Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › crash zn e kadett gt gaan we m redden??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 december 2013 om 15:27 #18190352
Dat met die vuilniszakken stukjes ziet er niet voldoende werkzaam uit, zo had ik het eerst ook ongeveer gedaan en lekte nog net zo hard. Het meest effectief is echt de onderkanten van de flapjes inknippen en naar binnen laten gaan. Kijk nog maar eens goed, of test het eens met een water slang er op….
9 december 2013 om 20:45 #18190353Hoe heb jij die dakrails losgekregen ?
Rik :shock:
9 december 2013 om 20:47 #18190354Schuiven…
9 december 2013 om 20:53 #181903559 december 2013 om 20:55 #18190356Ahaaaaaa, weet ik dat ook weer.
Dat wist ik niet :agentRik :angel
9 december 2013 om 21:39 #18190357wist ik ook niet…heb ze toen bij mij er “met beleid” eraf gestrokken
10 december 2013 om 05:42 #18190358En moet je dan naar voren of achteren schuiven ?
Rik :)
10 december 2013 om 06:04 #18190359ook t hemelte losgehaald,en zelfs op me dak zit roest :hmmz
Valt wel mee. Standaard vanaf fabriek zijn ze heel zuinig met de lak. Al van verschillende C Kadetten hemelbekleding los gehad. Op sommige delen onderkant dak heeft nog nooit lak gezeten. Soms klein beetje primer of een dun laagje lak. Daarom hebben de C Kadetten dan ook een roest bruin hemeltje.
Je hebt ook een ruildeur zo te zien, was eerst rood dus ook niet de originele. Kan dat ze ze de bedrading niet mee hebben overgezet. Plastic moet je wel goed dichtplakken. Je kan ook de boel dichtplakken met stroken duct tape, of de goedkopere duct tape van de action. Werkt ook goed.10 december 2013 om 06:40 #18190360Duct tape verdroogt alleen gruwelijk na verloop van tijd en de lijmresten zijn dan amper nog te verwijderen…
10 december 2013 om 08:10 #18190361khad de dakrails gewoon losgewrikt met z’n kromme v vorm schroevendraaier ;) gewoon met beleid :D
zit idd een andere deur in,maar zit verder geen bedrading in :D
ik had de boel eerst goed schongemaakt,daarna ontvet en een dikke laag weerbestendige kit rond de openingen gesmeerd,heb er wel vertrouwen in,maar zal t idd nog wel even testen.ben er dus achter gekomen,dat ie bij de rem/brandstof leiding klemmetjes door is
ik kan hier wel nieuwe stukjes inlassen,maar wat kan ik als beste als nieuwe klemmen gebruiken?10 december 2013 om 09:57 #18190362Blindklinkmoeren en p-clips…
10 december 2013 om 14:20 #18190363Je heb de titel van het topic veranderd :thumb
10 december 2013 om 16:41 #18190364@nova1.6 wrote:
Je heb de titel van het topic veranderd :thumb
Hihi, goed zo inderdaad :thumbup
Rik :)
11 december 2013 om 08:41 #18190365jaja,ga me best doen ;)
baal alleen wel dat ik nogsteeds niet op de brug terecht kan,nu met al die gaten erin,is het onwijs vochtig binnen :swear
heb trouwens ook nog wat motorische problemen :???:
nauw ja ligt meer aan de carb,zit nu een pierburg 2ea in,
start slecht,en loopt volgens mij veels te rijk,en blijft volgas soms hangen :hmmz
kan/past er geen andere carb op?11 december 2013 om 17:03 #18190366je zou van een D kadett of C Ascona 1.3S een Varajet2 kunnen pakken,ook niet de fijnste maar wellicht beter dan die pierburg,wel ook het spruitstuk meepakken.
12 december 2013 om 08:21 #18190367oke maar das ook een 2 traps.
mischien dat er nog meer aan de hand is..
vind m ook wel erg wit roken namelijk….
als ie warm is is het wel bijna weg,maar toen ik laatst de bougie’s verving,had er wel 1 een witte aanslag…
kv lijkt niet echt te zakken,maar toen ik m net had was die wel bijna leeg..
mischien toch maar een blokwissel anders(wou ik eigelijk toch in de toekomst gaan doen ;) )
maar welke gaat zonder al te veel aanpassingen passen?
vind een c20ex/ne/seh wel leuk,maar ben niet zo van de eleckronica..
zit zelf te denken aan een 1.8,zie ze op mp van een vecktra a voor niet al te veel staan,gaat dat werken?en wat zou ik allemaal moeten aanpassen dan?12 december 2013 om 08:31 #18190368Ik zelf rij met een 1.8 en dat rijd prima :thumb
13 december 2013 om 13:06 #18190369zo topic titel maar weer n beetje veranderd :hmmz
was vanmorge maar even da een dhz garage gereden,maar dat vloerdeel is idd aardig weg aan t rotten,
zit aan de passagierskand nog amper vast :wtf
links
dorpel l zat wat polyester in verstopt
nog wat foto’s onder de motorkap
veerschotels achter vallen nog wel mee.
zit toch nog n beetje te twijfelen wat te doen :hmmz
13 december 2013 om 14:48 #18190370Het is allemaal prima te herstellen, maar kost natuurlijk wel een hoop tijd en moeite…
13 december 2013 om 15:15 #18190371Ik zou zeggen…weg ermee.
Is echt veel werk hoor, als je et aanpakt moet je et goed doen.
13 december 2013 om 15:23 #18190372Dit probleem doet zich al decennia lang voor bij de Kadett en wordt al decennia lang goed hersteld, is geen rocket science op zich hoor. Dan kan je van elke Kadett wel zeggen donder maar weg…
13 december 2013 om 15:51 #18190373tja de nadelen zijn:weinig ervaring/geen werkplek in de buurt,en buget….
waar ik vanmorge was(hillegom)is opzich wel een leuke zaak,met straal/spuitcabine en al,maar nadeel daarvan is dat ie niet goedkoop is en voor mij ver weg(40km)13 december 2013 om 15:57 #18190374dus kunt het lang en kort maken….
als je het met kranten, pur en kit moet gaan maken, kun je het beter laten.
als je hem goed in orde zou hebben, dan wil je nog iets met een ander blokje doen.
13 december 2013 om 16:31 #18190375Tja, het is een zware afweging en de omstandigheden zijn niet ideaal, maar ja, dat is wel voor elke Kadett waar nooit (of nooit goed) wat aan gedaan is te zeggen. Een Kadett heeft of één keer heel goed, of telkens weer aandacht nodig, en veel ook. Dat is mijn ervaring, deze auto koop je niet als goedkoop betrouwbaar autootje. Wie dat beweert die komt het vroeg of laat ook wel tegen en staat dan op het punt dat het ingrijpend wordt… Maar je kan amper nog beweren dat je beter naar een betere kan gaan zoeken, want ze zijn zeldzaam aan het worden die goed zijn, of voor een prijs, als hij is opgeknapt. En terecht, want opknappen is inderdaad een ingrijpende toestand als je het echt goed wilt doen.
13 december 2013 om 17:23 #18190376tja,t beste zou ook zijn, wat vince al zei:alles eruit/af dan compleet stralen en weer opnieuw opbouwen,maar daar heb ik op t moment de knaken nog niet voor.denk dat ik m nog ff zo hou,en de gaten ff dichtmaak,en de meeste roesplekken ff inspuit met roestontvormer.
dan ff doorsparen en verder inlezen hoe/wat/waar.
@ vince had jij al prijzen binnen van dat schutbord,waar je t laatst over had? -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.