Corsa C, CD30 gaat niet aan

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C, CD30 gaat niet aan

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367385
    Jurjen-N
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 July 2019

      Hallo,

      Een paar weken geleden heb ik de accu uit mijn auto gehaald om daar onder wat rommel weg te halen. Daarna heeft mijn CD30 het niet meer gedaan. Daarna heb ik de zekering op de kast en achter op de radio gecontroleerd, deze waren beiden goed. De radio krijgt ook gewoon 12v, gemeten en de parrot die aangesloten zit doe het ook. Daarna heb ik nog een andere CD30 gekocht omdat ik dacht dat het probeem aan de radio ligt alleen deze doet het ook niet.

      Kan het zijn dat de radio niet door krijgt dat die aan moet gaan via de canbus ?

      Alle ideeën of suggesties zijn welkom, want ik heb geen idee wat nu de oorzaak is.

      Bvd,

      Jurjen

      #18367386
      richardschaeks
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 October 2008

        Welk bouwjaar is je corsa? 2001/2002 en deels 2003 c corsa hebben geen canbus, deze zijn pas halverwege 2003 gekomen,Toen de facelift modellen kwamen.

        Een accu wissel zou niets moeten uitmaken, het enige wat kan dat die in safe mode staat maar dan staat in het display(tid). Dus de radio heeft 12v zowel rechtstreeks en geschakeld? Heeft die ook een min?

        #18367388
        Jurjen-N
        Deelnemer
          Lid sinds:
          8 July 2019

          Het is een Corsa uit 2006. De CD30 heeft volgens mij geen geschakelde voeding. Het scherm geeft alleen maar de tijd en de datum aan. Dus niet iets van safe.

          #18367389
          richardschaeks
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 October 2008

            <p style=”text-align: center;”>Apart, heb vorig jaar bij mij de accu vervangen en de radio deed het erna gewoon meteen.(2006 c corsa ook) Miss toch aan de opcom hangen kijken wat die zegt, liviu2004 is hiermee handig vraag hem eens in een pm</p>

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.