[Corsa B] Plotseling brandde het storings lampje

Forumindex Forums Modellen Corsa [Corsa B] Plotseling brandde het storings lampje

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17222355
    Onderbroekie
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 July 2007

      Vandaag was ik aan het cruisen, en plotseling brandde het storings lampje beneden naast het benzine meter, ik aan de kant gezet, auto uit gedaan paar seconde gewacht en weer gestart was meteen weg, niets aan de hand.

      Waar kan het aan liggen??

      ( Owja Wim ik had je nog gebelt :P )

      #17686608
      BlackDevil
        Lid sinds:
        4 January 2009

        Het motorstoringslampje gaat branden wanneer door het motormanagement een defect werd vastgesteld in één of meerdere componenten van het managementsysteem. Ik heb het zelf ook een keer gehad. Kort erna ging het weer uit en daarna is het niet meer gaan branden tijdens het rijden. Bij het uitlezen van de foutcode kwam ook niks naar voren. Dus als het incidenteel aangaat voor een kort moment en daarna niet meer, is er niets aan de hand.

        #17686609
        Onderbroekie
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 July 2007

          kreeg bijna een hart verzakking in de auto sjo de ju !

          nee nadat ik de auto weer had gestart brandde hij niet meer.. Ik ga hem maar volgend week uit laten lezen.. voor de zekerheid :-)

          #17686610
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Uitlezen met de paperclip methode

            Niet schrikken, lampje is geel, dus een waarschuwing en geen NU STOPPEN (rood) lampje.

            denk EGR (nadeel van alleen stad rijden en olieverbruik)

            Willem

            #17686611
            Onderbroekie
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 July 2007

              van de week maar is ff doen

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.