Corsa D RDS

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa D RDS

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17249179
    DeMeistah
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 December 2010

      Nu 1 week in het bezit van mn corsa D en alweer 1600km op de klok,
      Enige probleem wat ik tegen kom is dat de tijd steeds 2 uur terug gezet word?
      Zal vast met het RDS te maken hebben, maar hoe werkt dit nu precies dan? ik luister zowat altijd Slam FM en heb de touch & connect navi erin zitten als dat uitmaakt..
      Zit het probleem dan bij Slam FM of komt de tijd via een heel andere frequentie binnen?

      #18032643
      Stornie
        Lid sinds:
        8 November 2009

        Ik zou het eerlijk gezegd niet weten hoe de tijd wordt aangestuurd.
        Als hij standaard 2 uur te vroeg aangeeft, is er wel iets verkeerd inderdaad. Waar dat dan aan ligt zou ik niet weten.
        1600 kilometers in één week schiet lekker op trouwens ;)

        #18032644
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Bij de oudere opels met RDS tijd instelling kon je dit uitzetten bij instellen van het display..

          of dat nu nog kan??? zou het niet durven zeggen.

          Tijdverspringen ligt aan de radio zender trouwens..

          Willem

          #18032645
          Bug Killer
            Lid sinds:
            29 March 2008

            ligt idd aan de radio. rds instelling kan uit via het display :vertag

            #18032646
            DeMeistah
            Deelnemer
              Lid sinds:
              4 December 2010

              Dat is ook het gekke, hij springt gewoon exact 2 uur terug zo nu en dan, volgens mij ook pas als ik hem opnieuw heb gestart of ik zie het dan pas..
              Als ik hem weer opnieuw instel staat RDS aan, als ik klaar ben met het instellen is dat lampje weer uit, en zo nu en dan zie ik hem weer aanstaan?
              Had hem gisteren ook weer goed gezet, en dacht dat hij vanmorgen weer terug gesprongen was maar zag zonet dat hij weer goed stond?
              Zal eens uitvogelen of ik hem permanent uit kan zetten dan, krijg ik dan nog wel m’n filemeldingen enzo op de navi te zien?

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.