Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
18 oktober 2009 om 12:23 #17372416
wat oogt er iel? Snap hem ff niet.
Bedoel je de kompressor, laat ik het zo zeggen. Deze zitten ook op 6 en 8 cilinders…18 oktober 2009 om 19:47 #17372417nice :kewlpics
19 oktober 2009 om 08:12 #17372418De meeste M90’s hebben een langere snuit en inlaat en daardoor ogen ze groter. Deze is een van de meest compacte die je kunt krijgen.
19 oktober 2009 om 13:18 #17372419:thumbup
19 oktober 2009 om 17:27 #17372420yeah!
ziet er lekker uit marcel:thumbup
en de heatwrap voor de geur in het begin:thumbup wat zal die lekker gaan Gillen.19 oktober 2009 om 18:01 #17372421:kewlpics:kewlpics:kewlpics
geweldig!!!!
goed bezig marcel!!
19 oktober 2009 om 18:08 #17372422Er missen nog een paar leidingen :jerry
:P
Gaat lekker ;)
Ga je nu komend seizoen wel mee doen ? :angel
19 oktober 2009 om 18:50 #17372423vandaag met inlaat hoedje laten lassen. Eerste 2 weken kan ik weinig doen maar gaat nu we harder dan eerst. Volgend jaar zal ik zeker weer aanwezig zijn.
Binnenkort meer foto’s..
19 oktober 2009 om 19:27 #17372424Vertel me alles van de week maar ff als we samen aan de borrel zitten hiero.
Ben benieuwd naar alle plannen :wub19 oktober 2009 om 19:45 #17372425hey Marcel da’s een BEHOORLIJK ding :thumbup
20 oktober 2009 om 14:21 #17372426Schitterend! hoeveel wil je eigenlijk uit het blok halen?
20 oktober 2009 om 14:45 #17372427ja ik doelde op de compressor..(dat ie er wat ielig uitziet) maar nogmaals, begrijp me niet verkeerd.
Maar max heeft er al neergezet waarom ie ”kleiner” is.
verder vind ik het wel tof dat je em ziet zitten, ipv bij je 8v dat ie verstopt zat.
20 oktober 2009 om 14:45 #17372428in eerste instantie zal ik op niet zo’n hoge boost draaien.. max 1.3 / 1.4
Daarna maar weer verder zien..Natuurlijk moet er wel een snuifje NOS bij op komen, voor het leuke verrassings effect.
Pk’s zeggen mij niet zo heel veel.
Hoop snelle tijden te kunnen rijden op de 1/4 mile.. :D20 oktober 2009 om 14:47 #17372429Originally posted by sjoerdie
ja ik doelde op de compressor..(dat ie er wat ielig uitziet) maar nogmaals, begrijp me niet verkeerd.Maar max heeft er al neergezet waarom ie ”kleiner” is.
verder vind ik het wel tof dat je em ziet zitten, ipv bij je 8v dat ie verstopt zat.
als de gasklep erop zit oogt het al anders..
Tevens is die toch stiekem bijna 3/4 van het kleppendeksel..
Op de foto komt het een beetje raar uit, nu ik het rustig terug kijk…De reden dat ie op de 8v verstopt zat was dat dat een volledige straat auto moest lijken..
Ik kan nu iets meer doen, alleen zal die dus door de motorkap heen komen.. Daar moeten we dus ook weer wat op verzinnen :D
20 oktober 2009 om 14:57 #17372430Lucht happer op de motorkap, dan heb je rijwind koeling op de kompressor ;)
20 oktober 2009 om 15:53 #17372431luchthapper van 20-25 cm??
hahaNee we hebben wel een idee..
Maar dat komt later wel.. eerst de motor afbouwen :D20 oktober 2009 om 16:36 #17372432dikke chevvy bult in de motorkap haha
20 oktober 2009 om 20:20 #17372433of een motorkap van die laatste Bmw M3 ritselen:P
met powerDome hoe noemden ze dat:D20 oktober 2009 om 20:54 #17372434euhm geen idee. Zal morgen eens gaan googlen.
Deze maand kan ik helaas weinig doen aan de corsa. Maar ga zoveel mogelijk uurtjes bezig.
Wil weer gejank horen in de garage. Is nu meer dan een jaar geleden. Dat is echt te lang. Haha
22 oktober 2009 om 08:33 #17372435ik heb een nichtje dat op commando keihard jankt, dus als je echt omhoog zit, ff bellen
:angel
12 november 2009 om 14:20 #17372436*bump*
Druk aan het sleutellen marcel?
12 november 2009 om 18:16 #17372437lol..
nee erg weinig laatste tijd..
Met teveel zaken tegelijk bezig…Maar ik krijg hopelijk deze week weer een doos met onderdelen binnen…
Wil eind deze maand toch weer een stuk opgeschoten zijn… maar tja je kent het wel…13 november 2009 om 13:36 #17372438als je een dry sump systeem gebruikt, dan kun je de motor lager hangen, en valt je compressor niet zo hoog uit.
maar dat is een optie als je veel geld over hebt.
ben toch benieuwd naar het eindresultaat.groeten.
13 november 2009 om 21:21 #17372439drysump was nog wel een optie in eerste instantie.
toch maar niet gedaan…Qua hoogte ben ik niet zo bang hoor.
Ik vind juist dat een kompressor boven de kap uit mag komen..
Mits de rest van de motor ruimte er strak uitziet :DVandaag weer een doos met onderdelen binnen gekregen..
Volgende week gaan we weer verder..19 november 2009 om 19:20 #17372440schiet es op :angel:jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.