Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 juni 2010 om 16:31 #17372691
nee dat verwacht ik ook niet van je, had er alleen nog nooit van gehoord zodoende dat ik doorvraag :0
13 juni 2010 om 17:10 #17372692wm injectie gebruiken ze voorals in amerika bij drag racen.
in europa is het nog niet zo bekent.
het werk voor al op een geblazen motor.
er komt gewoon een injector in je lucht inlaat die onder andere de lucht van de turbo kan koelen.
kan op een standaart motor met turbo als gouw min 30pk op leveren. dus iedaal voor een schein heilig stoplicht sprintje met je alle daagse auto.het kan op benzine en diesel motoren.
de methanol valt ook wel mee in prijs ongeveer 35 euro voor 5 liter:P
13 juni 2010 om 18:56 #17372693orignineel gepost door corsaboypuur koeling…
ben alleen niet van plan al mijn specs hier nu op tafel te gooien..origineel gepost door kiyamizio
wm injectie gebruiken ze voorals in amerika bij drag racen.in europa is het nog niet zo bekent.
het werk voor al op een geblazen motor.
er komt gewoon een injector in je lucht inlaat die onder andere de lucht van de turbo kan koelen.
kan op een standaart motor met turbo als gouw min 30pk op leveren. dus iedaal voor een schein heilig stoplicht sprintje met je alle daagse auto.het kan op benzine en diesel motoren.
de methanol valt ook wel mee in prijs ongeveer 35 euro voor 5 liter:P
mooi is dat corsaboy, jij wil je specs niet op het forum gooien hier….. doet iemand anders het wel even voor je :jerry:jerry
ziet er allemaal nog steeds veelbelovend uit en ook nog eens superbruut allemaal! (maar dat zal je wel vaker hebben gehoord)
13 juni 2010 om 21:16 #17372694als je nog even zo doorgaat kom ik toch nimmer langs je staan op de strip hoor…. :o:P
13 juni 2010 om 21:16 #17372695edit
13 juni 2010 om 21:16 #17372696edit
13 juni 2010 om 21:18 #17372697hahaha ik weet het Tim,
maar ding moet gewoon goed gebouwd worden..Volgend jaar ben ik iig op zo veel mogelijk plaatsen te vinden..
Waarschijnlijk ook weer op brustum…En drachten wordt voor jou ook intressant.
Aangezien we daar gaan starten om 15:00 tot 22:00:D
14 juni 2010 om 16:26 #17372698Nog een paar nieuwe foto’s van vandaag.
ouwe foto van de brandstoftank,
die is nu ook weer netjes:De Bosch 044 is nu aangesloten op de catchtank:
WM Injectie op de plaats gezet:
Foto van de binnenkant:
Engine bay:
14 juni 2010 om 16:55 #17372699deze auto wordt zeer netjes opgebouwd.
Speciale specs.
zeer dik allemaal.
:wors:wors:worsIk neem aan dat je paneel op middenconsole nog wel in een kleur spuit;)
14 juni 2010 om 16:59 #17372700Hoeveel punten staan er nog het lijstje om te moeten doen voor je kunt rijden ?
Ik ben heeeeel heeeel heeeel erg benieuwd naar het geluid en de prestaties ;)
14 juni 2010 om 17:07 #17372701origineel gepost door jens276
orignineel gepost door corsaboypuur koeling…
ben alleen niet van plan al mijn specs hier nu op tafel te gooien..origineel gepost door kiyamizio
wm injectie gebruiken ze voorals in amerika bij drag racen.in europa is het nog niet zo bekent.
het werk voor al op een geblazen motor.
er komt gewoon een injector in je lucht inlaat die onder andere de lucht van de turbo kan koelen.
kan op een standaart motor met turbo als gouw min 30pk op leveren. dus iedaal voor een schein heilig stoplicht sprintje met je alle daagse auto.het kan op benzine en diesel motoren.
de methanol valt ook wel mee in prijs ongeveer 35 euro voor 5 liter:P
mooi is dat corsaboy, jij wil je specs niet op het forum gooien hier….. doet iemand anders het wel even voor je :jerry:jerry
ziet er allemaal nog steeds veelbelovend uit en ook nog eens superbruut allemaal! (maar dat zal je wel vaker hebben gehoord)
haha bedoel je daarmee die 30pk met de specs:P
hij haalt er veel meer uit natuurlijk. en hij zal wel niet zon autostyle setje hebben, dus dan klopt die 30pk van geen kant. maar ik zou het verschil wel graag willen weten als je WM aanzet:wub ben zelf bezig met zon setje op me cih maar zonder turbo werk het niet optiemaal.
14 juni 2010 om 17:09 #17372702teveel punten haha,
– afbouwen brandstofsysteem
– afbouwen luchtinlaat collector
– plaatsen nozzle’s wm injectie
– plaatsen NOS nozzle’s
– kvs reservoir bouwen
– olie op het blok
– klepdeksel in kleur zetten
– aanpassen van de dyanmo tbv span mechanisme
– aanpassen coupler van de kompressor, wil ik een andere in hebben
– aanpassen motorkabelboom
– plaatsen accu + master cut offpfff ik wil er niet over nadenken veels te veel dus…
14 juni 2010 om 17:10 #17372703@ kiyamizio
volgens mij leverancier kan het ook goed op atmo motoren hoor.
Ok je haalt er niet zoveel voordeel uit als bij een geblazen motor maar je kunt veel hogere compressie verhouding toepassen doordat je de klopgrens kunt gaan verleggen :D14 juni 2010 om 17:16 #17372704ik wou het als standoff maken op me webers. om die golfjes een extra neer te meppen.
welk merk/setje heb jij miss een linkje ofzo?
14 juni 2010 om 18:53 #17372705origineel gepost door corsaboy
hahaha ik weet het Tim,
maar ding moet gewoon goed gebouwd worden..Volgend jaar ben ik iig op zo veel mogelijk plaatsen te vinden..
Waarschijnlijk ook weer op brustum…En drachten wordt voor jou ook intressant.
Aangezien we daar gaan starten om 15:00 tot 22:00:D
nog steeds niet intressant. Weekendje feesten ontbreekt nog :P
14 juni 2010 om 19:18 #17372706bent weer goed bezig marcel!!!
ik zie je 25 juni wel op drachten!! ben er ook lekker vroeg!
15 juni 2010 om 10:48 #17372707Dat ziet er goed uit
15 juni 2010 om 15:26 #17372708Nice nice :wors
19 juni 2010 om 14:35 #17372709Vandaag maar weer ff een paar uurtjes aan de hobby geweest..
Kan nu ff niet verder, spul moet eerst naar de lasser en moet een aantal aparte tap-jes hebben..Heb nu wel de aansluitingen voor de recirculatiekleppen erop zitten:
Deze week in de avond uren maar af en toe wat kleine dingen doen..
19 juni 2010 om 14:52 #17372710geil……….:jerry
19 juni 2010 om 16:45 #17372711dit is niet zomaar een projectje…:o
waar haal je alle kennis vandaan?
19 juni 2010 om 16:55 #17372712Wat een bouwerkjeking:
Die compressor zit nu gewoon op je originele inlaat? ipv de originele gasklep dus?
kpobeer het een beetje te begrijpen allemaal, maar snap er nog weinig van :p19 juni 2010 om 16:58 #17372713Originally posted by peerke1987
dit is niet zomaar een projectje…:owaar haal je alle kennis vandaan?
thx,
ik lees heel veel op internet, althans destijds heel veel gelezen en zoek nog steeds naar info altijd.
Maar mijn grootste hulp achter dit project is Max..
Elke keer als ik iets zie van hey dat is leuk dan moet ik altijd ff bellen met max. Dan gaan we ff brainstormen en hierdoor komen we soms weer op andere ideeën..En natuurlijk wel een beetje je boeren verstand gebruiken.
Dan kom je ook al een heel eind..tis geen rocket science..
Gewoon met veel mensen over dingen praten, lezen en doen.
Dan kom je een heel eind.. king:Owh ja en een geldboom planten..
misschien zelfs wel een hele boomgaard…zonder dat ben je nergens…
19 juni 2010 om 16:58 #17372714erg gaaf!
wm injectie klinkt mij ook leuk,
ik hoef geen 30 pk ofzo maar klopgrens naar benede drukken en veiliger rijden wel:vertag
19 juni 2010 om 17:01 #17372715Originally posted by Fearless
Wat een bouwerkjeking:Die compressor zit nu gewoon op je originele inlaat? ipv de originele gasklep dus?
kpobeer het een beetje te begrijpen allemaal, maar snap er nog weinig van :pik heb een m2.8 inlaat met tc spruitstuk gepakt..
Die is een stuk lager dan de m2.5 omdat er normaal een tc klep tussen moet.Dat heb ik kunnen laten vervallen net als de orginele gasklep. Hiervoor hebben max en ik een collector ontworpen om de kompressor op de inlaat te plaatsen.
Vervolgens heb ik zelf de collector ontworpen voor de gasklep..
nu heb ik dus een recicrulatiesysteem tussen uitgang kompresssor en ingang kompressor.
2 aansluitingen met dus ook 2 recirculatiekleppen.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.