Corsa van Criminelis

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Corsa van Criminelis

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214757
    criminelis
      Lid sinds:
      1 December 2009

      Dinsdag eindelijk een mooie corsa 5 deurs gekocht van 1999, met 140.000km op de teller

      De eerste dag gelijk de originele radio eruit gehaald en mijn eigen sony radio met mp3 en USB aangesloten.

      Vandaag (donderdag) alvast een setje mooie velgen gekocht die ik morgen ga monteren.

      Dingen die ik verder allemaal nog wil doen:

      – angel eye koplampen
      – andere achterlichten (voor 5 deurs)
      – verlagen met een schroefset
      – motorkap verlengen en booskijkers lassen.
      – dakraam (laten) monteren
      – powerbox aanschaffen
      – openluchtfilter aanschaffen
      – luchthapper maken in de motorkap voor koude lucht

      Het eerste worden de koplampen en achterlichten. De overige dingen doe ik beetje bij beetje zodra de financieen het toelaten.

      Mocht iemand nog 1 van bovenstaande dingen te koop hebben, hoor ik het uiteraard graag.

      Als jullie het leuk vinden zal ik morgen alvast een foto plaatsen hoe de auto eruit ziet met de nieuwe velgen.

      Zo ziet de auto er nu uit.

      #17559398
      2e-c14nz
        Lid sinds:
        5 June 2009

        Nette corsa hoor, Ben benieuwd wat je er van gaat maken. 1.4?

        #17559399
        criminelis
          Lid sinds:
          1 December 2009

          ja is een 1.4 (X1.4XE)

          Voor de verzekering vroegen ze mij of het een strada of een CDX uitvoering was, hij kon alleen die 2 types maar vinden.

          De ene was goedkoper dan de ander, hij heeft nu de duurste aangehouden, als ik er achter kom welke versie ik heb, kan ik misschien nog geld terug krijgen.

          Mocht iemand dus weten hoe ik hier achter kom, hoor ik het graag!

          #17559400
          Mr.F
            Lid sinds:
            3 November 2008

            Heb het even opzezocht, Bij een CDX staat er, ( zoiets :P ) of anders gewoon CDX. Bij een Strada ziet het er heeel anders uit ;) De strada is goedkoper iig ;)

            Welkom hier trouwens :D

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.