Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 maart 2011 om 07:09 #17373222
mooi he boris, zo’n fijn gevoel haha
Afgelopen weekend nog wel een paar foto’s gemaakt:slicks:
Binnenkant:
22 maart 2011 om 09:13 #17373223Vet
22 maart 2011 om 09:20 #17373224erg vet :D:agent
zondag los gaan?
22 maart 2011 om 16:00 #17373225Hmm ik zie geen vet :hmmz
Maar wel heel mega mooi natuurlijk :P22 maart 2011 om 16:41 #17373226Vet zal jij nooit zien
22 maart 2011 om 16:50 #17373227ziet er goed uit marcel!!
en het enige vet wat servaas ziet is braadvet voor in de pan ;);)
tot zondag servaas!!:thumbup
22 maart 2011 om 19:14 #17373228[rquote=1897513&tid=79903&author=axel]Vet zal jij nooit zien :-)[/rquote]
Alleen voelen..:D:P
wat een spam zeg.
goed bezig mars:thumbup
die willen we in het echie zien Blazen.
25 maart 2011 om 17:23 #17373229Dat ziet er allemaal gelikt uit, ben erg benieuwd hoe die rijdt!
Ga je de deuren nog netjes afwerken of blijven deze zo, ik bedoel de slijp randen etc?
Mooi werk zo marcel.
25 maart 2011 om 17:26 #17373230Mooi man Marcel, gaat de goeie kant op.
Weet jij toevallig waar ik een naafje kan krijgen voor dat victor stuurtje? Ik heb zon zelfde liggen met een rare naaf achterop.
25 maart 2011 om 17:26 #17373231denk dat daar nog iets van panelen overheen komen (iets van carbon of plastic…) moet volgens de regels van DHRA dicht zijn dacht ik :hmmz
26 maart 2011 om 01:01 #17373232[rquote=1899791&tid=79903&author=corsaracer]denk dat daar nog iets van panelen overheen komen (iets van carbon of plastic…) moet volgens de regels van DHRA dicht zijn dacht ik :hmmz[/rquote]
Ja is weer een klein beetje een grijs gebied.
Maar ik wil nog carbon panelen bestellen in the UK denk ik.Ben er nog niet uit :agent:hmmz
27 maart 2011 om 17:55 #17373233ik heb hem vandaag mogen aanschouwen in actie, maar er zit zeker gang in. en nog een super geluid ook zeg!!! echt proficiat!!
27 maart 2011 om 18:38 #17373234wat een geluidje :wub:wub:wub
zag er echt super uit allemaal marcel!!
mijn complimenten!!
27 maart 2011 om 18:43 #17373235Verdomt heb ik dat dus gemist. Heb je zien wegrijden met de auto op de aanhanger want ik was smiddags pas aanwezig. Wistook niet of datje sprinten ging
27 maart 2011 om 19:15 #17373236heb hem ook gezien, samen met marcel die happy was :D
top dat je weer van de partij bent :D hier heb jij en vele met jou naar uit zitten kijken :D
mag ik vragen hoeveel van de speeltjes actief waren?
wm injectie?
nos?
of is dat het geheim van de smit?
27 maart 2011 om 19:42 #17373237thx heren,
heb alleen met water methanol gereden.
Moet nog weer veel spelen met de start, ben er al wel achter hoe en wat ze doet in de 2 en 3.
Maar tis allemaal ff wennen en aanvoelen..Eens een beetje meer met dat ding gaan spelen
Misschien dat ik dan het gevoel terug krijg27 maart 2011 om 20:30 #17373238wat test ritjes op de openbare weg?
27 maart 2011 om 20:59 #17373239ding rijdt enkel 1/8 en 1/4 mijl rechtuit op dragslicks…. dus dat op straat testen heeft geen zin :P en doet marcel ook niet meer toch?
zit echt wel een gruwelijk geluid in man! en lekkere tijden ondanks weinig grip :(
28 maart 2011 om 05:18 #17373240ja die grip is echt drama daar, maar ik zit ook nog teveel te klooien bij het schakelen.
Echt, die shiftlight gaat aan, zit ik nog te kijken van wtf is dat nu weer hahahaha
owh ja schakelen, lol28 maart 2011 om 07:24 #17373241Ik wil ook weer knallen :cry
Ding horen starten is echt :o :wub28 maart 2011 om 07:40 #17373242Je Corsa loopt goed, je hebt dezelfde tijd behaald als de Corsa A met een dikke LET erin
28 maart 2011 om 09:04 #17373243ja inderdaad, je bedoelt die van, sw of niet :D?
veel van de corsa mannen starte allemaal op de linkerbaan,
die rechter daar op assen is meestal veel beter wat betreft grip toch?
alleen wm injectie met slechte grip, enz, er is dus nog een hoop te halen :)
28 maart 2011 om 15:35 #17373244Wat heb je gereden marcel? Ga je ook in bitburg rijden dit jaar? echt veel betere grip met slicks daar hoor.
het is natuurlijk lastig voor je in de 1. omdat die compressor meteen druk maakt. of heb je daar iets voor. dat je die vrijloop aan en uit kan zetten ofzo?
en het is inderdaad in het begin gewoon wennen aan de auto. zo’n run moet er een beetje inslijten. Zodat het allemaal meer automatisch gaat. i.p.v. dat je bij alles dat er gebeurt zit na te denken.
1 april 2011 om 08:52 #17373245ik ben zeker aanwezig op bitburg dit jaar boris. In mei nog zonder lachgas want wil eerst zien dat ik de controle terug krijg.
Betreffende de boost en vermogen in de eerste versnelling, daar heb ik geen probleem mee. Die druk waarmee die inkomt is goed te doen. Kijk maar eens naar die vermogensmeting vorige pagina. Alles gaat gewoon omhoog en blijft stijgen dus weg komen doe je wel als je slick warm genoeg is en het asfalt wat warmer is.
Waar ik alle 3 runs tegenaan liep was het feit dat ik schakel als een oud wijf. Het rare is in my daily geen problemen met stoplichtsprint, maar een run op de strip was ff andere koek. Damm wat er ineens allemaal weer tegelijk naar bovenkomt.
Plus het feit dat ik met de vorige setup toch wel vaak ellende heb gehad. Dat maakt je erg onzeker tijdens een run. Je hoort echt alles en dat moet ik een beetje gaan afleveren.
Het moet inderdaad weer automatisme worden.
Betreffende de motorwijzingen ben ik nu bezig om onderdelen te verzamelen voor de aanpassing aan de gasklep en het wm injectie systeem. Freddy gaat hierin meehelpen.
De extra gasklep is onderweg zodat we makkelijk kunnen bouwen zonder de auto naar friesland te halen. Verder gaan we mooie alu kelken aanpassen en deze op de gasklep plaatsen. Dan krijgen we een iets langer aanzuigtraject waarin het water methanol tijd krijgt zich goed te vermengen met de lucht en de charger goed kunnen koelen.
Daarnaast ga ik volgende week verder met het lachgas systeem.. Dat moet ook maar eens klaar.
3 april 2011 om 19:18 #17373246hij klinkt wel wreed marcel!:o
Respect!.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.