Cruise controll

Forumindex Forums Modellen Insignia Cruise controll

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260014
    NelisZ20LER
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 March 2011

      Een vraag voor de mede Insignia rijders:

      Hoe werkt de cruise controll? Je moet toch de rechter schakelaar indrukken zodat het icoontje op het dash gaat branden (in de toerenteller)?
      Daarna het wieltje naar boven bewegen en de snelheid afregelen? Bij mij werkt dit niet namelijk… Of doe ik iets verkeerd?

      Ik lees het graag van jullie!

      #18167117
      acor
        Lid sinds:
        12 April 2011

        Als de cc hetzelfde is als in de andere Opels, moet je eerst het wieltje naar beneden brengen. Dat zet de snelheid vast. Naar boven is hernemen van de ingestelde snelheid na een onderbreking of snelheid verhogen. Als het icoontje groen kleurt is de cc actief, indien het wit kleurt is het systeem in slaapstand.

        #18167118
        NelisZ20LER
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 March 2011

          Bedankt voor je antwoord!

          Het icoontje kleurt wit… Dus hij is in de slaapstand. Hoe krijg ik hem hier uit?

          #18167119
          Jimbo2802
            Lid sinds:
            16 March 2013

            Je drukt je knopje omhoog voor je cruise control, dan krijg je dat witte icoontje. Om dat icoontje groen te krijgen druk je je knopje naast je ‘cruise control’ knopje naar beneden (set). Dan rij je op cruisecontrol. Wil je je cruisecontrol weer uit zetten druk je gewoon je cruisecontrol knop naar benden. Dan is automatisch je cruisecontrol er van af.

            Zelfde geldt voor t witte icoontje, is geen probleem als je die laat aanstaan, betekend dat je je cruise control knop naar boven gedrukt heb (slaapstand), wil je hem uit die slaapstand hebben, druk je m gewoon weer naar beneden (je cruisecontrol knop).

            Easy! Ff de handigheid door krijgen, is een kwestie van even een paar keer oefenen.

            #18167120
            NelisZ20LER
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 March 2011

              Oke, bedankt.

              Ik heb een schakelaar op het stuur zitten (rechts van het ”wieltje”) dat is de aan/uit schakelaar dan. De andere met het kruis er op
              is dus een reset knop eigenlijk. Ik ga tijdens het rijden wel even wat prullen… Dan moet het goedkomen!

              #18167121
              NelisZ20LER
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 March 2011

                Heb wat zitten friemelen met de knopjes en hij werkt! Bedankt voor de info! :thumb

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.