cruse control

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) cruse control

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17270472
    BOB3dD
      Lid sinds:
      1 August 2012

      mijn cruse control heeft na 3000km de geest gegeven , er gebeurd echt niets meer , ook geen aanduiding , ik ga morgen proberen om de batterij los te koppelen om een herstart te forceren,

      #18272598
      Dolby
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2008

        Om welke auto type gaat gaat het precies?

        – brand er geen lampjes op je dashboard?
        – Controleer even of je remlichten goed werken. (als de problemen zijn met de remlichten valt de cruisecontrol uit).
        – Controleer de cruisecontrol hendel misschien is het kabeltje losgekomen.

        #18272599
        BOB3dD
          Lid sinds:
          1 August 2012

          Wat de cc betreft brand er geen lampje , maar ik ga straks eens starten om te kijken of er geen reset gebeurd . Ik heb hier op het forum ergens gelezen dat er bij elke start een reset zou gebeuren ? Het betreft hier een O Zafira 150pk cng 1600 , handgeschakeld.

          #18272600
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Ik zou als ik jouw was even de zafira uitlezen met de op-com en of bij een dealer.

            Heb toch een vermoeden dat er met uilezen een storing melding aanwezig is.

            #18272601
            BOB3dD
              Lid sinds:
              1 August 2012

              Ik heb gisteravond de zekering van de cc uitgetrokken , linksonder het stuur , en deze morgen teruggeplaatst . en alles werkt terug :shock:
              Ik heb ook een paar maal mijn rempedaal ingedrukt om een reset op te roepen ,
              Iedereen bedankt voor de info :thumb

              #18272602
              Dolby
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 May 2008

                Mooi dat het is opgelost. :thumb

                En bedankt dat je dit ook terug koppeld hier op het forum. Daar helpen we namelijk iedereen mee. :thumbup :thumbup

                #18272603
                BOB3dD
                  Lid sinds:
                  1 August 2012

                  Daar is het forum voor gemaakt , denk ik . ;)

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.