Corsa c 1.0 slaat niet aan wie kan mij helpen.

Forumindex Forums Modellen Corsa Corsa c 1.0 slaat niet aan wie kan mij helpen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367065
    Sanne
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 June 2019

      Goedemiddag.

      Ik heb een corsa c 1.0 2003.

      Ik heb een aanrijding gehad waardoor de radiateur steunbalk en waterpomp zijn vervangen. Na het vervangen van de waterpomp slaat de auto in een keer niet meer aan.

      De krukassensor heb ik vervangen. Ook de Contactschakelaar heb ik vervangen. Alle relais heb ik door gemeten en getest deze zijn allemaal goed.

      Als ik de auto probeer te starten hoor ik de brandstofpomp niet lopen. Ook doet de autoradio het niet en slaat het stuur ook niet op stuurslot. De auto heeft ook geen vonk.

      Uitlezen lukt niet geeft linking error aan. Motorlampje en onderhouds lampje branden ook niet.

      De ecu heb ik door gemeten op nummer 51 en 18. Nummer 18 krijgt stroom 12v maar nummer 51 niks.

      IMG-20190621-WA0004

      Wie weet wat dit kan zijn ?

      Vriendelijke groeten

      Sanne

      #18367078
      richardschaeks
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 October 2008

        <p style=”text-align: right;”>Aan de bijrijderskant zit een beveiliging die inslaat als er een ongeluk gebeurd, zodat er geen benzine meer door kan lopen, kijk hier eens na. En zijn bij de gordels die oranje gele dingen omhoog geschoten?</p>

        #18367116
        Sanne
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 June 2019

          liviu2004 kwam hier en heeft het probleem opgelost topper!! :toppie:

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.