cruise control inbouwen in opelvectra'98

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum cruise control inbouwen in opelvectra'98

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210720
    NielsOpelVectra
      Lid sinds:
      16 July 2009

      Hallo Opelrijders,

      ik wil graag een cruise control in mijn opel vectra ’98 benzine uitvoering,nu kwam ik deze set tegen op inet, wie weet of deze goed genoeg is om te gebruiken en wie wilt hem voor 100 euro inbouwen! ik hoor graag van jullie monteurs!

      Gr Niels omg zuid-holland

      Snelheidsregelaar “Magic Speed MS-50”,

      Met deze elektronische chauffeur rijdt u vooral op lange en monotone routes altijd zo snel als u wilt en nooit sneller dan is toegestaan. Voer gewoon met een druk op de knop de gewenste snelheid in de microcomputer in. Het apparaat is door TÜV gekeurd, heefteen algemene vergunning (ABE) en wordt bij elke activering van het rem- of koppelingspedaal direct uitgeschakeld. Kan worden ingebouwd in alle 12 V autosystemen die over een gaskanaal beschikken. Dieselvoertuigen moeten zijn uitgerust met een rembekrachtiger die werkt op onderdruk.

      Omvang levering:

      Elektronische module
      Snelheidssensor
      Kabelset
      Koppelingsschakelaar
      Universeelbedieningselement
      Inbouw- en bedieningshandleiding.

      Systeemvereisten:

      Gaskanaal
      Onderdrukbron
      12 V Aansluiting.

      wie wilt/kan mij helpen!?

      #17501941
      Nondrip
        Lid sinds:
        28 July 2008

        Zou ik niet doen, ik zou toch gaan voor origineel. Is, als je auto al voorbekabeld is, toch makkelijker dan een aftermarket setje. Originele onderdelen zijn 2de hands best te vinden op sloop of ebay (tip: ebay.co.uk). Daarna hangt het van je motor en je versnellingsbak (aut. of hand) of het er makkelijk in te zetten is…

        #17501942
        sw_reijnders
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 October 2005

          als je uit zuid holland komt, zou ik eens vragen of je even bij Wim-V6 langs kunt komen.
          dat is onze vectra-guru, weet verschrikkelijk veel en klust ook regelmatig voor anderen.

          Hij heeft onlangs ook cruisecontrol in z’n combo gebouwd (zie corsa deel) en dan kun je een goed beeld krijgen wat je nodig hebt.

          #17501943
          sjouke
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 September 2006

            origineel gepost door Nondrip
            Zou ik niet doen, ik zou toch gaan voor origineel. Is, als je auto al voorbekabeld is, toch makkelijker dan een aftermarket setje. Originele onderdelen zijn 2de hands best te vinden op sloop of ebay (tip: ebay.co.uk). Daarna hangt het van je motor en je versnellingsbak (aut. of hand) of het er makkelijk in te zetten is…

            dat dus … is meestal ERG snel klaar als die is voorbereid (en aangezien je een B1 hebt … is de kans groot)

            #17501944
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              stuurkappen los en kijken voor de Cruise stekker.

              zit ie er, dan is ie 90% volledig voorbereid.

              Cruise Control motor kan je van de volgende opels pakken:

              – Astra-G met gaskabel
              – Vectra-B met gaskabel
              – Omega-B met gaskabel (deze zit in mijn Combo)

              dan heb je nog een koppeling schakelaar nodig voor de vectra-B.

              en stuurschakelaar

              ik kan je vertellen, ik was voor 45euro en een beetje sleutelwerk klaar.

              Willem

              #17501945
              NielsOpelVectra
                Lid sinds:
                16 July 2009

                heb je een email gestuurd met foto’s Willem!
                als je daar naar wilt kijken graag !

                Gr Niels

                #17501946
                wim-v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 August 2005

                  Email terug

                  met nieuwe vraag

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.