Corsa er uit en een andere weer er in.

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa er uit en een andere weer er in.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18366167
    PalmRoyale
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 May 2019

      Een tijdje geleden had ik in Lemmer een aanrijding waarbij de voorkant van mijn Corsa (C, Maxx uitvoering) dusdanig veel schade opliep dat reparatie economisch niet zinnig was. Ik vond een andere in Sneek bij autobedrijf Kaatsland. Dit was ook weer een C in de Rhythm uitvoering. Geen CV, geen AC, geen elk. ramen. Wel CC en fabrieksradio met stuurwielbediening. Had maar 111.181 op de teller. Fijne auto en rijdt heel strak voor zijn leeftijd. Afgelopen week werd ik gewezen op een Corsa C in de Silverline uitvoering die in Zwolle te koop stond. Deze werd gebruikt door een oudere man voor ritjes naar familie en vrienden. Altijd keurig dealeronderhouden en maar 38.429 op de teller. Ik dacht toch maar eens kijken en een vriend ging met me mee. Hij heeft 15 als automonteur gewerkt voordat als monteur hij in de jachtbouw aan de slag ging. Hij heeft de auto helemaal nageplozen en kon niets vinden. Het ding is gewoon in perfecte staat. Een proefrit gemaakt en ik was gelijk verkocht. Hij rijdt gewoon als nieuw en heeft die lekkere rauwe keel hoog in de toeren die een gloednieuwe 1.2 twinport had. En deze is dus echt als nieuw op wat kleine gebruikssporen na. De Corsa die ik bij Kaatsland heb gekocht weer doorverkocht voor exact hetzelfde bedrag dat ik er voor betaald had dus daar geen verlies op gemaakt. Vanmiddag de nieuwe Corsa opgehaald en ik krijg iedere keer weer een glimlach van die rauwe keel bij het optrekken. Dat is hoe een 1.2 twinport hoort te klinken. Wegligging is ook helemaal top en hij stuurt superstrak. Ben er behoorlijk op vooruit gegaan en het was het extra geld meer dan waard. Ben zo blij met deze Corsa.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.