corsa b stuurt raar

Forumindex Forums Modellen Corsa corsa b stuurt raar

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217792
    Venzy
      Lid sinds:
      22 February 2010

      hey kben nieuw van vandaag,

      khad een vraagje, sinds vandaag als ik draai aan men stuur is het precies of hij draait soms niet helemaal mee of voor een klein bochtje moet ik soms heel men stuur draaien tot ik niet meer kan kheb dit sinds vandaag en kvind het raar. khoop in ieder geval dat er niet veel kosten aan zijn. gaat trouwens over een opel corsa b 1.6 td reeds 133k km’s nu.

      dank bij voorbaat

      #17619671
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Bandjes oppompen…sturbekrachtigingsolie peilen…..

        1st checks…

        #17619672
        Venzy
          Lid sinds:
          22 February 2010

          zou ik hem eventueel is laten uitlijnen? men banden vooraan zijn ook wel aan vervanging toe maar tis maar pas van vandaag dat hij raar rijd dusja

          #17619673
          Venzy
            Lid sinds:
            22 February 2010

            kheb de bandendruk gechecked en alles staat normaal 2.2bar

            mijn stuurbekrachtigingspomp alle het reservoir waar staat die erges? kheb er niet zoveel verstand van :p

            #17619674
            AndyGSI
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 February 2010

              Mischien moet je je stuurkogels vervangen, ik heb ze laatst ook laten vervangen. En dat verneem je wel. :D

              #17619675
              corsageak
                Lid sinds:
                28 October 2009

                klinkt indd als je stuurkogels:S is indd wel erg veel speling op het stuur!! zal er maar ff snel mee langs de garage gaan..

                suc6 ermee

                corsageak

                #17619676
                Venzy
                  Lid sinds:
                  22 February 2010

                  origineel gepost door corsageak
                  klinkt indd als je stuurkogels:S is indd wel erg veel speling op het stuur!! zal er maar ff snel mee langs de garage gaan..

                  suc6 ermee

                  corsageak

                  is dit kostelijk? hij rijd nog wel goed maar ja ik voel dat hij ni rijd zoals vorige week als je snap wat ik bedoel :D men vader zegt dat er niets mis mee is maar ik voel tog dat er iets verkeerd is :p

                  alvast bedankt voor de reply’s ik ga het is voorleggen aan de garage waar ik men onderhoud laat doen moet zoizo volgende week klein onderhoud gaan doen. :cry

                  #17619677
                  Fearless
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 January 2005

                    Als je alles ff zeker wil weten laat je hem ff checken op de brug. Want nou wordt het alleen maar gokken en radenwat het is.

                    Stuurkogeltjes zitten rond de 30/40 euro, uitlijnen ongeveer 50/60…plus manuren

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.