Coupe lip onder Astra G Sport Edition 2

Forumindex Forums Modellen Astra Coupe lip onder Astra G Sport Edition 2

  • Dit onderwerp is leeg.
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214802
    C-Furious
      Lid sinds:
      19 October 2008

      Hey hallo allemaal,

      Ik loop al een tijdje met de plannen in me hoofd om een Astra Coupe bumperlip onder me normale Astra bumper te plaatsen. Dit omdat ik dit persoonlijk veel orgineler vind dan een Rieger of Irmscher lip, omdat je die ondertussen onder de meeste (licht) getunede Astra’s wel tegen komt.
      Het leuke aan de Coupe lip leek mij sowieso omdat je iets onder je auto hebt wat niet elke Astra G 3drs. HB. heeft, en dat ik misschien wel vrijwel de enige ben die dat heeft.

      Sinds vorige week zaterdag ben ik in bezit van een Coupe lip, na hard zoeken en wat rondvragen kon ik de lip van Coupegek overnemen.
      Deze opgehaald, aangezien deze onder een schade bumper weg kwam had de lip wel wat lichte beschadigingetjes, maar dat was snel verholpen nadat ik de lip lichtelijk had opgeschuurd met waterproof schuurpapier en mat zwart had gespoten. :agent

      Vandaag kon ik dan eindelijk de lip plaatsen onder de bumper. Aangezien we niet zulk vrolijk weer zouden krijgen heb ik een garagebox kunnen regelen waar ik even in terecht kon. Hier heb ik de auto op bokken gezet en heb ik de orginele lip verwijderd, en met wat pas maken de Coupe lip geplaatst. Ik kwam er achter dat de Coupe lip toch wat groter is dus moest hem in het midden wat inkorten. :hmmz
      Het mocht de pret niet bederven en het eindresultaat mag er wezen!
      (Heeft de Astra toch nog een leuk cadeautje gehad van de Sint! king: :P)

      Zal hieronder even wat foto’s plaatsen van tijdens het hobby’en, en zal als het wat mooier weer is even wat duidelijkere en mooiere fotos maken van het eindresultaat! :angel


      op de laatste foto zit de lip nog niet helemaal vast vandaar dat die in de hoeken ook niet aansluit!

      Ben benieuwd naar de reacties! :D

      Groetjes Jeffrey

      #17560562
      Baas J.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2008

        Noem mij gek maar ik zie t verschil niet?!

        #17560563
        C-Furious
          Lid sinds:
          19 October 2008

          model, en de coupe lip is recht.
          de normale standaard lip loopt in het midden omhoog, wat ik zelf niet mooi vond.

          #17560564
          Juffer1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 July 2006

            Ben het ook met Baas J eens : Ik zie ook geen enkel verschil

            #17560565
            C-Furious
              Lid sinds:
              19 October 2008

              als een beetje astra kenner en rijder moet je het verschil wel degelijk kunnen zien tussen de standaard lip en coupe lip :afro

              #17560566
              manta_dennis
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Ziet het verschil wel hoor. Gewone lip is in het midden inderdaad minder hoog. Loopt terug als het ware. Wellicht nog een keer op zoek naar een Turbo lip van de coupe mischien dat anderen het dan toch wel opvalt.

                #17560567
                C-Furious
                  Lid sinds:
                  19 October 2008

                  de gewone lip ligt zelfs nog links onder op de laatste foto. daar moet je sowieso wel het verschil mee moeten/kunnen zien.

                  zal vanmiddag nog even een paar leuke fotos proberen te maken.


                  @manta_dennis

                  ben eerst wel blij met deze coupe lip, was al moeilijk genoeg om deze lip te vinden. :P
                  meesten willen je de bumper er bij verkopen.
                  de coupe turbo-lip lijkt me dus al helemaal wel moeilijk om aan te komen.

                  gr. jeffrey

                  #17560568
                  jaccomega
                    Lid sinds:
                    10 January 2006

                    staat netjes.had hem ook onder m`n civic.

                    #17560569
                    Blue-Dragon
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      18 July 2006

                      Ik heel duidelijk een verschil :D

                      Kheb onder mijn OPC2 voorbumper een coupe turbo onderlip zitten.
                      Wil alleen nog is zien of ik die gaten onderin de voorbumper kan opvullen met dagrijverlichting.

                      #17560570
                      2e-c14nz
                        Lid sinds:
                        5 June 2009

                        Het zijn toch de kleine dingen die het doen, Vind het erg netjes staan hoor :thumbup

                        #17560571
                        Baas J.
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          19 May 2008

                          Ja ok, dan zou ik ook een turbo lip erop zetten…

                          LED DAGRIJVERLICHTING

                          MET 100W MISTLAMPEN

                          FULL SHOW :D

                          #17560572
                          C-Furious
                            Lid sinds:
                            19 October 2008

                            bedankt voor de positieve reacties tot nu toe.

                            en betreft de coupe turbo lip, de normale coupe lip doet hem net zo goed.
                            ik wou graag een strakke lip onder de orginele bumper hebben die goed met mijn totaal plaatje paste
                            (lekker strak, laag, en brede velgjes).

                            nu dus alleen nog andere velgen eronder komend zomer, en met de toekomst een schroefsetje.
                            maar dat komt nog wel, alles op zijn tijd.

                            @ Blue-dragon
                            moet wel zeggen, vind de turbolip wel erg dik staan onder de opc2 bumper!
                            volgens mij heb ik afgelopen maart nog bij jouw auto gestaan in Assen met duitsedag, kan dat kloppen?

                            #17560573
                            Juffer1
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              26 July 2006

                              Ja, nu ik inderdaad een orginele lip ernaast zie is het verschil wel zichtbaar :angel

                              Dat je de blauwe Astra van Gerrit hebt zien staan kan wel kloppen. Wij stonden als Astra Tuning Club direct naast de ingang, die van Gerrit stond op de hoek tegenover het tankstation.

                              #17560574
                              imported_Gsifreak
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                29 June 2004

                                ziet er wel netjes uit sjeffrey, maar ehuu… idd die verlaging :P mag wel opschieten:wors

                                #17560575
                                C-Furious
                                  Lid sinds:
                                  19 October 2008

                                  @ Juffer1
                                  :D klopt dat staat me nog wel bij, ik stond er niet zo ver van af met de club waar ik toen bij zat met Gsifreak.
                                  wij stonden als je bij ingang naar links gaat, en dan halverwege een vak aan de kant bij de tt-baan..


                                  @Gsifreak

                                  jah het zijn maar van die simpele kleine dingetjes die toch een hoop aanzicht veranderen he :P
                                  verlaging komt denk ik wel snel, heb vermoeden dat 1 van me achterveren niet goed is.
                                  dus kijk nog wel even wat er dan onder komt, wil eigenlijks dat de spatbord rand op hoogte komt met de band. dan is het met 17 inches straks ook nog wel goed te doen.
                                  zal 18 inch met omtrek en band trouwens nog groter zijn dan 17 inch?
                                  want die koya cupvelgjes die ik op oog had zijn alleen in 18 en 19 inch

                                  verder wacht ik nog even met andere fotos, het weer heeft afgelopen zondag niet zo mee gezeten.
                                  en de fotos die ik had gemaakt zijn te donker geworden.

                                  gr. jeffrey

                                  #17560576
                                  Blue-Dragon
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    18 July 2006

                                    Dat heb je helemaaal :thumbup ja daar was ik indd ..
                                    Thnx voor je complimentje coupe lipje van jou staat ook heel erg netjes.

                                    origineel gepost door C-Furious

                                    @ Blue-dragon
                                    moet wel zeggen, vind de turbolip wel erg dik staan onder de opc2 bumper!
                                    volgens mij heb ik afgelopen maart nog bij jouw auto gestaan in Assen met duitsedag, kan dat kloppen?

                                    #17560577
                                    C-Furious
                                      Lid sinds:
                                      19 October 2008

                                      Hier nog even wat fotos die ik nog even zou maken.
                                      Ze staat er weer netjes bij :wub

                                      groetjes jeffrey

                                    17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.