Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › crash zn e kadett gt gaan we m redden??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 januari 2014 om 11:35 #18190427
Die complete vloer die ik eerder postte is van een Nexia. Leidinger heeft ook volledige lengte en volledige breedte tot de tunnel, maar zijn dan iets duurder, maar als de achterzijde ook rot is dan raad ik die wel aan hoor!
http://www.ebay.de/itm/Kadett-E-Bodenwanne-Bodenblech-Beifahrerseite-/270955229723?pt=DE_Autoteile&hash=item3f1630b21b” onclick=”window.open(this.href);return false;
27 januari 2014 om 11:55 #18190428die zien dr idd beter uit ;) maar das wel weer 2x 115 ex verz… :hmmz
27 januari 2014 om 12:17 #18190429Jep, plus ver, strijkkit, bodemcoating, wax, kwasten, schuurpapier, plamuurmessen, verkrabbers, brander, gaspatroon, thinner, enz. enz. enz. dit soort grappen kosten gewoon altijd meer dan je denkt… Maar daarom, als je het doet, dan maar beter goed, want anders heb je alleen maar spijt.
Ik kan het niet beter zeggen dan deze Engelsman:
http://www.astra-mk2.com/forum/showthread.php?38782-Very-upset-looks-like-the-Mark-2-dream-is-over-(&p=381793&viewfull=1#post381793″ onclick=”window.open(this.href);return false;27 januari 2014 om 14:19 #18190430dat is ook zo,en als ik t geld ervoor had,zou ik t ook allemaal wel wat beter/uitgebreider willen doen :angel
maar om nu voor 2/3 kleine gaatjes 200,- meer uit te geven :hmmz27 januari 2014 om 14:27 #18190431Ja, maar dat is de afweging die je maakt heh, ìk heb dat persoonlijk ook niet gedaan en heb een deel compleet vervangen, en een deel hier een daar een plaatje op gezet. Je kan de hele vloer ook altijd nog een keer vervangen. Het enige is dat je met plaatjes er in lassen minder lang lol hebt en zo zit je wel aan vaker periodiek onderhoud vast…
28 januari 2014 om 13:49 #1819043228 januari 2014 om 14:30 #18190433Goed bezig! Vloer ziet er naar achter niet slecht uit nog!
29 januari 2014 om 14:57 #18190434ben ook nog opzoek na een revisie setje voor de carb,
deze zou volgensmij wel moeten passen?
http://www.bccp.nl/shop2/contents/nl/p2356.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
er zit bij mij n pierburg 2e3 op29 januari 2014 om 15:03 #18190435Ja, 2E2 en 2E3 hebben de zelfde revisie kit…
29 januari 2014 om 15:34 #18190436oke das mooi,alleen wel jammer dat ze 10,- verzendkosten rekenen :hmmz
10 februari 2014 om 12:56 #18190437zo.. van de week t (carb)reviesiesetje binnengehad,aangezien t detje al aardig raar deed met starten,en van t weekend het helemaal niet wou doen,heb ik net de carb er maar af gehaald,maar ben er net al achter gekomen dat de vlotter lek is :swear (of er hoort een beetje vloeistof in te zitten? ;) ) en de puldowndoos klinkt ook niet lekker,als ik m handmatig open zet(gaat ook wat stroevig)..
10 februari 2014 om 13:00 #18190438een vlotter hoort te drijven dus daar hoort geen vloeistof in
10 februari 2014 om 13:27 #18190439daar ging ik al vanuit ja..
zal zo maar ff langs een dealer gaan,via google kan ik verder niks vinden.
net nog ff goed/beter na de pulldown doos gekeken,maar na een paar x heen en weer halen,doet ie het weer goed :wors17 februari 2014 om 09:40 #18190440zo ben weer wat wijzer ;)
de dealer hier kon alleen viavia aan een vlotter komen,maar dat werd dan meer als 100,- :hmmz
heb het maar anders opgelost,door bovenin een heel klein gaatje te boren,zo de benzine eruit gehaald,en daarna met een soldeerbout en n stukje tywrap weer dicht ‘gelast’ verder ook de rest van de naden behandeld,en weer gemonteert,merkte goed het verschil,heb nu een stuk betere gasrepons,alleen de dag erna weer beroerd starte(deed ie al vanaf t begin dat ik m heb)
van t weekend nog heel even gekeken,en blijkt dat de choke klep open blijft staan.
ook is er met het demonteren van de brandstof slangen een scheurtje in m n brandstof onderdrukdoos gekomen.. :swear
heb dit ook geprobeert met de soldeerbout te verhelpen,maar lekt toch nog iets.
ik wil dit eigelijk gaan verhelpen door die doos weg te laten en er een t stuk tussen te zetten voor m’n retour,dit zou wel moeten werken toch?
dan zou ik gelijk plek hebben voor een andere onderdrukdoos(voor de 2e trap),heb er nu 1 liggen van een 2e maar deze is iets korter..18 februari 2014 om 21:54 #18190441Beste Crash750
Ik weet niet of je ermee geholpen bent maar ik heb hier nog een cabarteur
en een zgan mechanische benzinepomp liggen van een 1.3N van 86
misschien dat er onderdelen zoals de vlotter of dergelijke te gebruiken zijn door jou?
Mag je zo van me hebben, weet niet in welke regio je zit als het te ver is wil ik het je ook wel opsturen
voor de verzendkosten (zal 6,75 zijn bij postnl als ik het goed herrinner)Grts van Corsaliefhebber
19 februari 2014 om 05:55 #18190442@Corsaliefhebber wrote:
Beste Crash750
Ik weet niet of je ermee geholpen bent maar ik heb hier nog een cabarteur
en een zgan mechanische benzinepomp liggen van een 1.3N van 86
misschien dat er onderdelen zoals de vlotter of dergelijke te gebruiken zijn door jou?
Mag je zo van me hebben, weet niet in welke regio je zit als het te ver is wil ik het je ook wel opsturen
voor de verzendkosten (zal 6,75 zijn bij postnl als ik het goed herrinner)Grts van Corsaliefhebber
-offtopic Bij DHL zijn de verzendkosten 3 Euro meende ik, alleen dan wel zelf het pakketje ergens bij een steunpunt ophalen/brengen. -offtopic
Rik :D
20 februari 2014 om 08:38 #18190443@crash 750 wrote:
zo ben weer wat wijzer ;)
de dealer hier kon alleen viavia aan een vlotter komen,maar dat werd dan meer als 100,- :hmmz
heb het maar anders opgelost,door bovenin een heel klein gaatje te boren,zo de benzine eruit gehaald,en daarna met een soldeerbout en n stukje tywrap weer dicht ‘gelast’ verder ook de rest van de naden behandeld,en weer gemonteert,merkte goed het verschil,heb nu een stuk betere gasrepons,alleen de dag erna weer beroerd starte(deed ie al vanaf t begin dat ik m heb)
van t weekend nog heel even gekeken,en blijkt dat de choke klep open blijft staan.
ook is er met het demonteren van de brandstof slangen een scheurtje in m n brandstof onderdrukdoos gekomen.. :swear
heb dit ook geprobeert met de soldeerbout te verhelpen,maar lekt toch nog iets.
ik wil dit eigelijk gaan verhelpen door die doos weg te laten en er een t stuk tussen te zetten voor m’n retour,dit zou wel moeten werken toch?
dan zou ik gelijk plek hebben voor een andere onderdrukdoos(voor de 2e trap),heb er nu 1 liggen van een 2e maar deze is iets korter..als dat een pierburg 2e3 is graag :wors
gister nog ff bij t sleutelclubje geweest,wou ff de uitlaat doen,en een beginnetje aan 1 kant vloer doen.
maar t uitlaatje wou niet echt meewerken :swear ging om alleen t tussenstukje tussen voorpijp en middendemper,daar was ie net lek bij de aansluiting voorpijp,maar was gewoon 4 uur bezig om de oude pijp los te krijgen :shock: daardoor geen tijd meer voor de vloer,maar heb nog wel even de achterruit verwarming(hopelijk)gemaakt,daarvan was het conectortje die op de ruit zit los,en heb ik opnieuw vast gesoldeerd.
wegens wat onverwachte rekeningen heb ik helaas nog niet de kans gehad om t plaatwerk te bestellen,word hopelijk eind vd maand :(11 maart 2014 om 08:29 #18190444nauw toch de knoop maar doorgehakt om er niet mee door te gaan :cry
er zit voor mij toch teveel werk/koste aan,wat ik bij m’n sleutelclubje niet kan doen,
anders zou t dus z’n lapjes kat gaan worden,en ik heb zoiets of goed of niet,anders blijf je bezig.
weet niet of hier er iemand nog zin in zou hebben,anders gaat ie in juni na de sloop(apk verloopt dan) :cry11 maart 2014 om 19:31 #18190445Kan je toch nog beter een goede lapjeskat maken dan hem slopen… Rik (Kadastra ef) heeft die van hem best betaalbaar laten herstellen ergens en rijdt er in elk geval weer lekker in..
11 maart 2014 om 20:13 #18190446Tis natuurlijk jouw auto Crash maar, je kan toch ook eerst de rotste plekken aanpakken ?
Het jaar erna dan weer wat en zo kom je echt wel een keer klaar hoor !Rik :D
12 maart 2014 om 05:22 #18190447@crash 750 wrote:
nauw toch de knoop maar doorgehakt om er niet mee door te gaan :cry
er zit voor mij toch teveel werk/koste aan,wat ik bij m’n sleutelclubje niet kan doen,
anders zou t dus z’n lapjes kat gaan worden,en ik heb zoiets of goed of niet,anders blijf je bezig.
weet niet of hier er iemand nog zin in zou hebben,anders gaat ie in juni na de sloop(apk verloopt dan) :cryHelaas..
Hoop dat je hem niet naar de sloop brengt, er is vast wel iemand die hem voor de sloopprijs wil overnemen en hem in volle glorie zou willen herstellen.
12 maart 2014 om 11:27 #18190448ik hoop ook dat ik er nog iemand anders mee blij kan maken…
heb prive ook nog wat probleempjes wat ook geholpen heb om de knoop door te hakken..mocht ik dit nog ervoor krijgen,valt de schade nogwel mee :???:
12 maart 2014 om 20:34 #18190449Zie je veel met Kadettjes, dat mensen ze kopen, uit mekaar trekken en dan de hele hoop ze in de schoenen zakt. Ze worden toch vaak gekocht met het idee van een lekker goedkoop betrouwbaar autootje, wat het best kan zijn, maar als mensen er ook iets te lang met die gedachte in hebben ‘gewoond’ zonder er maar een stuiver aan uit te geven of naar om te kijken dan krijg je hem ineens hard voor je kiezen, en dan de gemene sluipmoordenaar bij de Kadett, de rotte vloeren, wat over het algemeen komt door een ontwerpfout in de deuren en parfaan afwatering. Terwijl die ZO simpel te verhelpen zijn en zo makkelijk al dat leed kunnen voorkomen! Het is jammer dat je als je ze niet kent er makkelijk in stinkt en dan er pas achter komt als alles er uit getrokken is. Zo verkoopt hij ook lastiger weer als complete auto en zo belanden ze dan vaak of op de sloop of in de cross.
Wou dat ik eindeloos veel tijd had, dan had ik hem wel voor je willen redden. Vind het een heel leuke uitvoering, en wit is een goede kleur ook…
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.