corsa c/combo 1300cdti

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa c/combo 1300cdti

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17269851
    sventje
      Lid sinds:
      3 January 2015

      ik heb sinds kort een tweedehands opel combo/corsa c 1300cdti bouwjaar 2005
      nu als ik hem start komt er een rammelend geluid vanuit de voorkant
      wanneer ik de koppelingspendaal ongeveer 1/3 indruk verdwijnt dit geluid wanneer ik de koppelingspedaal weer los komt het geluid terug en dit zowel bij een koude als warme motor mijn nonkel heeft dezelfde auto als ik maar een jaar jonger en deze heeft hetzelfde probleem
      iemand die weet wat dit kan zijn ?
      mvg sven

      #18267207
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Klinkt een beetje als druklager die versleten is…

        #18267208
        sventje
          Lid sinds:
          3 January 2015

          ah oke ja zal eens kijken ernaar hopelijk is het dat want voor de rest rijd en schakelt hij perfect ma da geluid werkt stilaan op mijn zenuwen

          #18267209
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Hopelijk? Daar hoef je niet heel vrolijk van te worden hoor.. Zeker als je alleen al de prijs van het lager ziet en het aantal uren werk wat daar in gaat zitten. Daarbij komt dat als heel je bak eraf is je net zo goed direct gelijk je koppelingsplaat en -zelfs nog- je vliegwiel mee te pakken(als die een keer gaan ben je wéér aan de beurt)…

            Wordt een dure grap als het je druklager echt zou zijn. Wellicht dat iemand anders een andere kwaal weet van deze Combo’s, maar dit is een typisch dingetje van druklager probleem..

            #18267210
            sventje
              Lid sinds:
              3 January 2015

              ah ok :(

              #18267211
              sventje
                Lid sinds:
                3 January 2015

                heb het laten nakijken het was idd de druklager die kapot was en het vliegwiel was ook kapot steekt nu een volledig nieuwe koppelings set op

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.