Corsa C na sturen niet helemaal automatisch terug

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C na sturen niet helemaal automatisch terug

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273512
    pimmie89
      Lid sinds:
      14 April 2009

      Hallo allemaal,

      Ik heb een Corsa C uit 2004 (1.2 motor)
      Hiervan is onder andere het stuurhuis, stablisitator stangen, draag armen, banden, remschijven, remblokken vervangen.
      Echter merk ik dat wanneer ik rij ik steeds aan het bij sturen ben omdat hij niet netjes los op de 0 lijn blijft liggen.
      Dit is wanneer je een bocht maakt dan komt hij maar voor de helft terug. En ook als je rijd en je rijd een rechte weg dan ben je onbewust steeds aan het bij sturen omdat hij dan steeds naar links en dan weer naar rechts wilt.

      Hij is onlangs uitgelijnd en ze hebben vanmiddag het stuur ietsjes naar rechts gezet omdat ik hem te veel naar links vond afwijken (alleen het stuur)
      Nu denkt men of dat het in de stuurbekrachtiging zit (is een elektrische toch?) of nieuwe stuur kogels. Want deze zaten moer vast.

      Wat denken jullie?

      Groetjes Pim

      #18296100
      joop1970
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 September 2010

        Niet stiekem de stelmoer op het stuurhuis iets verdraait? Als je die te vast zet komt je stuur ook niet helemaal terug naar de middenstand.

        #18296101
        pimmie89
          Lid sinds:
          14 April 2009

          Aan het stuurhuis zelf helemaal niks gedaan. En volgensmij kun je hier ook weinig aan doen…..
          Het is een ERA stuurhuis ( merk)

          #18296102
          joop1970
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 September 2010

            Als er een stelmoer opzit (zo 123 te zien van wel) kun je die stellen. Stel je de speling mee af.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.