Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 januari 2009 om 21:25 #17372166
Nice king:
9 januari 2009 om 21:27 #17372167:jerry
mooi!!!
9 januari 2009 om 22:06 #17372168Ik mis hem nu al…..:jerry
9 januari 2009 om 22:17 #17372169Misschien is het een domme vraag hoor; maar wat doet zo’n DTA precies? Kan je daarmee zelf alles voor de motor instellen ofzo?
9 januari 2009 om 22:19 #17372170Originally posted by IceFreak
Misschien is het een domme vraag hoor; maar wat doet zo’n DTA precies? Kan je daarmee zelf alles voor de motor instellen ofzo?ja het is een vrij programmeerbaar management systeem..
king:9 januari 2009 om 22:33 #17372171Originally posted by stoppelflieger
Ik mis hem nu al…..:jerryNogmaals dank ervoor..
Ligt nu nog netjes op de tafel in de woonkamer..
En zal tijdelijk verkassen naar een ere plaatsje in de vitirine kast totdat ze in de auto kan plaats nemen..haha
Mocht je nog wat tegen komen, bel gerust :)
9 januari 2009 om 22:37 #17372172leipe shit auwe :wors
10 januari 2009 om 09:56 #17372173origineel gepost door corsaboy
Originally posted by IceFreak
Misschien is het een domme vraag hoor; maar wat doet zo’n DTA precies? Kan je daarmee zelf alles voor de motor instellen ofzo?ja het is een vrij programmeerbaar management systeem..
king:het is te hopen je meer geluk mee hebt dan ik er mee gehad heb;)
10 januari 2009 om 13:29 #17372174yes!! DTA time.
nu gaan we praten.
moet voor jou een eitje zijn mars.:cool:10 januari 2009 om 15:16 #17372175Zow, na lange tijd even een paar pic’s van de binnenkant van de auto.
Ben nog lang niet klaar, maar het begin is er…
Nog een paar dingen weg slijpen, dan gaan we verder met lassen en opnieuw slijpen.
Alles strak maken, schuren, primer en spuiten…..Lak is al uitgezocht en nu gaan we nog ff puzzelen qua spuiten :)
Ook diesel wou ff helpen :wors:vertag
Nieuwe mascotte van CNT (Corsa-NovaTuning.nl) hahah
10 januari 2009 om 15:17 #17372176goed bezig conjo :thumbup
10 januari 2009 om 15:38 #17372177Goed bezig marcel, lekker werkje he?
Ga je lexaan ruiten monteren?Ik wil mn deuren ook leeghalen, alleen kom dan te zitten met de raammechanisme die ik liever wel houden wil.
10 januari 2009 om 15:42 #17372178ja man.. echt slijpsel overal zitten, en al helemaal op plekken waar het niet hoort zoals in je oren en neus..
fucking irri.. Maar goed..Komen idd lexaan ruiten in.. en dan met een dunne plaat (plastic / carbon / alu) over de deur.. en klaar
Moet nog lexaan halen en sliders maar komt goed10 januari 2009 om 15:48 #17372179Jah ik kan me nog goed herrineren wat voor rotzooi het gaf. En lawaaaaiiii! haha
Hoe is het met de motor dan? al klaar of nog in opbouw?
Ik ga nog is ff denken, moet mn ruitbediening wel houden dus ik laat de voorkant zoals het is…en ga proberen op een andere manier de deurbalken te verwijderen. Moet toch wel willen op de 1 of andere manier :D
10 januari 2009 om 15:53 #17372180ik heb mijn oordoppen in welke ik gebruikte tijdens mijn tijd in de PA techniek (licht en geluid) :)
dan heb je nergens last van.. king:Motor duurt nog wel even.. die hoop ik eind februari erin te hebben, dan kan in maart de kompressor erop en ding begin mei afstellen
maar gaat spannend worden allemaal
erg spannend :o10 januari 2009 om 17:12 #17372181d’r zit nog een bitumen matje in:P die moet ook weg:P
slijpen in een auto is erg irri ja:P vonken die afketsen vanaf t chassis weer recht je giechel in enzo:P
10 januari 2009 om 17:25 #17372182lekker bezig marcel!!!
10 januari 2009 om 18:11 #17372183Lekker aan’t slijpe Marcel. Wordt al lekker kaal :thumbup
Ga je de gewichtbesparing van de corsa ook wegen?10 januari 2009 om 20:09 #17372184Heey marcel lekker bezig :thumbup
Ga je het blik boven de schakelstang er ook uit halen ?
Laat je de bumper-balken en de stabilisator-stangen ook weg ?
en je reserve wielbak ?
Ik ben erg nieuwschierig hoe je nieuwe motor gaat lopen :D
10 januari 2009 om 21:17 #17372185waarom zou ik stabilisator stangen in vredesnaam weg laten….
Net als de reserve wielbak.. Ik vind dat onnodig las en slijp werk voor hooguit een paar honderd gram…
En de lastregelaar van je achterrem zit aan die bak vast zag ik al.. heb geen zin om dat ook aan te passen…
Helemaal aangezien ik de remmen voor en achter ga scheiden ipv gekruisd..Blik boven de schakelstang blijft ook netjes zitten..
Wil geen vet in mijn broek enzo…Bumperbalken zijn jaren geleden al verwijderd…
Duurt nog wel een paar maanden hoor voordat de motor klaar is..
10 januari 2009 om 21:30 #17372186groot gelijk!
Die wielbak scheelt niet zoveel…moet je een rechte plaat inmaken die waarschijnlijk net zo zwaar is….plus de lasjes ;)Pas als mijne rot zou zijn zou ik het doen…
10 januari 2009 om 22:00 #17372187origineel gepost door Fearless
Die wielbak scheelt niet zoveel…moet je een rechte plaat inmaken die waarschijnlijk net zo zwaar is….plus de lasjes ;)
uhm uhm , Marcel … het zou juist dat extra stukje stevigheid geven die je nodig gaat hebben m.b.t. je nieuwe setup …….een paar dikke stroken en dun plaat strekt de meesten tot de verbeelding.je kan ook een dunne plaatnemen en die met gleuven bewerken wat net zo stevig is en juist een beetje meer stevigheid geeft achterin. ( plaat op de bankschroef en een flinke schroevendraaier erop zetten en daar met de hamer op tikken….net zo lang doorgaan tot je over de breedte een gleuf slaat ….)
10 januari 2009 om 22:11 #17372188Ja maar in het standaard plaatwerk zit dit al.. Dus waarom zou ik extra werk gaan doen
terwijl bepaalde zaken standaard gewoon voldoende zijn..:D Heb echt geen zin die wielbak aan te pakken haha..
Ik ben geen plaatwerker, ben en blijf ICT’er dus moet ook leuk blijven..Hoef er geen show en shine mee te winnen :D
10 januari 2009 om 22:14 #17372189haal die stomme wielbak er nou maar uit………..;)
10 januari 2009 om 22:36 #17372190Ziet er erg netjes uit voor een ICT’er… :hmmz….. weet je zeker dat je geen plaatwerker bent :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.