Corsa C 2004 start niet

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa C 2004 start niet

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367974
    proditaki
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 August 2019

      IMG_20190813_170859Goedemiddag. Ik heb een probleem met de Corsa C (2004). Nadat deze een tijd niet wilde starten deed deze het opeens weer.

      Tijdens een testrondje sloeg de auto weer af en wilde niet meer starten. Ik heb al gekeken naar de stekker achter het instrumentenpaneel maar dat lijkt er allemaal goed uit te zien en goed contact te maken.

      Bovenstaande afbeelding is wat ik zie als ik de auto op contact zet, het lijkt erop dat ik dashboardlampjes mis aan de linkerkant.

       

      Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Het lijkt erop dat er geen communicatie met de ECU is ofzo.

      Heb de stekker van de startonderbreker bekeken die ziet er goed uit en zit goed vast. Heb ook de andere sleutel geprobeerd maar dat haalt ook niets uit.

      Alvast bedankt voor voor eventuele suggesties etc.

      #18367981
      richardschaeks
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 October 2008

        Geen vocht in de doorvoerbak? Zit op het schutbord aan de bestuurderskant, (onder parafaan naast de ruitensproeiervloeistofreservior,deze willen wel eens vol water komen te staan, en daardoor ook vaak water in de auto bij de pendalen.

        #18367984
        proditaki
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 August 2019

          Ik heb net even gekeken maar ik zie geen vocht. Ook niet bij de pedalen.

          De eerste keer dat de auto niet wilde starten was overigens toen het zo warm was. Daarna heeft ie het weer een week gedaan.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.