Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Crashpilot`s Opel kadett e gsi champion project
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 mei 2008 om 19:44 #17401612
valt opzich dan nog wel mee
effe sparen en dan kan ie gespoten worden
27 mei 2008 om 21:56 #17401613Ok weer effe foto update
hij heeft nu fotos gemaakt van de rechter kant hij gaat daar morgen mee verder en dan maakt ie ook weer fotos ervan
maar nu eerst de roest van de rechterkant
dat waren ze weer
morgen avond zei hij dat ie klaar is maar uiterklijk donderdag avond is ie gekeurd en al dus dan kan ik weer veilig rijden
en dat wat lang duurde omdat plaatwerk verkeerd geleverd was :(
stomme fabriek kunnen ze niet eens goeie nummers op plaatwerk doen :P
12 juni 2008 om 19:47 #17401614Eindelijk is morgen me kadett klaar
maar doordat monteur elke keer zijn camera op zijn zaak laat liggen heb ik me fotos nog niet en hij heeft er een hoop :P
hij zou er vanavond sturen maar denk zelf dat ie weer zijn camera vergeten is :P
12 juni 2008 om 19:55 #17401615:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpics
12 juni 2008 om 20:05 #17401616origineel gepost door opelkadetje
:kewlpics:kewlpics:kewlpics:kewlpicsals ik morgen auto ophaal dan hoop ik dat ie zijn camera bij heeft :D
13 juni 2008 om 04:23 #17401617ben benieuwd
13 juni 2008 om 14:35 #17401618vandaag naar monteurgebelt en kreeg geen goed nbieuws tehoren hij is nog niet klaar
opgeschoven naar volgende week datum kon hij niet zeggen :(
13 juni 2008 om 15:36 #17401619je bent behoorlijk lang aan het kwakkelen.. ik zou me een beetje genaaid voelen..
en ik zou eens langsgaan om eens te zien hoever hij nou werkelijk is..
15 juni 2008 om 15:33 #17401620origineel gepost door opelkadetje
je bent behoorlijk lang aan het kwakkelen.. ik zou me een beetje genaaid voelen..en ik zou eens langsgaan om eens te zien hoever hij nou werkelijk is..
ben er al langs geweest en linkerkant was klaar maar rechterkant was toen nog niet gedaan door da plaatwerk die hij nog niet binnen had dus hij werkt wel door achteras zit er ook al onder en stuur kogel ook nu moet ie alleen nog rechterkant afmaken strak maken uitlijnen en apk erop hij zegt dat dat zo gedaan is dus ik hoop hem voor een woensdag terug te hebben maar das maar te hopen
15 juni 2008 om 19:29 #17401621origineel gepost door Crashpilot
origineel gepost door opelkadetje
je bent behoorlijk lang aan het kwakkelen.. ik zou me een beetje genaaid voelen..en ik zou eens langsgaan om eens te zien hoever hij nou werkelijk is..
ben er al langs geweest en linkerkant was klaar maar rechterkant was toen nog niet gedaan door da plaatwerk die hij nog niet binnen had dus hij werkt wel door achteras zit er ook al onder en stuur kogel ook nu moet ie alleen nog rechterkant afmaken strak maken uitlijnen en apk erop hij zegt dat dat zo gedaan is dus ik hoop hem voor een woensdag terug te hebben maar das maar te hopen
Klote roest, duurd al weer fkes. Hopelijk idd snel klaar
mzzl en succes nog :thumbup
Willem
22 juni 2008 om 16:26 #17401622origineel gepost door misaborg
origineel gepost door Crashpilot
origineel gepost door opelkadetje
Klote roest, duurd al weer fkes. Hopelijk idd snel klaar
mzzl en succes nog :thumbup
Willem
hij had belooft dat hij afgelopen vrijdag klaar zou zijn maar ik hoor maar niks geen belletje niks dus morgen maar weer daarheen bellen vind het wel zo netjes als hij het niet haalt dat hij dan effe moet bellen en niet zo van laat ik maar niks zeggen
22 juni 2008 om 16:28 #17401623ik zou eens gaan onderhandelen over de prijs.. je hebt prijs afgesproken maar hij komt zijn deel van de afspraak niet na, en wel volle mep betalen… ik zou zeggen dat er 200 euro afgaat bijvoorbeeld.. zoek t maar uit
22 juni 2008 om 17:41 #17401624origineel gepost door opelkadetje
ik zou eens gaan onderhandelen over de prijs.. je hebt prijs afgesproken maar hij komt zijn deel van de afspraak niet na, en wel volle mep betalen… ik zou zeggen dat er 200 euro afgaat bijvoorbeeld.. zoek t maar uitja daar ga ik het ook over hebben want over 2 weken ga ik op vakantie en dan heb ik hem nodig dus er zit nu al echt haast bij dus ja hopen dat ie maandag opneemt
21 juli 2008 om 10:45 #17401625we zijn inmiddels een maand verder… maar hoe is het gesteld nu met je project?
21 juli 2008 om 14:46 #17401626origineel gepost door opelkadetje
we zijn inmiddels een maand verder… maar hoe is het gesteld nu met je project?Jep idd ik ben eigenlijk best benieuwd hoe het ermee staat
24 juli 2008 om 18:11 #17401627Zijn er al weer vorderingen ben wel benieuwd.
24 juli 2008 om 20:57 #17401628ja hoe staan de zaken er nu voor??????
veel succes verders.
groeten nick
25 augustus 2008 om 09:18 #17401629de auto staat nu geschorst en contact met monteur is er effe niet bij mijn kant dan me zus regelt het nu effe voor me verder als hij hem niet eerst maakt voor mijn zus der corsa dan zoekt ze andere monteur en dan gaat kadett weg bij die mointeur we hebben er genoeg van 6 werken geleden zou hij klaar moeten zijn nu is ie nog niet klaar zit nu zelf tedenken om hem met auto ambulanse optehalen en naar een herkende spuiter tebrengen die de body kan afwerken kost mss wel iets maarja dan is ie wel sneller klaar dan nu
dus tiojdelijk geen goed nieuws en ook geen nieuwe fotos ik ga zelf vandaag effe bellen naar monteur kijken of ie opneemt want ik wil onderhand audio inbouwen want nieuwe versterkers en basbox ligt al klaar om in gebouwd teworden dus wachten tot kadett onderhand klaar is :(
27 augustus 2008 om 16:00 #17401630Kleine update
ik ga morgen de auto van het terrein daar afhalen het duurt me te lang en naar het geld kan ie fluiten
de achteras en de papieren die moet ie maar afgooien want ik heb er genoeg van dus vanaf morgen staat me auto bij leduc tilburg een pro bedrijf in schade herstel
nu is het wel zo dat het flink wat gaat kosten maar ja beter effe geld uitgeven dan over 1 jaar weer zelfde gezeik krijgen me zus is nu weg bij die monteur en ik nu dus ookik vraag aan de baas daar goeie klant van ons (poetsbedrijf)
of ik wat korting kan krijgen dus vanaf morgen maak ik nieuwe foto`s van me kadett en owja hier gaan de meeste van huilen ik kreeg er zelf tranen van in me ogen van wat ik gezien heb en ik kan je zeggen het is gewoon misselijk makend gewoonme zus zei vandaag waarom verkoop je hem niet in onderdelen
ik zei nee kreeg er veel te weinig voor terug en ik heb dan weer geen eigen auto dus ik hou deze gewoon en deze word nu dus gewoon goed opgeknapt bij een herkende schade herstellendit was de kleine update ik hoop morgen met paar foto`s te komen
ik blijf jullie wel op de hoogte houden
groeten twan
27 augustus 2008 om 16:05 #17401631idd gewoon ophalen ja:swear:swear, en gelijk goed laten doen:thumbup
ben je er gelijk vanaf ook:D.
hou ons op de hoogte:thumbup
groeten nick
27 augustus 2008 om 16:36 #17401632veel sterkte en veel succes ik hoop dat hij snel en goed klaar komt
ben benieuwd naar de foto’s
28 augustus 2008 om 21:54 #17401633Morgen zet ik de fotos erop kon zo effe me kabeltje niet vinden
maar me auto staat nu bij luduc autoschade en tjha prijs word je nooit vrolijk van maar hij heeft een prijs gegeven en dat is in totaal 3750 euro om hem temaken
hij heeft wel gezegt dat hij de onderkant eerst wil bekijken als hij meer aan treft maakt hij hem niet meer dan heeft het weinig zin zeiden ze
dus effe wachten op telefoon met goed of slecht nieuws ik hoop natuurlijk goed nieuws want dan kunnen ze beginnen
en dan is de prijs ook vast
we hadden de auto opgehaalt en 500 meter gereden of ik moest gedwongen stoppen linker achterwiel zat helemaal los met andere woorden niet vast gemaakt dus eenmaal vasat gezet de weg vervolgt en toen hoorde ik het plaatwerk tegen me banden aankomen met als gevolg stukjes rubber die er van af gingen
al met al toch erheen gekregen
morgen zet ik fotos erop en ik hoop nu dat het eens meezit anders mnoet ik auto in onderdelen weg doen
maar ik denk daar nog effe niet aan
29 augustus 2008 om 06:38 #17401634klinkt niet echt goed hoor.. ik heb je al op msn gesproken maar dweilen met de kraan open wordt niemand wijzer van het klinkt kut maar zou toch eens kijken voor een iets betere casco dan en daar je ding mee doen.. die prijs die het bedrijf opgeeft kun je drukken als je een beter casco koopt.. en die laat doen door ze.
29 augustus 2008 om 08:23 #17401635En als je dan toch plaatwerk vervangt doe dan complete schermen ! ipv inlasranden die gaan over een tijdje weer roesten !
29 augustus 2008 om 12:47 #17401636Goede opmerking!
Is ook nog eens veel strakker ! En blijft strak heb het zelf ook gedaan auto is nu 5 jaar later nog zo mooi als toen en geen roest te bekennen!
Goed om te zien dat er weer een gsi van de ondergang wordt gered succes met je auto!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.