Crashpilot`s Opel kadett e gsi champion project

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Crashpilot`s Opel kadett e gsi champion project

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 126 tot 130 (van in totaal 130)
  • Auteur
    Berichten
  • #17401712
    Crashpilot
      Lid sinds:
      19 May 2005

      probleem met chamion velgen ik heb er maar 3 van liggenen 2 daarvan zijn niet mooi en beetje krom me andere velgewn die zijn nu gerepareert en die kan ik eind maart ophalen staan ook wel erg mooi eronder

      als ik nu 2 champion velgen kan bemachtigen dan gaan ze naar dezelfde adres dan wil ik ook de velgranden polijst is en opnieuw spuiten en dan winterbanden erom heen

      en leer idd die moet er weer terug in want da zat zo fijn

      striping wil er wel terug erop hebben maar auto wil ik eerst gespoten hebben want motorkap is de lak niet goed meer.

      maar dat komt allemaal wel want zijskits en dakrails moeten er nog terug op

      heb alleen 1 raadsel gevonden de kofferklep daar zit wel een automatiese slot opener in maar de kabel zit er niet ion en krijg ook geen kabel gevonden
      nu vroeg ik me af als er 1 kabel niet verbonden is kan het dan zijn dat de rest ook niet werkt ?

      ik ben wel erg blij dat ik nu zo ver ben met deze kadett hij is presies naar wens alleen nog de afwerking :D

      #17401713
      Crashpilot
        Lid sinds:
        19 May 2005

        auto staat tekoop heb iets anders gevonden wat me kwa kilometers voordeliger uit ben

        #17401714
        asconahobbyist
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 June 2008

          is dat wel slim?
          Wat je erin gestopt hebt krijg je bij lange niet terug vrees ik.
          Zonde man,is een nette kadett

          #17401715
          Crashpilot
            Lid sinds:
            19 May 2005

            krijg het er idd niet voor terug, maarja ik wil op lpg rijden omdat ik nogal veel rij ,dus schilt me dat op het eind heel erg veel.
            kadett is leuk vioor in het begin, en deze heb ik dus ook met respect behandelt.
            hopen dat de volgende eigenaar het ook doet .

            #17401716
            Crashpilot
              Lid sinds:
              19 May 2005

              deze topic kan dicht heb heb deze auto kop op kop gerolen tegen een astra gsi

              mss maak ik ooit wel een keer project pagina maar voorlopig niet ik maak wel fotos van me auto en als ie helemaal in orde is maak ik wel project pagina dan kan ik alles in 1 bericht neer zetten wat er aan gedaan is

              tot later dus :D

            5 berichten aan het bekijken - 126 tot 130 (van in totaal 130)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.