Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
5 augustus 2008 om 19:35 #17372041
hahhahahahahha als ik 4000 euro had liggen patrick dan was die van mij geweest
dat weet je.. helaas kan ik dat nu niet opbrengen..7 augustus 2008 om 19:00 #17372042idd echt super zonde heb het altijd wel gevolgt en tijd zat er zat in
maar ja elke motor slijt
maar ben wel benieuwdnaar de nieuwe plannen:thumbup7 augustus 2008 om 20:33 #17372043Heb zojuist ff wat plannen gehoord, dit gaat heel erg vet worden :angel
7 augustus 2008 om 22:04 #17372044origineel gepost door Corsa_GSi
Heb zojuist ff wat plannen gehoord, dit gaat heel erg vet worden :angelmaak de mensen ff gek hiero :jerry
zal ik dan ook ff mee doen……het word niet “vet”, zoals jij het zegt….’t word gewoon weer megageil :angel:angel
7 augustus 2008 om 22:17 #17372045Komt helemaal goed ! Eindelijk van de 8V verlost ! :D We jammer dat het weer on zon manier moet.
8 augustus 2008 om 07:51 #17372046klopt niels. had liever zelf ook nog een jaartje willen doorrijden met deze motor.
Maar een geluk bij een ongeluk. Ik kreeg een super aanbieding van Geert666.Thx voor de spullen geert. Ben er super happy mee.
Nu nog wat spullen bestellen in de states, en bij onze oosterburen.Dan zal ik eens binnenkort een paar foto’s maken..
Het gaat nu al sneller dan ik ooit had kunnen hopen.. haha8 augustus 2008 om 08:08 #17372047AnoniemLid sinds:
1 January 1970ben toch benieuwd wat t worden gaat????
heb wel n vermoeden maar????????????
suc 6 in iedergeval:thumbup:thumbup
8 augustus 2008 om 11:12 #17372048Ben nu echt heel benieuwd!! Mag ik zeggen wat ik denk dat het wordt?
C20LET met Kompressor en NOS? Of iets in die geest? :afro
8 augustus 2008 om 11:25 #17372049Ik gok op een C20GET :D
maar dan in combinatie met de Eaton M64
8 augustus 2008 om 15:40 #17372050origineel gepost door corsaboy
hahhahahahahha als ik 4000 euro had liggen patrick dan was die van mij geweest
dat weet je.. helaas kan ik dat nu niet opbrengen..mag ook 5000,-:D:D
gekheid mars,ik weet het.
17 augustus 2008 om 11:16 #17372051sow gister de motor uit elkaar gehaald.
Resultaat van Bottrop is 1 kromme klep, 2 gebroken slepers en beetje rare schade in de bovenkant van de kop doordat de slepers braken rond de 5000 rpm in een burnout..Aankomende week gaat het onderblok eruit. en alle bekabeling in de motorruimte. Tevens alle andere bedrading gaan we aanpakken.
Zal deze week nog wel even foto’s posten18 augustus 2008 om 10:56 #17372052klinkt heftig allemaal ….ben benieuwd naar de schadepics
18 augustus 2008 om 16:28 #17372053Onderblok is er vandaag uit gegaan.
Alleen de bak hangt nog in zijn steunen..Verder is de kooi tijdelijk demonteerd, net als 1 stoel het dashboard en nog wat onzinnige zooi zoals een kabelboom enzo..
Bedoeling is om een nieuwe kabelboom te maken.. Maar dan ook gelijk ook alles door de chassisbalken halen enzo.
WIl dus geen kabels meer in het zicht hebben.Tevens gaat de abs eruit.
Deze week ga ik weer verder met het bouwenfoto’s volgen
:angel
19 augustus 2008 om 18:15 #17372054hey het moet wel een racer blijven he en geen showbak:P:P:P:P
19 augustus 2008 om 18:55 #17372055hahah een racer wordt het zeker.
vandaag contactslot verwijderd.Tevens heb ik de deur leeg gehaald.
Binnen korte tijd zal ik een lexaan plaat gaan halen om de voorste zijruiten weer te plaatsen. heb nu namelijk geen bestuurdersruit haha.Ook alle bekabeling uit de deur gehaald. en het grootste gedeelte van die zware dwarsbuizen..
Deur is nu een stuk lichter.. Morgen ga ik verder met de kabelboom. moet alleen de lichtboom nog naar voren en de kabelboom naar achteren..
Tevens even de tank leeg halen dan kan die er ook onderweg..:)
owh ja en de :kewlpics komen nog.. denk er niet zovaak aan de laatste tijd.. maar gaat goed komen
19 augustus 2008 om 19:30 #17372056Lekker marcel…die deuren zijn achterlijk zwaar. Scheelt het nou heel veel met die buizen er uit?
Wat ga je met de tank doen dan? Een kleintje in de auto ofzo?19 augustus 2008 om 19:47 #17372057komt een kleine tank voorin.. heb al wat uitgedacht..
Afstanden rijden we er toch niet mee. Elke run is maximaal 2 kilometer hooguit 3 maar vaak ook nog minder..Alleen als het verbruik gelijk is aan de vorige motor dan wordt het om de 3-4 runs tanken..
Kon 8 runs doen op 10 liter20 augustus 2008 om 19:21 #17372058Ok tijd voor 2 nieuwe pictures..
haha ben gewoon te druk met de slijptol etc om foto’s te maken…
Morgen gaan we weer verder met de slijptol en andere zooi.. Er moet nog een beetje staal wel..
:D:D
20 augustus 2008 om 19:51 #17372059haha wordt wel lekker kaal vanbinnen.
Laat je het zo of komt je dash er terug in?
Laat die slijptol maar eens lekker tekeer gaan!:P
20 augustus 2008 om 20:12 #17372060Het dash zelf komt gewoon terug.
Is van kunstof en weegt geen drol..Kan ik mooi alle bekabeling in gaan weg werken op een nette manier..
Maar niet alle onderdelen van het dash zullen terug komen.. Eigenlijk alleen de groote behuizing. Dingen als licht schakelaars, lucht roosters etc zullen allemaal verdwijnen.. :vertag21 augustus 2008 om 09:53 #17372061B Corsa op dieet :jerry:jerry
21 augustus 2008 om 17:32 #17372062Ik ben wel benieuwd, wat de corsa weegt straks als ie klaar is, wordt ff op de weegbrug.
Zelf al een schatting? Heb er verder geen verstand van wat mogelijk is, maar onder de 800 kilo zou wel gaaf zijn. Ben je niet bang dat ie iets te ligt wordt aan de achterkant ondanks dat ie alleen rechtuit gaat straks:P
21 augustus 2008 om 18:05 #17372063lekker bezig marcel!!
21 augustus 2008 om 18:07 #17372064Ik heb nog wel een adresje voor je marcel voor polyester plaatwerk delen, motorkap, voorschermen, deuren, achterklep. Voor weinugg
21 augustus 2008 om 18:40 #17372065Originally posted by rallyastra
Ik heb nog wel een adresje voor je marcel voor polyester plaatwerk delen, motorkap, voorschermen, deuren, achterklep. Voor weinuggkom maar.. ben benieuwd
als ik de deuren etc kan vervangen voor poly voor goeie prijzen doen we dat direct.. net als voorschermen etc.. :vertag -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.