Corsa C vreemd geluid naast motor

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C vreemd geluid naast motor

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274505
    lobert91
      Lid sinds:
      10 December 2015

      Hallo allemaal,

      Sinds een week of drie ben ik de trotse eigenaar van m’n eerste auto, een Corsa C.
      Hij rijdt prima en ik ben er eigenlijk best wel tevreden mee, op één dingetje na dat al snel begon op te spelen. Een vreemd geluid, klinkend alsof een asje niet geolied is. Het heeft een constant toerental en komt steeds vaker voor. In eerste instantie merkte ik het toen ik stationair draaide; nu merk ik het ook in de file in z’n 1. Op het filmpje hieronder hoor je het.

      https://www.youtube.com/watch?v=zDqkxr_9-SQ” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Ik heb 2 maanden garantie op lopende onderdelen en ben van plan terug te gaan om te peilen wat dit zou kunnen zijn. Zelf denk ik aan de waterpomp of de dynamo; echter klinkt het heel anders dan de filmpjes die ik zag van een kapotte waterpomp. Kunnen jullie enig uitsluitsel geven?

      Hartelijk dank alvast!

      Lenny

      #18304208
      MarkVectra93
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 January 2015

        Dit zou je kunnen horen als je je snaar er even afhaalt, maar aangezien je garantie hebt,
        zou ik lekker teruggaan naar de garage en mijn handen niet vuil maken :thumb

        #18304209
        Fearless
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 January 2005

          Kan je op het fimpje niet veel wijzer van worden. Vertekent geluid.

          maar idd eerst de riem er eens af laten halen, waterpompje wil nog wel eens geluid maken. Als het zonder riem nog niet weg is, is er iets ergers aan de hand :thumb

          #18304210
          lobert91
            Lid sinds:
            10 December 2015

            Dank voor de snelle reactie heren! Met riem eraf starten doelen jullie op? En dan kijken of het geluid blijft?

            #18304211
            Fearless
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 January 2005

              Juist, maar als je garantie hebt ga je dat natuurlijk niet zelf doen ;)

              #18304212
              lobert91
                Lid sinds:
                10 December 2015

                Precies! Dat laat ik over. Maar ik wil er graag zsm meer over te weten komen;) Bedankt voor de info!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.