Corsa E navigatie: intellilink 3 naar 4?

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa E navigatie: intellilink 3 naar 4?

• Dit onderwerp bevat 1 stem en heeft 0 reacties.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

idvissers
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 0

Hoi,

Ik wil graag jullie advies vragen voor het volgende. Ik heb net een Corsa gekocht uit 2015, met intellilink incl. advanced intellilink. Er zit dab+ op, achteruitrijcamera en voor een achter parkeer sensoren. Maar ik krijg de BringGo app voor navigatie niet aan de praat. Daarnaast heb ik zoveel slechte verhalen gelezen over die navigatie, dat ik me afvraag of het nut heeft om daar tijd en geld aan te besteden.

Nu is de vraag, wat kan ik het beste doen om toch navigatie op dat scherm te krijgen? (Liefst met Android auto, maar een ander goed werkende navigatie kan ook)

Ik denk aan de volgende opties:

1. Het huidige systeem updaten naar intellilink 4.0. Is dat mogelijk?

2. Het andere navigatie systeem voor de Corsa uit 2015 laten inbouwen, waar al wel navigatie met kaarten in zit. Maar is dat wel een goed systeem?

3. Een intellilink 4.0 laten inbouwen. Maar dat schijnt een ingewikkelde klus te zijn heb ik gelezen.

Het is belangrijk dat alles met dat scherm wel goed blijft werken natuurlijk.

Wat zouden jullie adviseren?

Een is er misschien iemand in regio Den Bosch die dit vaker gedaan heeft en mij zou kunnen helpen?

Alvast hartstikke bedankt!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.