Corsa openen ? doe je ZO !?

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa openen ? doe je ZO !?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17655932
    mayhem
      Lid sinds:
      13 June 2006

      origineel gepost door Astraman
      Maar bij een a corsa kun je de pinnetjes er gewoon afschroeven, als ie dichtzit kom je met je vingers niet bij het stangetje :D Beetje Mr. Bean maar toch.

      denk je dat dat pennetje nodig hebt?

      ik doe t netjes, zonder schade, via de buitenkant, of je nou pinnetjes hebt of niet:P

      #17655933
      black champion
        Lid sinds:
        18 July 2004

        wat ben jij voor crimineel?:P

        #17655934
        Astraman
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 July 2004

          origineel gepost door mayhem

          origineel gepost door Astraman
          Maar bij een a corsa kun je de pinnetjes er gewoon afschroeven, als ie dichtzit kom je met je vingers niet bij het stangetje :D Beetje Mr. Bean maar toch.

          denk je dat dat pennetje nodig hebt?

          ik doe t netjes, zonder schade, via de buitenkant, of je nou pinnetjes hebt of niet:P

          Jah zo moeilijk ist niet nee, ijzeren strip, hoekje eruit slijpen, kun je hem zo pakken. Je kunt ook een schroevendraaier erin rammen met een hamertje, en dan omhoog wrikken. Wat dat betreft is een a corsa zo open. Maatje van mij had er een frikandelen radio in zitten en liet nooit niks achter, die gooide als ie op een linke plaatst was de accuklem los en liet de auto gewoon open. Was niks wat ze konden jatten en starten konden ze niet en ze beschadigde niks. Mja das een gok die ik niet neem.

          #17655935
          OPelc
            Lid sinds:
            28 April 2008

            bij mijn oude corsa stond de stijl ook een tikje naar buiten, ik vermoed dus dat daar ook nooit ingebroken was. Nu heb ik geen deurpennetjes meer :) (Astra h).

            #17655936
            Corsa A GSI
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 December 2008

              corsa a kan je gewoon de ramenlikker eraf pakken en stukje ijzerdraad je deur open maken met 30sec ben je binnen .
              beter dat je je brandstofpomp gewoon appart schakelt dan komen ze niet zo ver met je auto:)king:

              #17655937
              david verburg
              Deelnemer
                Lid sinds:
                2 July 2004

                mijn atje paste de sleutel op 3 andere atjes
                ook de sleutel van mijn b krijg ik meerdere a tjes open
                en zoals gezecht is met de raam likker heb je em ook zo open
                dus watdat betreft is het een plakje cake

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.