corsa bokt trottert plus lampjes

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa bokt trottert plus lampjes

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18359631
    nickberg
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 August 2018

      <p style=”text-align: left;”>Goedendag</p>
      Heb een corsa d uit 2010 1.4 100 pk km stand 90000

      Heb nu al enige tijd dat wanneer we stuk rijden de auto gaat bokken trotteren vooral met optrekken en gas geven ook gaat dan het esp lampje branden en het multifunctione motor lampje knipperen.

      Vorige week auto naar de garage voor dit probleem ze hebben hem uitgelezen maar geen storingen kunnen vinden. Als de auto koud is dan heb ik ook geen problemenen branden er ook geen lampjes misschien hierdoor ook geen storing kunnen vinden. Wil de auto laten uitlezen op moment dat het gebeurt alleen gebeurt dit vaak savonds of weekend dan is de garage dicht.

      Wie kan mij vertellen wat er is

       

      Mvg nick

      #18359642
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Ik kreeg bij 82.000 KM dezelfde problemen. Stationair aan het stotteren, bij optrekken was dat bokken weg, maar geen vermogen (misschien 60 PK). Ook bij mij het ESP lampje branden en het multifunctionele lampje knipperde (bij rijden was dat lampje weer uit).

        Ik liet m dezelfde dag uitlezen. De oorzaak: defecte bobine (bekend probleem).

        Ik rij nu 32.000 KM rond met een nieuwe bobine en geen problemen meer gehad.

        Probeer eens een nieuwe bobine, zou ik willen zeggen.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.