Corsa D, Versterker aansluiten std radio?

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa D, Versterker aansluiten std radio?

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219989
    Hille
      Lid sinds:
      13 April 2010

      Hallo allemaal, even een kort vraagje ik heb een Corsa D uit 2007 met een Standaard radio van Opel erin(Met de Boordcomputer functies etc) maar nu zitten daar geen tulpingangen op aan de achterkant. Dus dk navraag gedaan en viavia had ik gehoorde dat er een verloopstekkertje beschikbaar is die op de grote stekker word geklikt en die dan verbinding maakt op je RMS pooltjes en dat je dan via daar je tulpen ken aansluiten?

      Is dit mogelijk of heeft iemand anders nog een andere optie?
      Mvg Hille

      #17656488
      david verburg
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 July 2004

        niet aan beginnen klinkt kut met originele radio als je het al spelend krijgt
        beter koop je een enkel/dubbel din paneel met een mooie en goede radio met fatsoenlijke rca uitgangen
        succes

        #17656489
        JFHSas
          Lid sinds:
          13 March 2008

          origineel gepost door Hille
          Hallo allemaal, even een kort vraagje ik heb een Corsa D uit 2007 met een Standaard radio van Opel erin(Met de Boordcomputer functies etc) maar nu zitten daar geen tulpingangen op aan de achterkant. Dus dk navraag gedaan en viavia had ik gehoorde dat er een verloopstekkertje beschikbaar is die op de grote stekker word geklikt en die dan verbinding maakt op je RMS pooltjes en dat je dan via daar je tulpen ken aansluiten?

          Is dit mogelijk of heeft iemand anders nog een andere optie?
          Mvg Hille

          Hi/Low convertor aanschaffen en de standaard plastic Taiwan speakers vervangen door iets beters. Centerspeaker; gewoon de steker eraf.

          #17656490
          Hille
            Lid sinds:
            13 April 2010

            Hi/Low convertor aanschaffen en de standaard plastic Taiwan speakers vervangen door iets beters. Centerspeaker; gewoon de steker eraf.

            Hoe bedoel je met die Hi.Low converter kan ik me std radio behouden, want als ik hem vervang voor een dubbel din ben ik me boordcomputer etc ook kwijt, dus met een Hi/Low converter kan het inprincipe wel?
            En wat bedoel je met stekker eraf?

            #17656491
            JFHSas
              Lid sinds:
              13 March 2008

              HIER staat wel iets bruikbaars!

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.