Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 augustus 2013 om 18:59 #17373617
Daarom.
Met een beetje geluk, een goeie baan ( Bitburg, ;) ) en een goeie dag zit er misschien een 11,8xx in.:thumbup
11 augustus 2013 om 20:22 #17373618Ik vond de baan dikke prima, maar ben alleen assen en de straat gewend en daar kan je dr88 niet echt mee vergelijken.
je motor loopt sinds eind vorig seizoen echt goed. gefeliciteerd met de 11.9.
11 augustus 2013 om 20:29 #17373619Mij zul je niet snel meer op bitburg vinden. Op drachten heb ik normaal de beste 60ft tijden. Op bitburg reed ik geen 1.7 op de 60ft. Alleen hoge 1.8 tijden.
Ik ga tevens niet bij 1on1 rijden vanwege uitspraken van silke jegens nederlanders en over andere personen.
11 augustus 2013 om 20:35 #17373620Silke jegens???
En dat betekent???Ik heb geen problemen met Bitburg hoor. Reed een 1,9 op de 60ft met een stock 16v zonder sper, maar wel met MT. Dr8 heb ik nog nooit gereden. En Zandvoort is helemaal om te janken qua dragrace.
Maar heb je nog op Bitburg gereden dan na je laatste aanpassingen?
Wat iemand anders zeg heb ik toch schijt aan. Als je je daar druk om moet maken kan je nog geen bakje boter bij de supermarkt kopen in dit land.
Je kom en rijdt voor jezelf, dus f*ck de rest!
11 augustus 2013 om 20:46 #17373621Silke beer, daar heb ik een mail wisseling mee liggen daar lusten de honden geen brood van.
Ze is de organisator en heeft oa een bloed hekel aan nederlanders. De rest van de details zal ik jullie besparen.Zandvoort is idd drama. Drachten is alleen te doen op full slicks. Of wanneer er prep op ligt. Hihi
11 augustus 2013 om 20:53 #17373622Oke. Hahaha.
Ik heb eerlijk gezegt nog nooit het idee gehad dat wij als Nederlanders niet welkom waren. Maar goed, zoals ik zei; ik heb er schijt aan.
Wat ik alleen vervelend vind van Bitburg is dat het zo ver rijden is en dat het buitenland is.
Moet denk ik toch maar is een keer op Dr8 komen kijken als ie dalijk klaar is.
:afro
11 augustus 2013 om 22:32 #17373623gefeliciteerd met je 11,9 marcel! eindelijk maar toch in de 11sec met deze setup. zonder lachgas kan je nog wel wat tijd pakken.
Heb ook nog nooit het gevoel gehad dat we niet welkom waren op Bitburg, onderhuids kan dat heel anders zijn natuurlijk maar heb vaak het idee dat ze het juist wel leuk vinden en dat ze hun juist wel interesseren in ons Nederlanders en de projecten.
(ps. ik moet snel weer bouwen want nu steeds meer 11,9 rijden…….:P)
12 augustus 2013 om 06:49 #17373624Wat let je SW
12 augustus 2013 om 10:58 #17373625De 11,9-ens vliegen iedereen om de oren dit jaar gefeliciteerd.
21 augustus 2013 om 20:24 #17373626Dank je allemaal.
6 september gaan we weer testen op drachten.Wel ben ik nu hard aan het nadenken hoe ik volgend jaar het lachgas erop wil hebben.
Deze winter weer veel te doen maar eerst eens kijken of we nu richting een 11.8 kunnen kruipen.
Dat maakt het seizoen helemaal goed.25 augustus 2013 om 20:02 #17373627@corsaboy wrote:
Silke beer, daar heb ik een mail wisseling mee liggen daar lusten de honden geen brood van.
Ze is de organisator en heeft oa een bloed hekel aan nederlanders. De rest van de details zal ik jullie besparen.Zandvoort is idd drama. Drachten is alleen te doen op full slicks. Of wanneer er prep op ligt. Hihi
Nou een bloedhekel aan “nederlanders” is echt onzin, misschien met bepaalde nederlanders ;) maar dat heb ik ook met duitsers…
Ze is een zakenvrouw en ze moet ook wel, als het hele event op jouw schouders rust, zoals de brandweer, ambulance, bennie de presentator, beveiliging , tickets, logo’s , vliegveld, advertisement , etc etc
dus ik kan me wel voorstellen dat ze niet altijd tijd heeft voor allerlei (kleine) dingetjesHet is vanaf de eerste keer ruim 10 jaar terug dat ook de dhra op bitburg was om samen een event te doen, en mede daardoor dat het vliegveld daarna geen race evenement wilde doen omdat de DHRA het toen enorm verprutst heeft…
Dat heeft toen heel veel tijd en moeite gekost en heel veel praten met de toenmalige vliegveld manager om uiteindelijk nog een keer een race event te mogen organiseren…Sindsdien probeert de dhra (toen met oa die lange don/dom) het event op bitburg een slechte naam te geven (en dat gaat heel ver) om maar deelnemers weg te snoepen omdat de dhra er leuk aan verdient terwijl 1on1 een non-profit is, waar zelfs als er bv een rainout is, prive geld bij moet
Maargoed ieder zijn ding, ik vind bitburg prachtig, waar kan je nou nog een heel weekend zo leuk rijden voor zo weinig geld en tegelijkertijd een mini vakantie hebben :thumb
25 augustus 2013 om 20:08 #17373628Helaas ken je dus maar 1 kant van het verhaal. Jammer weer. Ik ga er niet verder op in, wel verzoek ik je je post aan te passen aangezien je nu iemand in een kwaad daglicht zet terwijl je slleen het verhaal van silke verteld. Wat trouwens niet waar is.
Tevens is de DHRA een stichting. Zoals je misschien weet mag een stichting ook geen winst maken. Wat wij per event binnen halen wordt op allerlei manieren terug geven azn de sport.
Jij probeert nu DHRA in een kwaad dag licht te zetten.
26 augustus 2013 om 08:59 #17373629Jongens, aub geen oude koeien uit de sloot halen en de vuile was niet buiten hangen.
Daarbij heeft ieder huisje zijn kruisje.In het verleden is bij iedere dragraceorganisatie wel mis eens wat mis /kompleet fout gegaan. Ik maak dit spelletje nu al meer dan 20 jaar mee en iedereen loopt alleen maar over het verleden te praten. Laten we daarover ophouden.
Dit soort dingen behoren de organiserende organisaties intern op te lossen en niet naar buiten te brengen.
Als Silke een probleem met NL zou hebben is dat haar probleem en niet dat van jou, sta daarboven, niet in meegaan.
Het feit dat de Drachten Finals van Quartermile events afgelast moet worden door gebrek aan deelnemers laat zien dat er overal dingen zijn die helaas niet goed lopen.Laat ons liever ervoor zorgen dat de organisaties hun werk kunnen doen, dat betekent voor rijders en publiek intersante races organiseren. De rijders kunnen zelf beslissen waar ze heen gaan. Bijna niemand interseert zich voor die zaken die achter de schermen gebeuren maar willen gewoon rijden.
Ik kom helaas niet meer in Drachten daar het mij te ver is om heen te rijden, heb echter altijd lekker kunnen rijden bij de races van de DHRA.
Op Bitburg kom ik nu meer daar het voor mij slechts 1,5 uur rijden is. Tref daar veel oude bekenden van Drachten en andere evenenementen, heb daar ook veel lol en kan ook leuk rijden.Let’s go racing!!
26 augustus 2013 om 09:07 #17373630Eens met Max :thumb
26 augustus 2013 om 09:34 #17373631Ik vind ook dat Max gelijk heeft :thumbup
26 augustus 2013 om 09:56 #17373632Ik ook!
Tenminste, met deze regel dan:@max wrote:
Bijna niemand interseert zich voor die zaken die achter de schermen gebeuren maar willen gewoon rijden.
8 september 2013 om 08:57 #17373633Afgelopen vrijdag helaas maar 3 runs kunnen maken. Maar gelukkig wel een nieuw PR.
11,84 met nog steeds een hoge 60ft van 1,844
Dit wordt veroorzaakt door een nog vrij hoge bandenspanning.Hopelijk kunnen we 20 september nog wat meer testen en die 11,7 aantikken.
Ondertussen alles langzaam aan het voorbereiden voor de winterverbouwing.
Gaat aardig wat gebeuren, ;)8 september 2013 om 12:35 #17373634Kiek em goan dan jonguh!
Sent from my iPhone using Tapatalk – now Free
9 september 2013 om 08:16 #17372770lekker bezig marcel!
20 sept gaan we voor de 11.7!!
9 september 2013 om 09:37 #17373635Nog gefeliciteerd met je nieuwe PR :D dat had ik vrijdag nog niet gedaan.
10 september 2013 om 19:00 #17373636Congrats gozer!!!
Me happy :thumb20 mei 2014 om 05:48 #17373637zo, maar eens een beetje stof van dit topic afblazen.
Afgelopen winter eigenlijk compleet niets aan de corsa gedaan.Wel een paar nieuwe onderdelen gekocht maar voor de rest staat het op een laag pitje.
Afgelopen weekend was de eerste EDRS wedstrijd op het event HotWheelz te Hildesheim.
Donderdagavond hebben we de truck (en trailer) hier verder voor de deur ingeladen en op vrijdag ochtend zijn we vertrokken naar Hildesheim.Vrijdagavond eerst weer uren staan sleutelen omdat ineens de bougies een eigen leven gingen leiden :hmmz :hmmz :hmmz
Maar goed, dit is opgelost.
De motor heeft het weekend lekker stabiel gereden.
Tijden waren niet spectaculair maar wel goed voor zo’n maagdelijke baan als Hildesheim.
Het asfalt werd steeds beter en stiekem gingen de 60ft tijden iets naar benenden..Kost je wel meer als een dag maar goed :)
Met een beste ET van 12.11x dit weekend ben ik zeker tevreden.
Helemaal met een 60ft van 2.0xx die hierbij hoort :shock: :shock: :shock: :shock:Begint allemaal toch meer te kriebelen nu, eens kijken of ik toch mijn daytona systems controller kan aansluiten :ass
9 juni 2014 om 07:51 #17373638Ondertussen nieuw vervoer voor de corsa geregeld. Zelf tijdens het transport zal ze niet meer nat worden.
Deze week toch nog kijken of ik die daytona ecu aan kan sluiten.
9 juni 2014 om 09:15 #17373639wat een mooi vervoer dat is!!!!
23 juni 2014 om 18:14 #17373640Foto’s zullen nog volgen maar bij deze een verslag van het eerste DHRA Street Legal Internationals weekend te drachten.
Afgelopen vrijdag afgereisd naar Drachten voor een weekend heerlijk dragrace.Samen met Axel de tent opgezet, corsa uitgeladen, spullen op de plek gezet.
Toen was het tijd om op een hapje te eten en op de baan te helpen met opbouwen (tussendoor nog ff wat IT dingen gefixed bij de inschrijving).Helaas werd het weer een keer te laat waardoor de nachtrust aardig kort was maar goed zaterdagochtend regen, tegen een uurtje of 13:00 was de baan vrij gegeven. Eerste run direct een 11.86 dus geen slecht begin van het weekend.
Tweede run was een 11.84 (nog geen PR maar wel mooie tijd).
Derde run, 13.0x dit werd veroorzaakt dat ik geen derde versnelling meer had en dus uiteindelijk op de retour lane stil kwam te staan omdat ik terug schakelde nogmaals naar de drie en de bak nu helemaal vast zat..Terug gesleept naar onze tent en met een paar man zitten napraten. Voor mij was het al duidelijk, einde weekend qua RACEN.
Maar goed na een pep talk van Sjoerd-Willem, Folkert, Axel, Jos en een paar telefoontjes her en der toch besloten om te gaan sleutelen..
Er werd een bak afgeleverd op de strip door Emiel.. ‘s avond om 22:15 waren we er helemaal klaar voor, SW en Folkert hebben nog gereedschap gehaald bij SW thuis. De gebrachte bak werd uit elkaar gehaald en Helaas, tand van de derde versnelling weg..Daar ging ons plan en dit was een zware dobber.. Maar er lag nog een bak in de buurt en Hessel was zo vriendelijk om de eigenaar om 23:00 uit zijn nest te bellen en hem zover te krijgen dat hij langs kon komen de bak in te laden. Omstreeks 23:20 hadden we de bak binnen en ging ze gelijk uit elkaar.
Yes, deze is goed.. heeft wel wat te lijden gehad maar kan ermee door..Hele nacht gesleuteld, SW en Folkert zijn omstreeks 02:00 (geloof ik) naar huis gegaan om te slapen, Jos en ik zijn door gegaan tot 03:40.
Toen kwamen we erachter dat SW een boutje ergens heeft verstopt waar we hem nog steeds niet kunnen vinden. Jos en ik hebben nog maar een pilsje gepakt en ff na staan praten.. Om 04:00 was het genoeg en zijn we gaan slapen..Volgende ochtend opgestaan omstreeks 9 uur, had ff moeite met wakker worden. ff opfrissen, koffie gehad en toen bij de rest van de rijders onderdelen wezen sprokkelen. SW is die ochtend weer komen helpen en om 12:00 kon de motor gestart worden. Alles getest en vervolgens opgeruimd.
Bak schakelt goed en om 13:00 stonden we op de baan.Eerste run van zondag was wederom een 11,8x
De tweede run was een 11,86 en we konden vervolgens nog 1 test run maken..
11,81 :thumb :thumb :thumb :thumb :thumbNieuw PR. En dat met een 60ft van 1.9
Nu maar ff kijken of we langzaam kunnen doorkruipen naar die 11,7 :D
Bij deze bedankt voor iedereen die mij die avond / nacht hebben geholpen..
Echt tof :thumbup :thumbup -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.