Corsa C start positie contactslot kapot.

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C start positie contactslot kapot.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18552884
    SebasKitten
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 January 2023

      hallo goededag, sinds vandaag kan ik mijn corsa c niet meer starten met de sleutel half de tijd.. (2000 productie)

       

      als ik het sleutel in contact doet werkt alles wel en word de sleutel herkend. echter helemaal naar de start positie draaien gebeurt er niets.

      ik kan de auto wel aanduwen en deze werkt prima. en dan daarna lijkt de start positie weer te werken, echter gebeurde het er vlak erna weer,

      na deze weer aangeduwt te hebben werkt de start positie weer 5x achter elkaar,

      moet ik nu alle contact sloten gaan vervangen of is d’r eventueel een goedkopere oplossing?

       

      ik gok dat dit een goede waarschuwing is van dat er iets in dat contact slot versleten :(

      #18552918
      timjoo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 September 2020

        Deze

        Of er is iets met de startmotor maar dan moet je wel eerst meten of dat het startrelais wel een spanning krijgt wanneer je start en dan niks doet

        #18552939
        SebasKitten
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 January 2023

          regelt die schakelaar toevallig ook stuurslot?

          ik heb all sinds ik de auto in mijn bezit hebt nooit een werkende stuurslot gehad. dus misschien heeft het met elkaar te maken?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.