Corsa met lekkage :(

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa met lekkage :(

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218204
    Silverspeed
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 June 2009

      Hey,

      Ik zit normaal in het vectra gedeelte maar mijn zus heeft problemen met haar corsa, zij heeft namelijk lekkage aan de passagiers zijde. Toen ik onder de auto keek zag ik wel een soort rubbere plug in het midden die behoorlijk los zat. Toen ik hieraan zat kwam het water uit de auto lopen. Net de VOD gebeld en hun zeggen dat dat water nooit daardoor naar binnen kan zijn gekomen. Mijn vraag is dus waar het lekkage punt dan wel zit.

      het gaat om een corsa B uit 96, 97 c14nz motor… GM nummer van die plug is 90 120 285

      iemand die mijn zus hiermee kan helpen?

      #17624104
      KRSA2000
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 February 2009

        Check de accubak.

        #17624105
        RonaldH
          Lid sinds:
          30 June 2004

          origineel schuifdak??

          #17624106
          Fearless
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2005

            Dus water op de vloer?
            Dat komt van boven af…
            Accubakjes willen rotten…of mischien ergens een plug/dop weg waardoor er water naar binnenkomt.

            Het mooiste is nu om de vloerbedekking er uit te halen om deze lekker te laten drogen.
            En dan kan je met een waterslang langs de auto om te kijken waar er water naar binnenkomt.

            Er zijn zoveel punten waar er water naar binnenkan komen, dus goed kijken en overal met water langs.

            #17624107
            Silverspeed
            Deelnemer
              Lid sinds:
              15 June 2009

              het ligt niet aan het schuif/kantel dakje aangezien het maar aan een kant van de auto is en mijn zus nog geen plens met water over zich heen heeft gekregen :D

              zit de accubak rechts bij de corsa dan? want het is echt alleen de passagiers kant, ik had wel zoals vermeld een plug onderaan de auto gevonden die behoorlijk los zat, daar kwam wel water uit toen hij eronderuit viel maar het is best veel water.. oja kofferbak is droog

              #17624108
              Fearless
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 January 2005

                Accu rechts ja…
                Plug zit op lage punten zodat water weg kan, mischien dat de vorige eigenaar die dop expres los had liggen..

                Als je het dashboardkastje er uit haalt, kan je vaak al wel gelijk een gat zien.
                Ook de bekleding opzij trekken.

                #17624109
                Silverspeed
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 June 2009

                  origineel gepost door Fearless
                  Accu rechts ja…
                  Plug zit op lage punten zodat water weg kan, mischien dat de vorige eigenaar die dop expres los had liggen..

                  Als je het dashboardkastje er uit haalt, kan je vaak al wel gelijk een gat zien.
                  Ook de bekleding opzij trekken.

                  ok tnxs voor de info, zal het doorgeven aan mijn zwager dan kan die effe verder prutsen :D

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.