Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 november 2010 om 17:37 #17372992
origineel gepost door freek corsa
Eerst een gat erin en dan een bult erop bouwen :Pimpreza happer.:P
kom op marcel,jij hebt er geen haast mee,maar wij wel.:jerry
nee,ff serieus.
beter alles op het gemak,en dubbel gecheckt.en het blijft heel.als haasten,iets over het hoofd zien,en alles kapot draaien.
MAAR NU STOPPEN MET AUWHOEREN,EN HUP DIE GARAGE IN!:D
20 november 2010 om 20:48 #17372993Aanpassen NOS leidingen:
Motorkap sjabloon, van karton:
Gat in de kap geslepen, passen en meten:
En ze past:
Aan het lassen geweest, (hechtlasjes wel te verstaan):
Resultaat van een dag hard werken:
Bumper zit alleen nog los ;)
En een filmpje van het draaien van de oliedruk.
Accu was alleen een beetje aan de lege kant. Hangt nu aan de lader.http://www.youtube.com/watch?v=kSXUlXHd1-A
Juul bedankt voor deze geslaagde zaterdag. Binnenkort ff de massa schakelaar aansluiten king:
Ben super happy met het resultaat king:Binnenkort de kap schuren, laten aflassen en spuiten..
20 november 2010 om 21:57 #17372994:wors:wors goed bezig…. :thumbup
zat ff goed te kijken.. :o ik snap nou waarom je een 1 op je kenteken hebt.. :thumbup:jerry
21 november 2010 om 08:17 #17372995nee, niet alleen door het gat in de bumper en vierkante plaat. ooit eens de papieren kwijt geraakt. waarschijnlijk oud papier. had alleen deel 3 nog haha. dus nieuwe papieren aangevraagd en direct een vierkante plaat genomen
21 november 2010 om 15:03 #17372996het was me weer een genoegen Marcel :thumbup
eens ff kijken wanneer ik weer tijd heb dan gaan we idd die massa schakelaar goed aansluiten!!
want zoals het nu zat was het gewoon niks he :angel :angel
maar dat komt ook goed!!
21 november 2010 om 15:10 #17372997haha, lol. Was ook tijdelijk he.. :)
21 november 2010 om 15:21 #17372998Corsaboy zou het niet verstandig zijn om de kap alleen af te lassen en strak te maken om hem daarna uit polyester of carbon na te laten maken voor gewichtsbesparing?
21 november 2010 om 17:09 #17372999Originally posted by InjectTheVenom
Corsaboy zou het niet verstandig zijn om de kap alleen af te lassen en strak te maken om hem daarna uit polyester of carbon na te laten maken voor gewichtsbesparing?voor aankomend seizoen niet. ik wil na een project van 2,5 jaar eindelijks rijden.
voor volgende winter staat alweer een nieuw project klaar.. maar eerst rijden en gasgeven :vertag22 november 2010 om 17:57 #17373000Goed bezig, ziet er al sweet uit die kap :afro
22 november 2010 om 18:06 #17373001Het past een stuk beter dan ik verwacht had :thumbup
Hoe ga je het luchtfilter monteren, of komt die er niet op ?
22 november 2010 om 19:38 #17373002luchtfilter?? Wat is dat?? :)
22 november 2010 om 19:43 #17373003ga je serieus met die 2 gaskleppen die boven de kap uit komen rijden zonder daar filter op aan te sluiten:P
had ik niet van je verwacht maar zou het wel heel vet vinden :P
22 november 2010 om 19:48 #17373004ga je zonder luchtfilter rijden ja?? ach ja moet kunnen op de dragstrip
ik volg dit project al een hele tijd en kijk hem heel vaak van voor naar achter opnieuw!!
het blijft echt een superdikke bak, en heb echt veel respect voor het werk wat je levert!!!ik hoop hem nog een keer in het echt te mogen zien rijden :wors
grtz jens
22 november 2010 om 20:37 #17373005@jens, thx mate.. :)
Ik ga idd zonder filter rijden, maar wil wel metalen zeefjes…
Voor hele stoffige omgeving komt een pipercross..
23 november 2010 om 18:54 #17373006Webers rijdt je toch ook met roostertjes, waarom dit dan niet ;)
24 november 2010 om 16:23 #17373007origineel gepost door corsaboy
Originally posted by InjectTheVenom
Corsaboy zou het niet verstandig zijn om de kap alleen af te lassen en strak te maken om hem daarna uit polyester of carbon na te laten maken voor gewichtsbesparing?voor aankomend seizoen niet. ik wil na een project van 2,5 jaar eindelijks rijden.
voor volgende winter staat alweer een nieuw project klaar.. maar eerst rijden en gasgeven :vertagwaarom namaken? poly kap in engeland kost de wereld niet.
24 november 2010 om 18:53 #17373008Zelf iets (na)maken is leuker en meer fun als kant en klare rommel kopen :D
24 november 2010 om 19:01 #17373009lijkt me sterk dat er kant en klare rommel is precies voor deze bult…
24 november 2010 om 20:04 #17373010origineel gepost door mayhem
origineel gepost door corsaboy
Originally posted by InjectTheVenom
Corsaboy zou het niet verstandig zijn om de kap alleen af te lassen en strak te maken om hem daarna uit polyester of carbon na te laten maken voor gewichtsbesparing?voor aankomend seizoen niet. ik wil na een project van 2,5 jaar eindelijks rijden.
voor volgende winter staat alweer een nieuw project klaar.. maar eerst rijden en gasgeven :vertagwaarom namaken? poly kap in engeland kost de wereld niet.
:angel:angel:angel gaat niet alleen alleen om de kap :angel:angel:angel
heb ik uit betrouwbare bronnen begrepen :angel:angel:angel
24 november 2010 om 20:44 #17373011van wie heb je dat dan juul hahahaha
:DWe hebben net de corsa even buiten gehad.
moest ff startmotor vervangen van onze daily corsa..Corsa staat nu weer in de garage alleen anderom..
na het weekend ga ik het brandstofsysteem af testen en op druk zetten.
:D24 november 2010 om 20:53 #17373012origineel gepost door corsaboy
van wie heb je dat dan juul hahahaha
:DWe hebben net de corsa even buiten gehad.
moest ff startmotor vervangen van onze daily corsa..Corsa staat nu weer in de garage alleen anderom..
na het weekend ga ik het brandstofsysteem af testen en op druk zetten.
:Dvolgens mij fluisterde Diesel mij dat van het weekend in mijn oor :D:D
24 november 2010 om 20:57 #17373013lol…
Diesel zegt, ik weet nergens van:25 november 2010 om 07:44 #17373014eens een x wat anders dan astra GSI plakinlaten op een dichte kap.:P
of totaal zinloze williams inlaat in kap (wat overigens wel een mooie is)
of erger nog de F60 motorkap, of weet ik veel welke autostyle rommel.:vertagAls je je kap aan moet passen aan de motor omdat het anders niet past dan ben je goed bezig :D
:wub Denk dat dit er heel grappig (stoer) uit zal zien als kap klaar is en in de lak staat.
25 november 2010 om 07:45 #17373015eens een x wat anders dan astra GSI plakinlaten op een dichte kap.:P
of totaal zinloze williams inlaat in kap (wat overigens wel een mooie is)
of erger nog de F60 motorkap, of weet ik veel welke autostyle rommel.:vertagAls je je kap aan moet passen aan de motor omdat het anders niet past dan ben je goed bezig :D
:wub Denk dat dit er heel grappig (stoer) uit zal zien als kap klaar is en in de lak staat.
25 november 2010 om 10:53 #17373016 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.