelf !

      Als je de gegevens van je auto mailt (dub_version@hotmail.com), dan zorg ik voor de sheet. Je mag de info sheet natuurlijk ook zelf maken ! Als je me mailt, vergeet AUB niet je website en nickname te melden.

      Ik hoop jullie allemaal te zien, als VIP, special of als bezoeker !

      Veel gebooste groetjes,

      Jeroen Cabbolet aka dubversion.
      Hier een lijst (ovb):

      VIPs voor 2011:
      blauweastra – Opel Astra Turbo
      Jeroen Cabbolet – bmw 325ti Compact met TS2 Supercharger 325 PK
      Peter – Skyline R32 gtr V-spec 720 PK
      DaytonaM3 – BMW E36 Turbo 707 PK
      tjabbo – toyota supra
      the wulfen – nissan skyline R32 GTR
      Dark rider – Volvo Stage 5
      Marko – Volvo C70 310 PK
      Wilco – AMG s55 supercharged
      struikie – Audi A4 8D 1.9TDI AHU met GTB2056VK
      Eric roos – peugeot 205 met 466 pk
      Bas Aalbers – Peugeot 205 gti 322 pk
      Anthony – Toyota supra
      broekie – Mitsubishi lancer evo
      Ruurd – Toyota supra
      Don’t panic – honda civic turbo
      Maestroxl – BMW E46 330i TS2+
      Speedy J – seat leon cupra 20VT

      Specials:
      Lefty – Audi Coupe GT
      Haico – Opel commodore
      Jeffgtturbo – Subaru impreza
      Richard – s600 Lorinser

      #17842873
      emielastra
        Lid sinds:
        21 April 2011

        beste forum leden

        dit is echt een super vette meeting en je ziet echt monsters ik ben zeker aanwezig want een maatje van mij heeft een goud/gele alfa romeo spider met supercharger erop (zie filmpje) dit is echt iets moois een unieks

        EEN ECHTE AANRADER

        mvg emiel

        #17842874
        dubversion
        Deelnemer
          Lid sinds:
          22 March 2011

          @emielastra wrote:

          beste forum leden

          dit is echt een super vette meeting en je ziet echt monsters ik ben zeker aanwezig want een maatje van mij heeft een goud/gele alfa romeo spider met supercharger erop (zie filmpje) dit is echt iets moois een unieks

          EEN ECHTE AANRADER

          mvg emiel

          Emiel, Thanks, that’s the spirit !
          Betekent dit dat ik je maat met z’n spider voor dit jaar ook op de ovb lijst mag zetten ? Zoja, kun je me AUB wat meer info mailen voor de infosheet die ik dit jaar voor alle VIP wil maken ? En kom je zelf ook nog met een auto ?

          groetjes,

          Jeroen

          #17842875
          dubversion
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 March 2011

            De flyer voor 2011:

            Presentielijst VIPs:

            Peter de beus – fast-cars.nl – Skyline R32 gtr V-spec, bjr: 1991 720 PK
            DaytonaM3 (Etienne ) – BMW E36 Turbo 707 PK
            Marco (tjabbo) – shoarmateam.nl – toyota supra 355 PK
            the wulfen – skylineclub.nl – nissan R32 GTR
            Mack – hotmail dmff – mustang 4.6L V8 Mustang GT supercharged
            Marko Kloppenburg – volvo forum – Volvo C70 310 PK
            Wilco – mercedesforum.nl – AMG s55 supercharged
            Jan willem (struikie) – audi forum – 1997 Audi A4 8D 1.9TDI AHU met GTB2056VK
            Eric roos – 205gti.nl – 205 met 466 pk
            Bas Aalbers – 205gti.nl – Peugeot 106 gti 413 pk
            Anthony clerks – streetgasm – Toyota supra
            Henry (broekie) – streetgasm – Mitsubishi lancer evo
            Ruurd – shoarmateam.nl – Toyota supra 280 pk
            Don’t panic – streetgasm – honda civic turbo
            Maestroxl – bmwfan.nl – BMW E46 330i TS2+
            Gerard van dijk – subaruclub – Subaru impreza
            Pavement Pounder – amerikaanseautopagina.com – chevrolet 454 SS
            ferdy (rottetrollmk3 ) – shoarmateam.nl – toyota supra mk3 350 PK
            Dennis (Dredd) – shoarmateam.nl – 1994 Toyota Supra MKIV TT Targa 400 PK
            Danny – fast-cars.nl – Subaru impreza WRX STi
            Michel de Zeeuw – fast-cars.nl – Toyota Celica
            Mark (Race Eend) Seat-online.nl – Seat Ibiza 403 PK
            Herman – speedsterclub.nl – Exige race auto
            Martinb – speedsterclub.nl – Opel speedster 2.2 255 PK
            Adri (hellraiser) – 323Fclub.nl – Mazda 323F met Garrett M24 op 0,9 bar
            Lazy_g 323fclub.nl – mazda mx5 miata met supercharger
            Emile de vlieger – speedsterclub.nl – opel speedster 250 pk

            Presentielijst Specials:

            Monique (mustangmiep) – fast-cars.nl – Ford Mustang Cabrio (special)
            Jeffgtturbo – extreme-machines – Subaru impreza
            Haico – Chevrolet forum – Opel commodore – special
            Richard – mercedes forum – s600 Lorinser
            Lefty – audi forum – Audi Coupe GT

            NB: Omdat het nog vroeg is zijn alle namen onder voorbehoud.
            Wie graag op een van de lijsten wil staan, stuur AUB een mail naar dubversion@shoarmateam.nl en zet er direct de info voor de infosheet bij en als het kan een foto van je bolide. Mocht je een vermogensuitdraai (dynosheet) hebben, deze is ook leuk om erbij te hebben !

            In de zomer komt zeker weer een update met VIPs en Specials. Keep ‘m coming !

            Gebooste groetjes,

            Jeroen Cabbolet aka dubversion

            #17842877
            dubversion
            Deelnemer
              Lid sinds:
              22 March 2011

              Beste mensen,

              Hier is de laatste update met VIPs, Specials en de nieuwe categorie VIP FOR SALE. De laatste categorie zijn VIP auto’s die te koop zijn.
              Er is nog plek voor jouw VIP op de parkeerplaats en over 7 weken is het al zo ver. Meldt je AUB zo snel mogelijk aan !

              Voor de VIPS en specials: help me AUB met de info sheet. Als je de info nog niet gemaild had, doe dat AUB alsnog. Graag heb ik een link naar je project thread, zodat ik 1 of 2 A4’tje op de meeting heb met gegevens van je auto die je op de zijramen kan bevestigen. Een rollenbank uitdraai is erg mooi om op de sheet te hebben !

              Voor degene die hun kenteken niet herkenbaar willen hebben in de video en foto’s, neem AUB iets mee om de plaat te bedekken. Ik zal tape meenemen, maar wellicht heb je zelf iets meer esthetisch voor ogen.

              Natuurlijk komt er weer in lijst in juli en er volgt er ook nog een vlak voor de meeting.Er zal dit jaar wat achtergrond muziek zijn.
              De meeting wordt in het huidige Auto en Tuning nummer gepromoot en ik zal een mooi artikel verzorgen na de meeting en voorleggen aan Auto en Tuning; de kans is groot dat dit geplaatst wordt !

              Dank jullie allen voor de aanmeldingen en mocht je onverhoopt toch niet kunnen, laat het me AUB even weten. Mochten er foutjes zijn gemaakt in onderstaand lijstje, laat het me ook even weten, ik doe mijn best om alles goed op te schrijven.

              De VIP’s:

              Peter de beus – fast-car.nl – Skyline R32 gtr V-spec, bjr: 1991 720 PK
              Etienne ( DaytonaM3) – BMW E36 Turbo 707 PK
              Maestroxl – bmwfan.nl – BMW E46 330i TS2+ 380 PK
              Jeroen (dubversion) – shoarmateam.nl- BMW E46 325ti TS2 320 PK
              the wulfen – skylineclub.nl – nissan R32 GTR
              Mack – dmff – mustang 4.6L V8 Mustang GT supercharged
              Pavement Pounder – amerikaanseautopagina.com – chevrolet 454 SS
              Marko Kloppenburg – hotmail – Volvo C70 310 PK
              Jan willem (struikie) – audi forum – 1997 Audi A4 8D 1.9TDI AHU met GTB2056VK
              Bas Aalbers – 205gti.nl – Peugeot 106 gti 413 pk
              Anthony clerks – streetgasm – Toyota supra 650 WHP
              Maurice (Streetgasm Pappa) – streetgasm – Mitsubishi Lancer Evo X 369 PK
              Sebastiaan – streetgasm – Nissan Skyline R33 GT-R Spec II 365 PK
              Waleri – streetgasm – Mitsubishi Evo IX
              Roderick – streetgasm – Evo VI Trackbuild 350 PK
              wietse – streetgasm – Nissan Skyline R34 GTR
              Henry (broekie) – streetgasm – Mitsubishi lancer evo VII 405 PK
              Ischa (Don’t panic) – streetgasm – honda civic turbo
              jefgtturbo – streetgasm – Subaru impreza 297 PK
              Davy (legacyman) – fast-car.nl – Subaru impreza 300+ pk
              Ruurd wiersma – shoarmateam.nl – Toyota supra 280 pk
              Dennis (Dredd) – shoarmateam.nl – 1994 Toyota Supra MKIV TT Targa 400 PK
              Danny – fast-cars.nl – Subaru impreza WRX STi
              Michel de Zeeuw – fast-car.nl – Toyota Celica
              DDX – seat-online – Seat Leon Cupra R met MHI TD516G 365 PK
              Mark (Race Eend) Seat-online.nl – Seat Ibiza 403 PK
              SpeedyJ – seat-online – Seat 20VT Topsport K04
              Herman – speedsterclub.nl – Exige race auto 405 PK
              Martinb – speedsterclub.nl – Opel speedster 2.2 255 PK
              Emile de vlieger – speedsterclub.nl – opel speedster 250 pk
              Adri (hellraiser) – 323Fclub.nl – Mazda 323F met Garrett M24 op 0,9 bar
              Lazy_g 323fclub.nl – mazda mx5 miata met supercharger
              Roel (VTECB16A1 ) – civicclubholland.nl – Honda CRX 1990 met T3/T4 Turbo
              Allard (Hombre) – extreme-machines.nl – Subaru Impreza wrx 650 pk
              Gijs (Gijs EVO) – driving-fun.com – Mitsubishi Evo VI 2000 / Cosworth 370 PK
              Henk Jan (HJ2) – driving-fun.com – Lotus Elan Turbo 220 PK
              Alex (efella) – Volkswagen Golk MK 3 met Vortech supercharger
              Tommysyncro – vwforum – Volkswagen Golf 1.3 Mk2 G40 (turbo) – 200 PK
              Ron (spyderman) – extreme-machines.nl – Mitsubishi Eclipse – 590 PK
              Nick (VauRsechs) – vr6clubholland.nl – Volkswagen Golf VR6T STAGE III 363 PK
              Marcel (gtech) – shoarmateam.nl – BMW e30 met toyota 2jz-gtech motor
              Kenji – shoarmateam.nl – Mazda RX7 FD35 – 300 PK
              Allan (Dubbelzoet) – Mercedesforum.nl – Mercedes W463 G Klasse – G32 Turbo 500+ PK

              De VIP for SALE:
              Marco (tjabbo) – http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtopic.php?f=24&t=2623 – toyota supra 355 PK
              Arjen – http://link.marktplaats.nl/434637398 – Toyota supra twin turbo 1996 400+ PK
              Marcel –http://link.marktplaats.nl/444015206 – Volkswagen Corrado VR6 Compressor 280PK
              Jeroen – http://link.marktplaats.nl/373098491 – Volkwagen Golf 3 VR6 met Compressor 298 PK
              Duco – http://link.marktplaats.nl/449484393– Nissan 350Z 3.5 V6 24V twinturbo 415 pk

              De specials:
              Lefty – audi forum – Audi Coupe GT
              Haico – Chevrolet forum – Opel commodore
              Stephen – streetgasm – Nissan Skyline R34 GTT
              Kokkel – streetgasm – Subaru Impreza Wrx Sti 300 PK
              Haico – Chevrolet forum – Opel commodore
              Monique (mustangmiep) – fast-cars.nl – Ford Mustang Cabrio
              Richard (Lorinser Sr) – mercedesforum – Mercedes W220 S55 AMG Kompressor
              Lorinser Jr – Mercedes forum – Mercedes AMG s55
              Rene (GTRene ) – driving-fun.com – BMW Z3 Hartge 5.0 coupe 400+ PK

              Tot 14 AUG 2011 in Zevenaar van 12.00 – 16.00 !

              Gebooste groetjes,

              jeroen cabbolet aka dubversion

              Er zijn dus flink wat opels aanwezig !

              #17842878
              hans-01
                Lid sinds:
                24 July 2010

                ik beloof nog niks maar misschien kom ik ook ff voorbij met mijn 40 jaar oude commodore

                vrg hans

                #17842879
                dubversion
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  22 March 2011

                  Hi Hans, leuk !

                  Twee comodores op de custom turbo meeting, wie had dat gedacht !
                  Heb je toevallig een project thread met foto ?

                  groetjes,
                  Jeroen

                  #17842880
                  hans-01
                    Lid sinds:
                    24 July 2010

                    @dubversion wrote:

                    Hi Hans, leuk !

                    Twee comodores op de custom turbo meeting, wie had dat gedacht !
                    Heb je toevallig een project thread met foto ?

                    groetjes,
                    Jeroen

                    nee helaas ik kom als bezoeker met een voledige standaart opel commodore 4 deurs 2.5 lijn 6

                    #17842881
                    dubversion
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      22 March 2011

                      Ik zie je op de meeting !

                      #17842882
                      marcel gtt
                        Lid sinds:
                        30 June 2004

                        net ff op het renault forum gezet misschien dat er nog wat frans spul komt ..

                        #17842883
                        henry.kummeling
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          4 January 2005

                          @hans-01 wrote:

                          ik beloof nog niks maar misschien kom ik ook ff voorbij met mijn 40 jaar oude commodore

                          vrg hans

                          dito met mijn 38 jarige manta

                          gr henry

                          #17842884
                          dubversion
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            22 March 2011

                            Henry, leuk ! Vorig jaar hadden we een turbo charged manta ! (zie filmpje)

                            #17842876
                            dubversion
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              22 March 2011

                              Beste liefhebbers,

                              Hier is de update voor juli van VIPs, VIP for SALE en Specials.
                              Ik hoop dat iedereen die hier beneden wordt genoemd om 12.00 uur aanwezig kan zijn.
                              De parkeerplekken zijn dit jaar iets strakker ingedeeld. Bij aankomst AUB de aanwijzigingen volgen van de mensen met de fluoriserende hesjes !
                              Parkeer AUB netjes in de vakken, zodat er plek voor iedereen is !

                              Ik heb er ongelooflijk veel zin in. Mocht het weer wat tegen zitten, ik hoop dat iedereen toch komt, binnen in het restaurant is volop plek tijdens een buitje en ook erg gezellig !!
                              Er zal muziek zijn en we doen ons best om een artikel te plaatsen in Auto en Tuning later dit jaar.

                              Mochten er mensen zijn die nog geen info sheet gegevens hebben gestuurd, mail me AUB, anders heb ik geen sheet voor je auto (geen ramp natuurlijk).

                              Als er nog VIP auto’s zich willen aanmelden, doe dat AUB snel via mail of PM: dubversion@shoarmateam.nl

                              Tot zondag 14 AUG 2011, 12:00 – 16.00 bij het AC restaurant te Zevenaar (bij A12) !

                              De lijst:

                              Jan willem (struikie) audi forum Audi A4 8D 1.9TDI AHU met GTB2056VK
                              Wolfgang (wjn) driving-fun.com Audi RS4 B5 500 PK
                              Frank (M-bitious) driving-fun BMW 135is Coupe 422 PK
                              Karim (Safar) e46fanatics.com BMW 328 Ci TS2 Supercharger 330 PK
                              Marcel (gtech) shoarmateam.nl BMW e30 met toyota 2jz-gtech motor
                              Jeroen (dubversion) shoarmateam BMW E46 325 ti TS2 320 PK
                              Maestroxl bmwfan.nl BMW E46 330i TS2+ 380 PK
                              Pavement Pounder amerikaanseautopagina.com chevrolet 454 SS
                              Mack dmff Ford Mustang GT 4.6L V8 Supercharged
                              Andy (Sneaky Tuning) extreme-machines.nl Honda Civic EG 870 PK
                              Ischa (Don’t panic) streetgasm honda civic turbo
                              Roel (VTECB16A1 ) civicclubholland.nl Honda CRX 1990 met T3/T4 Turbo
                              Albert hotmail Jaguar XKR V8 Supercharged custom tune 420 PK
                              Henk Jan (HJ2) driving-fun.com Lotus Elan Turbo 220 PK
                              Herman speedsterclub.nl Lotus Exige race auto 405 PK
                              Adri (hellraiser) 323Fclub.nl Mazda 323F met Garrett M24 op 0,9 bar
                              Vriend van Jasper hotmail mazda miata turbo 350 PK
                              JasperM driving-fun.com Mazda mx5 miata turbo 239 PK
                              Lazy_g 323fclub.nl mazda mx5 miata met supercharger
                              Kenji shoarmateam.nl Mazda RX7 FD35 300 PK
                              Allan (Dubbelzoet) Mercedesforum.nl Mercedes W463 G Klasse G32 Turbo 500+ PK
                              Ron (spyderman) extreme-machines.nl Mitsubishi Eclipse 590 PK
                              Waleri streetgasm Mitsubishi Evo IX
                              Gijs (Gijs EVO) driving-fun.com Mitsubishi Evo VI 2000 / Cosworth 370 PK
                              Roderick streetgasm Mitsubishi Evo VI Trackbuild 350 PK
                              Henry (broekie) streetgasm Mitsubishi evo VII 405 PK
                              Maurice (Streetgasm Pappa) streetgasm Mitsubishi Lancer Evo X 369 PK
                              the wulfen skylineclub.nl Nissan Skyline R32 GTR
                              Peter de beus fast-car.nl Nissan Skyline R32 gtr V-spec, 720 PK
                              Sebastiaan streetgasm Nissan Skyline R33 GT-R Spec II 365 PK
                              wietse streetgasm Nissan Skyline R34 GTR
                              Martinb speedsterclub.nl Opel speedster 2.2 255 PK
                              Emile de vlieger speedsterclub.nl opel speedster 250 pk
                              Bas Aalbers 205gti.nl Peugeot 106 gti 413 pk
                              Auke extreme-machines.nl Renault 5 GT turbo 180 PK
                              Rutger (clioturbo) extreme-machines Renault Clio met 1.7 Liter Volvo Turbo 173 PK
                              Bennie saabforum Saab 900 Aero Stage 7 450 PK
                              Mark (Race Eend) Seat-online.nl Seat Ibiza 403 PK
                              SpeedyJ seat-online Seat Leon 20VT Topsport K04
                              DDX seat-online Seat Leon Cupra R met MHI TD516G 365 PK
                              Lorinser Jr Mercedes forum -AMG e55 Special
                              jefgtturbo streetgasm Subaru impreza 297 PK
                              Davy (legacyman) fast-car.nl Subaru impreza 300+ pk
                              Allard (Hombre) extreme-machines.nl Subaru Impreza wrx 650 pk
                              Danny fast-cars.nl Subaru impreza WRX STi 335PK
                              Michel de Zeeuw fast-car.nl Toyota Celica
                              Ruurd wiersma shoarmateam.nl Toyota supra 280 pk
                              Anthony clerks streetgasm Toyota supra 650 WHP
                              Mark (Mmarkk) shoarmateam Toyota Supra IV 330 PK <—- Eindelijk ! :P
                              Dennis (Dredd) shoarmateam.nl Toyota Supra MKIV TT Targa 400 PK
                              Ron hotmail Toyota Wektor met 7M-GTE 250 PK
                              Tommysyncro vwforum Volkswagen Golf 1.3 Mk2 G40 turbo 200 PK
                              Nick (VauRsechs) vr6clubholland.nl Volkswagen Golf VR6T STAGE III 363 PK
                              Alex (efella) vwforum Volkswagen Golk MK 3 Vortech supercharger
                              Johan beek hotmail Volvo
                              Marko Kloppenburg hotmail Volvo C70 310 PK

                              VIP for SALE:

                              toine marktplaats TVR Cerbera 4.2 RHD 400 PK FOR SALE SPECIAL
                              Bas jerodesign Audi S3 SPORTEC 365 PK FOR SALE VIP
                              Fred marktplaats Opel Astra Coupe turbo 350 PK FOR SALE VIP
                              Marco (tjabbo) shoarmateam.nl toyota supra 355 PK FOR SALE VIP
                              Arjen marktplaats Toyota supra twin turbo 1996 400+ PK FOR SALE VIP
                              Marcel marktplaats Volkswagen Corrado VR6 Compressor 280PK FOR SALE VIP
                              Jeroen marktplaats Volkwagen Golf 3 VR6 met Compressor 298 PK FOR SALE VIP
                              Raymond marktplaats Volvo 850 2.3 T-5 getuned met NOS 50 shot 420 PK FOR SALE VIP

                              Specials:

                              Richard (Lorinser Sr) mercedesforum AMG W220 S55 Kompressor Special
                              Lefty audiforum Audi Coupe GT Special
                              Rene (GTRene ) driving-fun.com BMW Z3 Hartge 5.0 coupe 400+ PK Special
                              Kennis Lorinser Sr Mercedes-forum.nl Dodge RAM Special
                              Monique (mustangmiep) fast-cars.nl Ford Mustang Cabriolet special
                              Stephen streetgasm Nissan Skyline R34 GTT Special
                              Haico Chevrolet forum Opel commodore Special
                              patrick streetgasm Subaru Impreza wrx 06 Special
                              Kokkel streetgasm Subaru Impreza Wrx Sti 300 PK Special
                              Tim fast-car.nl Tesla Roadster 288 PK Special

                              #17842885
                              emielastra
                                Lid sinds:
                                21 April 2011

                                hey dubversion komt giliam nou ook met de alfa heb hem al heel lang niet gesproken weet niet of je contact hebt met daytonam3 die weet dat wel als t goed is ik kom ook ben autopoetser kan eventueel wat kleine dingetjes poetsen of nalopen voor wat extra glans en :kewlpics maar denk dat het niet leuk is om mijn wagen neer te zetten daar het is wel een turbo aleen een diesel standaard 75pk maar maybe toch een klein plaatsje in de spot zodat auto eigenaren kunnen vragen of er iets gepoetst kan worden ga geen complete autos doen maar nalopen bandenzwart enz enz da gaat wel

                                mvg emiel

                                ps als je nou weet of giliam komt kan je ook vragen of zn broer mee komt die heeft een jeep cherokee srt-8 is ook leuk om te hebben staan

                                #17842886
                                dubversion
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  22 March 2011

                                  Hi Emiel,

                                  Helaas, Ik heb niets gehoord van Giliam; ik hoorde wel dat Daytona naar de meeting komt, maar als bezoeker. Ik weet dus niet of de superchraged gele spider er weer zal staan.
                                  Tja 75 pk standaard hoort zich niet aan als een VIP. Dit is een custom turbo en supercharger meeting; de plekken voor specials zijn heel beperkt. Jeep cherokee srt-8 is op zich wel speciaal genoeg. Als hij komt, moet ik even kijken of er nog plek is.
                                  Je mag rustig je poetsspullen meenemen, maar voor een stand oid is helaas geen plek. Het volgend jaar misschien wel !

                                  Tot in Zevenaar !
                                  groetjes,

                                  Jeroen

                                  #17842887
                                  dubversion
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    22 March 2011

                                    Beste Boost Junkies,

                                    Volgende week zondag is het al zo ver. Als je beneden als VIP of Special staat genoteerd, wil ik je vragen om bij aanvang, om 12 uur, bij het AC Rastaurant te zijn. Ik zal je in een oranje vestje begroeten; en er zijn nog wat andere mensen en oranje vestjes die je naar de plek toe begeleiden. Omdat de verwachting is dat het erg druk wordt, moeten de auto’s strak geparkeerd worden. Help AUB mee, door netjes in de aangegeven vakken te parkeren.

                                    Als ik info sheet gegevens van je heb, zul je ook die print van mij krijgen op 1 of 2 A4 pagina’s. Plak die AUB achter een ruit aan de passagier’s kant.

                                    Hier is de meest recente lijst, er zijn weer wat mensen bij gekomen, helaas ook een paar afzeggers, maar dat is natuurlijk te verwachten.
                                    Mocht je nog niet op de lijst staan, maar als VIP willen komen, stuur me AUB een mailtje naar dubversion@shoarmateam.nl

                                    Ik heb er erg veel zin in !

                                    Gebooste groetjes,

                                    Jeroen Cabbolet

                                    VIP Lijst:
                                    Jan willem (struikie) audi forum Audi A4 8D 1.9TDI AHU met GTB2056VK
                                    Wolfgang (wjn) driving-fun.com Audi RS4 B5 500 PK
                                    Frank (M-bitious) driving-fun BMW 135is Coupe 422 PK
                                    Karim (Safar) e46fanatics.com BMW 328 Ci TS2 Supercharger 330 PK
                                    Marcel (gtech) shoarmateam.nl BMW e30 met toyota 2jz-gtech motor
                                    Jeroen (dubversion) shoarmateam BMW E46 325 ti TS2 320 PK
                                    Maestroxl bmwfan.nl BMW E46 330i TS2+ 380 PK
                                    Pavement Pounder amerikaanseautopagina.com chevrolet 454 SS
                                    Tim Ratelband hotmail Eagle Talon 300 PK
                                    Mack dmff Ford Mustang GT 4.6L V8 Supercharged
                                    Stephan civicclubholland Honda Civic B18C4-6T 528 PK
                                    Andy (Sneaky Tuning) extreme-machines.nl Honda Civic EG 870 PK
                                    Ischa (Don’t panic) streetgasm honda civic turbo
                                    Roel (VTECB16A1 ) civicclubholland.nl Honda CRX 1990 met T3/T4 Turbo
                                    Albert hotmail Jaguar XKR V8 Supercharged custom tune 420 PK
                                    Henk Jan (HJ2) driving-fun.com Lotus Elan Turbo 220 PK
                                    Jim Stein driving-fun Lotus Elise MkII met Honda K20A 320 PK
                                    Adri (hellraiser) 323Fclub.nl Mazda 323F met Garrett M24 op 0,9 bar
                                    Vriend van Jasper hotmail mazda miata turbo 350 PK
                                    JasperM driving-fun.com Mazda mx5 miata turbo 239 PK
                                    Lazy_g 323fclub.nl mazda mx5 miata met supercharger
                                    Allan (Dubbelzoet) Mercedesforum.nl Mercedes W463 G Klasse G32 Turbo 500+ PK
                                    Ron (spyderman) extreme-machines.nl Mitsubishi Eclipse 590 PK
                                    Waleri streetgasm Mitsubishi Evo IX
                                    Gijs (Gijs EVO) driving-fun.com Mitsubishi Evo VI 2000 / Cosworth 370 PK
                                    Cor en Nies(Evonatic) streetgasm Mitsubishi Evo VI TME 348 PK
                                    Roderick streetgasm Mitsubishi Evo VI Trackbuild 350 PK
                                    Henry (broekie) streetgasm Mitsubishi evo VII 405 PK
                                    Maurice (Streetgasm Pappa) streetgasm Mitsubishi Lancer Evo X 369 PK
                                    Henri Lourens hotmail Mitsubishi Vr4 3000gt 330 PK
                                    the wulfen skylineclub.nl Nissan Skyline R32 GTR
                                    Peter de beus fast-car.nl Nissan Skyline R32 gtr V-spec, 720 PK
                                    Sebastiaan streetgasm Nissan Skyline R33 GT-R Spec II 365 PK
                                    wietse streetgasm Nissan Skyline R34 GTR
                                    Martinb speedsterclub.nl Opel speedster 2.2 255 PK
                                    Emile de vlieger speedsterclub.nl opel speedster 250 pk
                                    Bas Aalbers 205gti.nl Peugeot 106 gti 413 pk
                                    Auke extreme-machines.nl Renault 5 GT turbo 180 PK
                                    Rutger (clioturbo) extreme-machines Renault Clio met 1.7 Liter Volvo Turbo 173 PK
                                    Bennie saabforum Saab 900 Aero Stage 7 450 PK
                                    Mark (Race Eend) Seat-online.nl Seat Ibiza 403 PK
                                    SpeedyJ seat-online Seat Leon 20VT Topsport K04
                                    DDX seat-online Seat Leon Cupra R met MHI TD516G 365 PK
                                    MexxT seat-online Seat Leon K03 Hybrid 300 PK
                                    jefgtturbo streetgasm Subaru impreza 297 PK
                                    Davy (legacyman) fast-car.nl Subaru impreza 300+ pk
                                    Hans(hansi) subaruclub Subaru Impreza GT Turbo 359 PK
                                    Steffan (stevoo) subaruclub Subaru Impreza GT turbo 300+ PK
                                    Allard (Hombre) extreme-machines.nl Subaru Impreza wrx 650 pk
                                    Danny fast-cars.nl Subaru impreza WRX STi 335PK
                                    Michel de Zeeuw fast-car.nl Toyota Celica
                                    Ruurd wiersma shoarmateam.nl Toyota supra 280 pk
                                    Anthony clerks streetgasm Toyota supra 650 WHP
                                    Mark (Mmarkk) shoarmateam Toyota Supra IV 330 PK
                                    Dennis (Dredd) shoarmateam.nl Toyota Supra MKIV TT Targa 400 PK
                                    Ron hotmail Toyota Wektor met 7M-GTE 250 PK
                                    Tommysyncro vwforum Volkswagen Golf 1.3 Mk2 G40 turbo 200 PK
                                    Nick (VauRsechs) vr6clubholland.nl Volkswagen Golf VR6T STAGE III 363 PK
                                    Alex (efella) vwforum Volkswagen Golk MK 3 Vortech supercharger
                                    Johan beek hotmail Volvo
                                    Mitchell(Mitchelli) volvo850forum Volvo 850 GLT 300 PK
                                    Marko Kloppenburg hotmail Volvo C70 310 PK
                                    Sdirkx volvo40forum Volvo X40 Stage 3 230 PK

                                    VIP for SALE lijst:
                                    toine http://link.marktplaats.nl/461425476&#8243; onclick=”window.open(this.href);return false; TVR Cerbera 4.2 RHD 400 PK
                                    Bas jerodesign Audi S3 SPORTEC 365 PK
                                    Marco (tjabbo) shoarmateam.nl toyota supra 355 PK
                                    Arjen http://link.marktplaats.nl/434637398&#8243; onclick=”window.open(this.href);return false; Toyota supra twin turbo 1996 400+ PK
                                    Marcel http://link.marktplaats.nl/444015206&#8243; onclick=”window.open(this.href);return false; Volkswagen Corrado VR6 Compressor 280PK
                                    Jeroen http://link.marktplaats.nl/373098491&#8243; onclick=”window.open(this.href);return false; Volkwagen Golf 3 VR6 met Compressor 298 PK
                                    Raymond marktplaats Volvo 850 2.3 T-5 getuned met NOS 50 shot 420 PK

                                    Special lijst:
                                    Joram(Alpina) bmwfan Alpina B6 2.8 e36 263PK
                                    Richard (Lorinser Sr) mercedesforum Mercedes AMG W220 S55 Kompressor
                                    Lefty audiforum Audi Coupe GT
                                    Kennis Lorinser Sr Mercedes-forum.nl Dodge RAM
                                    Monique (mustangmiep) fast-cars.nl Ford Mustang Cabriolet
                                    Stephen streetgasm Nissan Skyline R34 GTT
                                    Haico Chevrolet forum Opel commodore
                                    patrick streetgasm Subaru Impreza wrx 06
                                    Kokkel streetgasm Subaru Impreza Wrx Sti 300 PK
                                    Lorinser Jr Mercedesforum Mercedes forum -AMG e55 Special

                                    #17842888
                                    dubversion
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      22 March 2011

                                      Thank you !!!

                                      Iedereen hartelijk bedankt voor de opkomst. Het aantal bezoekers was overweldigend !
                                      Het meeste respect gaat uit naar elke VIP en Special die ondanks de ongunstige weersvoorspellingen gewoon zijn gekomen !

                                      Voor de VIPs en specials die hebben afgezegd vanwege het weer, hopelijk tot volgend jaar !
                                      Special thanks naar mijn vader, mijn broer, Yefkenia, Rogier en Kevin voor de hulp tijdens de meet; zonder hen was het totale chaos geworden, nu was dat gereduceerd tot slechts enkele drukke momenten. Special thanks aan Pascal sisnaisky van het AC Restaurant, aan Berry Keijser van de Zevenaarse Post en Auto&Tuning’s Hugo Claver voor de gratis reklame. Ook hotel Campanile voor de extra parkeerplaatsen.

                                      Ik wil nogmaals Sorry zeggen tegen een paar onaangekondigde specials en VIPs die ik graag een plek had gegund, maar die er simpelweg niet was.

                                      Het volgend jaar zal het op een andere locatie worden gehouden, om iedereen een mooi plekje te kunnen geven.
                                      Maar een ding blijft absoluut: het is een custom turbo en supercharger meeting, dus dat zijn en blijven de VIPs en moeten bij elkaar blijven staan. Ik zal meer ruimte reserveren voor de specials en getunede auto’s zonder custom blower.

                                      Dus in het kort: ik was ontzettend tevreden en heel veel respect voor iedereen die is gekomen !

                                      De meeting kan alleen een succes zijn als jullie allemaal komen !

                                      Hopelijk tot het volgend jaar, houdt de forums in de gaten onder meetings. In januari zal de planning voor het komende jaar weer officieel worden, de volgende meeting zal hoogstwaarschijnlijk in augustus 2012 zijn.

                                      Voor vragen, info op- of aanmerken, mail me aub of pm me.

                                      Gebooste groetjes,

                                      Jeroen Cabbolet

                                      PS
                                      video’s volgens, sommige forums hebben al video’s geupload (o.a. mercedesforum).

                                      De foto’s:

                                      Mooie opkomst !

                                      #17842889
                                      dubversion
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        22 March 2011

                                        Beste turbo freaks,

                                        Ik heb Auto en Tuning benaderd met een artikel, maar het was helaas niet actueel genoeg meer in de ogen van de redacteur voor de volgende uitgave in september 2011. Het artikel is daarom online geplaatst op hun website:
                                        http://www.autoentuning.nl/?p=3109
                                        Veel leesplezier en ik hoop jullie allemaal weer het volgend jaar te mogen begroeten, als VIP of als bezoeker !
                                        Ik heb nog geen datum of locatie, maar wil je je vast opgeven voor het volgend jaar, dan kan dat via e-mail of een PB met je e-mail adres en dan wordt je op de hoogte gehouden.

                                        Gebooste groetjes,

                                        Jeroen Cabbolet

                                        #17842890
                                        dubversion
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          22 March 2011

                                          Zoals beloofd: de film van de meeting:
                                          [youtube:3b3wzwu5]http://www.youtube.com/watch?v=ZZHdA53TAYg[/youtube:3b3wzwu5]

                                          Veel plezier !

                                          Jeroen

                                        19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.