Cruise control Opel Zafira 2.2 2001.

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen Cruise control Opel Zafira 2.2 2001.

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277476
    Wim T
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 May 2016

      Mijn Zafira had geen c.c. dus ik wat rond gesurft op het net en daar stond dat je een hendel kunt inbouwen en dan in het management de c.c. aanzetten. Ik heb de c.c. aan laten zetten maar de monteur zei dat er geen koppelings schakelaar in zit. Waarschijnlijk ligt er ook geen kabel. Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing voor.

      #18323649
      cano666
        Lid sinds:
        28 September 2012

        Wat bedoel je precies? Heb je nu een werkend cc die niet stopt als je de koppeling er bij pakt?

        #18323650
        computerbug
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 April 2011

          Hoi, Wim T

          Je moet mij er niet aan vast pinnen, maar die kabel die volgens jou ontbreekt zit aan de cc, die er bij jou nog niet zit.
          De koppeling schakelaar die er nu momenteel bij jou op zit, is een tweepolige schakelaar, maar je moet dan een schakelaar hebben die 4 polig is. :thumb

          Het loont de moeite om even de zoekfunctie gebruiken, dan zal je genoeg vinden!.
          Niet om op je vingers te tikken om de functie te gebruiken, maar je steekt er heel veel van op en is interessant als je het interesseert of aan wilt beginnen. :thumb

          #18323651
          Wim T
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 May 2016

            Ik heb inderdaad nog eens verder gezocht en het antwoord gevonden. Nee er zat geen koppelings schakelaar in dus daar had de monteur gelijk in.
            De kabel lag er wel al, heb inderdaad op het forum gevonden waar hij lag. Het stekkertje was weg getapet in de kabel boom, ik heb de stekker doorverbonden en nu werkt de cc. Nu nog even een schakelaar inbouwen en ik ben klaar. Bedankt voor de reactie’s

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.